ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση.

«Οι αξιολογητές που βιντεοσκοπούν και ανεβάζουν και τους μαθητές μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «αερομεταφερόμενοι» σε σχολεία «αξιολογούμενοι»,  δεν είναι απλά θλιβερές εξαιρέσεις, αλλά είναι οι δύο όψεις της ίδιας «αξιολόγησης», που σαν στόχο  έχει, τον εξευτελισμό και την υποταγή των συναδέλφων και την υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου και της δημόσιας εκπαίδευσης γενικότερα».

Τα παραπάνω σημειώνει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας με αφορμή την μερική απόσπαση νεοδιόριστου εκπαιδευτικού (ο οποίος ήδη βρίσκεται αποσπασμένος στη Διεύθυνση) σε σχολείο, διαφορετικό αυτού της οργανικής του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ η συγκεκριμένη μερική απόσπαση ελάχιστων (εικονικών) ωρών έγινε με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, χωρίς όμως να ζητηθεί από την διεύθυνση του σχολείου, στο οποίο αποσπάστηκε.

Ο λόγος την απόσπασης του είναι προφανής, αφού είναι ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση. Η «αξιολόγηση» του! Η μεταφορά για λίγες ώρες και για μικρό χρονικό διάστημα νεοδιόριστων αποσπασμένων πίσω στα σχολεία, για την εξυπηρέτηση των «δικών τους παιδιών», για να «αξιολογηθούν»,  είναι μία πανελλαδική πρακτική που για ακόμα μια φορά αναδεικνύει ότι η λεγόμενη αξιολόγηση, δεν έχει να κάνει τίποτα με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, ή του δημοσίου εκπαιδευτικού συστήματος. 

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Η ΕΛΜΕ ενημερώθηκε για την μερική απόσπαση νεοδιόριστου συναδέλφου (ο οποίος ήδη βρίσκεται αποσπασμένος στη Διεύθυνση) σε σχολείο, διαφορετικό αυτού της οργανικής του. Η συγκεκριμένη μερική απόσπαση ελάχιστων (εικονικών) ωρών έγινε με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, χωρίς όμως να ζητηθεί από την διεύθυνση του σχολείου, στο οποίο αποσπάστηκε.

Ο λόγος την απόσπασης του είναι προφανής, αφού είναι ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση. Η «αξιολόγηση» του! Η μεταφορά για λίγες ώρες και για μικρό χρονικό διάστημα νεοδιόριστων αποσπασμένων πίσω στα σχολεία, για την εξυπηρέτηση των «δικών τους παιδιών», για να «αξιολογηθούν»,  είναι μία πανελλαδική πρακτική που για ακόμα μια φορά αναδεικνύει ότι η λεγόμενη αξιολόγηση, δεν έχει να κάνει τίποτα με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, ή του δημοσίου εκπαιδευτικού συστήματος. 

Οι αξιολογητές που βιντεοσκοπούν και ανεβάζουν και τους μαθητές μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «αερομεταφερόμενοι» σε σχολεία «αξιολογούμενοι»,  δεν είναι απλά θλιβερές εξαιρέσεις, αλλά είναι οι δύο όψεις της ίδιας «αξιολόγησης», που σαν στόχο  έχει, τον εξευτελισμό και την υποταγή των συναδέλφων και την υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου και της δημόσιας εκπαίδευσης γενικότερα.

Για ακόμα μια φορά βέβαια οι «αιρετοί» του κλάδου  στο ΠΥΣΔΕ ούτε ενημέρωσαν, ούτε ανέδειξαν, ούτε κατήγγειλαν το περιστατικό. Για ακόμα μια φορά στάθηκαν στο πλευρό της Διοίκησης...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βράβευση
Στην κορυφή της Ευρώπης το 4ο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας: Διπλή βράβευση σε Βρυξέλλες και Αθήνα
Διπλή βράβευση σε Βρυξέλλες και Αθήνα με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτόμου Διδασκαλίας (EITA) 2025 Ευκαρπία, 20 Δεκεμβρίου 2025
Στην κορυφή της Ευρώπης το 4ο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας: Διπλή βράβευση σε Βρυξέλλες και Αθήνα
tautotita
Από τον Αύγουστο του 2026 μόνο με νέες ταυτότητες τα ταξίδια στην Ευρώπη
Η ζήτηση για έκδοση νέων αστυνομικών ταυτοτήτων πιέζει τα αστυνομικά τμήματα – τα διαθέσιμα ραντεβού φτάνουν έως Μάρτιο και Απρίλιο
Από τον Αύγουστο του 2026 μόνο με νέες ταυτότητες τα ταξίδια στην Ευρώπη