4ο Ειδικό Δ.Σ. Αθήνας: Απάντηση διδασκόντων σε καταγγελίες του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης»
Ολη η απάντηση

Απάντηση σε καταγγελίες του ΣΕΠΕ Αριστοτέλης που αφορούσαν το 4ο Ειδικο Δημοτικό σχολείο Αθηνών και έγιναν τον περασμένο Μάϊο και Ιούνιο, έδωσε ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου.

Ο σύλλογος αναφέρει ότι άφησε να περάσει το διάστημα από τον Ιούνιο του 2023 έως τώρα, περιμένοντας από συγκεκριμένα άτομα - εκπαιδευτικούς που αναστάτωσαν και διέβαλαν το σχολείο με ανυπόστατες καταγγελίες , μία τέτοια παραδοχή λάθους και μία συγγνώμη εκ μέρους τους.

«Επειδή κάτι τέτοιο δεν συνέβη μέχρι σήμερα, συμπεραίνουμε ότι, με πρόσχημα την ενημέρωση, οι ενέργειές τους ήταν στοχευμένες και συνειδητές απόπειρες γεμάτες μένος ανεξήγητο. Με τις ενέργειές τους αυτές έπληξαν το ιερό δικαίωμα της εργασίας μας στο σχολείο, το δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη, βούληση και τις ατομικές επιλογές μας στα εκπαιδευτικά δρώμενα οι οποίες ήταν και είναι σύννομες, σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία και δεν θίγουν το ήθος και την εργασία κανενός συναδέλφου», αναφέρουν.

Όλη η επιστολή από το Σύλλογο Διδασκόντων του 4ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Οι εκπαιδευτικοί εκτός από την επιστημονικότητά τους, διακρίνονται για το ενδιαφέρον τους ως προς την ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας, η οποία θα βασίζεται στην αξιοπρέπεια και το ήθος απέναντι σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους τους. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο μέσα σε όλα αυτά αποτελεί η αυτογνωσία των εκπαιδευτικών και η αναγνώριση /παραδοχή λαθών τους όταν τύχει οι ίδιοι να κάνουν. Αφήσαμε λοιπόν ως Σ.Δ. του 4ου Ειδικού Δ.Σ. Αθηνών να περάσει το διάστημα από τον Ιούνιο του 2023 έως τώρα, περιμένοντας από συγκεκριμένα άτομα - εκπαιδευτικούς που αναστάτωσαν και διέβαλαν το σχολείο μας με ανυπόστατες καταγγελίες , μία τέτοια παραδοχή λάθους και μία συγγνώμη εκ μέρους τους.

Επειδή κάτι τέτοιο δεν συνέβη μέχρι σήμερα, συμπεραίνουμε ότι, με πρόσχημα την ενημέρωση, οι ενέργειές τους ήταν στοχευμένες και συνειδητές απόπειρες γεμάτες μένος ανεξήγητο.

Με τις ενέργειές τους αυτές έπληξαν το ιερό δικαίωμα της εργασίας μας στο σχολείο, το δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη, βούληση και τις ατομικές επιλογές μας στα εκπαιδευτικά δρώμενα οι οποίες ήταν και είναι σύννομες, σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία και δεν θίγουν το ήθος και την εργασία κανενός συναδέλφου.

Αρκετές φορές μέσα στη σχολική χρονιά 2022-23 , εκπαιδευτικοί - μέλη του συλλόγου Αριστοτέλη (εκπαιδευτικός με την επιτροπή αγώνα του συλλόγου Αριστοτέλης, η πρόεδρος του συλλόγου Αριστoτέλης Τάσσου Δήμητρα και η Ρέππα Ντίνα, εκπαιδευτικός μέλος της ΔΟΕ), ήρθαν στο σχολείο μας απρογραμμάτιστα, για ενημέρωση σχετικά με το θέμα της ατομικής αξιολόγησης και της απεργίας- αποχής.

Συγκεκριμένα, μετά τις διακοπές του Πάσχα, εισήλθαν κατ’ εξαίρεση στο διάλειμμα ως δείγμα καλής διάθεσης από τη διεύθυνση του σχολείου, η πρόεδρος του συλλόγου Αριστοτέλη Τάσσου Δήμητρα και η εκπαιδευτικός Ρέππα Ντίνα, μέλος της ΔΟΕ, απρογραμμάτιστα. Ενώ οι ίδιες είπαν ότι θα ακολουθήσει ολιγόλεπτη ενημέρωση, παρέμειναν καθόλη την διάρκεια του διαλείμματος και την επόμενη διδακτική ώρα, απευθυνόμενες σε κάθε εκπαιδευτικό του σχολείου, ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν είχαν υπογράψει αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Δεν δίστασαν , για το λόγο αυτό να μπουν και σε τάξη εν ώρα μαθήματος. Οι ίδιες ζήτησαν και τους δόθηκαν πάλι από το διευθυντή του σχολείου τα ονόματα όσων εκπαιδευτικών/ ΕΕΠ - ΕΒΠ του σχολείου μας είχαν υπογράψει για την αποχή πριν από το Πάσχα, με αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία. Παρ΄ ότι οι τρεις εκπαιδευτικοί ΠΕ70/71 και δύο μέλη Ε.Β.Π. (ΔΕ 01) ενημέρωσαν τις ανωτέρω πως θα συμμετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης, εκείνες επέμεναν να προσπαθούν να τις πείσουν για το αντίθετο με φορτική και πιεστική συμπεριφορά.

Στη συνέχεια με έκπληξη παρακολουθήσαμε (Μάιος - Ιούνιος 2023) μία σειρά αρνητικών ενεργειών κατά του σχολείου μας με πρόσχημα την ενημέρωση για την αξιολόγηση και μία αντίστοιχη σειρά ανυπόστατων ανακοινώσεων και καταγγελιών σχετικά με το σχολείο μας και την αξιολόγηση.

Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας απέναντι στο σύλλογο Αριστοτέλη αφενός ως προς την έλλειψη σεβασμού από μέρους του προεδρείου και των μελών του σχετικά με το δικαίωμα της ατομικής επιλογής και ελεύθερης βούλησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών που ήθελαν να αξιολογηθούν και αφετέρου για τις ανυπόστατες κατηγορίες και το διασυρμό που δέχτηκε το σχολείο μας, ο διευθυντής μας Καμούδης Μιχαήλ αλλά κυρίως οι συμμετέχοντες αξιολογούμενοι με αναληθείς και συκοφαντικές καταγγελίες τις οποίες ανάρτησε στην ιστοσελίδα του, το προεδρείο του συλλόγου Αριστοτέλη καθώς και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Ρέππα Ντίνα, μέλος της ΔΟΕ), οι οποίες επίσης προωθήθηκαν και σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο (Alfavita, e-wall, drepani κ.ά.) χωρίς πρότερη ενημέρωση για τις ενέργειες αυτές ή έστω διάλογο.

Αυτές οι ενέργειες τους, μας δημιούργησαν πικρία, λύπη και θυμό ταυτόχρονα και για αυτό το λόγο έχουμε την υποχρέωση επειδή είμαστε ειλικρινείς και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί να διαψεύσουμε αυτές τις ανακοινώσεις και να καταγγείλουμε το ΔΣ του συλλόγου Αριστοτέλης, πρόεδρος Τάσσου Δήμητρα και την εκπαιδευτικό Ρέππα Ντίνα, μέλος της ΔΟΕ για διασπορά ψευδών γεγονότων κατά του σχολείου μας, αφού χρησιμοποίησαν μεθόδους (π.χ. ετικέτες λάσπης και συκοφαντίας, παραπληροφόρηση) που δεν συναντάει κανείς σε δημοκρατικά πολιτεύματα.

Ο διευθυντής του σχολείου μας, Καμούδης Μιχαήλ, ακολούθησε για την αξιολόγηση την οριζόμενη διαδικασία από τη νομοθεσία (ενημέρωση νεοδιοριζόμενων , διαβίβαση εμπιστευτικής αλληλογραφίας στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και στη Διεύθυνση Π.Ε. ) χωρίς καμία απολύτως άλλη δική του παρέμβαση πουθενά και σε κανένα.

Γιατί η διαδικασία αυτή που έκανε ο διευθυντής για μεν τους τρεις εκπαιδευτικούς (δύο ΠΕ 71 και έναν ΠΕ 29) του σχολείου μας οι οποίοι δήλωσαν τη μη συμμετοχή τους στην αξιολόγηση, είναι επιτρεπτή, νόμιμη και αποδεκτή από τους συγκεκριμένους συνδικαλιστές ενώ αντίθετα για τους τρεις εκπαιδευτικούς ΠΕ70/71 και δύο ΕΒΠ που δηλώνουν ότι θέλουν να αξιολογηθούν, δεν είναι ;

Γιατί η απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας που είναι υπέρ της αξιολόγησης κατά πλειοψηφία, δεν γίνεται σεβαστή και αποδεκτή από τους συγκεκριμένους συνδικαλιστές ;

Γιατί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές δεν επιτρέπουν σε όσους δηλώνουν ότι επιθυμούν την αξιολόγησή τους να συμμετέχουν και προσπαθούν να τους εκφοβίσουν στον εργασιακό τους χώρο ;

Γιατί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και συκοφαντούν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας όπως π.χ. στη 2η ανακοίνωση γράφοντας ότι :

«Η αξιολόγηση των νεοδιόριστων έγινε με άκρα μυστικότητα, σε κλειδαμπαρωμένη αίθουσα, καλλιεργώντας κλίμα φόβου και δόλου. Ήταν τόση η βιασύνη των

αξιολογητών να καταγράψουν νούμερα που έφτασαν στο σημείο να παραβιάσουν ακόμα και το επαίσχυντο νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης, και να κάνουν όλες τις αξιολογικές διαδικασίες μαζεμένες, το συμβόλαιο και την πρώτη παρακολούθηση (ίσως και τη δεύτερη), αποκαλύπτοντας έτσι το πραγματικό πρόσωπο της αξιολόγησης, εξευτελισμός, αναξιοπρέπεια και υποταγή».

Αν όλα αυτά που αναφέρουν είναι αληθινά, τότε γιατί δεν κάνουν επώνυμη έγγραφη προσωπική καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας και άλλες διοικητικές αρχές, με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού; Γιατί το αποφεύγουν και ενεργούν απρόσωπα καλυπτόμενοι κάτω από το συνδικαλιστικό μανδύα ;

Ο διευθυντής του σχολείου μας σύμφωνα με τους συγκεκριμένους συνδικαλιστές έδειξε – «αυταρχισμό, εργασιακή τρομοκρατία και αντισυναδελφική συμπεριφορά προς εκπαιδευτικούς του σχολείου και του σωματείου».

Σχετικά με το σωματείο :

Όταν επέτρεπε ο διευθυντής την πληθώρα απρογραμμάτιστων επισκέψεων τους συνδικαλιστές για να ενημερώσουν ως ΔΣ του Αριστοτέλη εμάς τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο μας για την αξιολόγηση και όχι μόνο, ο διευθυντής είχε άλλα χαρακτηριστικά ;

Γιατί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές έχοντας κάνει σε εμάς πληθώρα ενημερώσεων για την αξιολόγηση επιμένουν να την ξανακάνουν πάλι, γνωρίζοντας ήδη ποιοι συμμετέχουν και ποιοι όχι ( με έγγραφη δήλωσή τους) ;

Γιατί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές έρχονταν απρογραμμάτιστα στο σχολείο και γιατί δεν δέχονταν να κάνουν την ενημέρωση τους μετά το τέλος των μαθημάτων και την αποχώρηση των μαθητών του ειδικού σχολείου ;

Γιατί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές επιχείρησαν τη βίαιη εισβολή στο σχολείο μας σε ημέρες αξιολόγησης εκπαιδευτικών που δήλωσαν τη συμμετοχή τους σε αυτήν με πρόσχημα την ενημέρωση ;

Σχετικά με εμάς και τον διευθυντή μας διευκρινίζουμε ότι:

Το σχολείο μας είναι μία ανοικτή εκπαιδευτική μονάδα που επιτρέπει την είσοδο σε όλους και όλες όταν αυτή γίνεται με νόμιμες διαδικασίες. Διέπεται από πνεύμα ελευθερίας, ειλικρίνειας και αλληλοσεβασμού ανάμεσα στα μέλη του.

Το προσωπικό του σχολείου δεν είναι παθητικά, άβουλα ή τρομοκρατημένα άτομα που είναι υποχρεωμένα να εργάζονται σε καθεστώς υποτέλειας ή φόβου.

Αν υπήρχε τέτοιο αρνητικό κλίμα ή αρνητικά γεγονότα εμείς οι ίδιοι θα τα είχαμε αναφέρει. Άλλωστε απ’ όσο γνωρίζουμε δεν υπάρχει πουθενά καμία έγγραφη σχετική καταγγελία για το διευθυντή μας σε Διεύθυνση ΠΕ, Περιφέρεια Αττικής, Υπουργείο Παιδείας , Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ο διευθυντής μας, Καμούδης Μιχαήλ, υποστηρίζει όλο το προσωπικό του σχολείου στην εκτέλεση των καθηκόντων του, διευκολύνει το εργασιακό περιβάλλον του καθενός από εμάς, μας ενημερώνει ανελλιπώς για τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά δρώμενα, υλοποιεί τις αποφάσεις που παίρνουμε ως Σύλλογος Διδασκόντων με δημοκρατικές διαδικασίες και σεβασμό στην προσωπικότητα του καθενός. Σε δύο περιπτώσεις εκπαιδευτικών την περίοδο της συγκεκριμένης αναστάτωσης στο σχολείο που υπέπεσαν σε πειθαρχικά παραπτώματα ακολούθησε την οδό της νουθεσίας προς αυτούς και όχι της τιμωρίας. Δεν έχει βάλει ποτέ σε κανένα εκπαιδευτικό 1 λεπτό υπερωριακής εργασίας, ούτε 1 λεπτό διοικητικής εργασίας, τονίζοντας την ανάγκη ύπαρξης ψυχοσυναισθηματικής ισορροπίας και ηρεμίας σε κάθε μέλος του προσωπικού του σχολείου.

Θα συμπληρώσουμε ακόμα ότι χωρίς κανένα όφελος ο διευθυντής μας για 4 χρόνια, με έγγραφα και συνεχείς επισκέψεις στο Υπουργείο Παιδείας, Περιφέρεια Αττικής, Διεύθυνση ΠΕ Αθήνας και ΟΣΚ πέτυχε με την έγκριση της υπηρεσίας να γίνει κτιριακή αναβάθμιση από τον ΟΣΚ σε κτίριο στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας για το 4ο Ειδικό ΔΣ Αθηνών και να μεταφερθεί αυτό με 50 μαθητές από τον υπόγειο υγρό χώρο της οδού Νικοπόλεως, χωρίς καμία βοήθεια από ΚΑΝΕΝΑ (ούτε από το σύλλογο Αριστοτέλη που για αυτόν ήμασταν τότε αόρατο σχολείο).

Ακόμα ότι ο διευθυντής μας, και όχι το ΔΣ του συλλόγου Αριστοτέλης, ενδιαφέρθηκε και έκανε άμεσες ενέργειες να μην επιστρέψει ο τότε δικός μας υπόγειος χώρος το 2016 στο υπάρχον Γυμνάσιο-Λύκειο (ίδρυμα Νομικού) αλλά να κρατηθεί για να στεγάσει το 6ο Ειδικό νηπιαγωγείο που συστεγαζόταν στο 6ο Ειδικό ΔΣ στα Σεπόλια, να ειδοποιηθεί ο Δήμος Αθηναίων για μία μεγάλη οικονομική δωρεά ανακαίνισης αυτού του χώρου και την υλοποίησή του που έγινε με επιτυχία.

Αντί να συκοφαντείται το σχολείο μας ας αφιερώσουν οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές προσωπικό χρόνο, κόπο και ας κάνουν τις ίδιες ενέργειες όπως έκανε ο διευθυντής μας για να γίνει αναβαθμισμένο κτιριακά το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και να μεταφερθεί στη Γκράβα, και με τις γνωριμίες που οι ίδιοι προφανώς διαθέτουν σε φορείς και υπηρεσίες, είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί όχι ένα ειδικό σχολείο αλλά δύο ειδικά δημοτικά και δύο ειδικά νηπιαγωγεία.

Τον Ιούνιο 2023 οι τρεις εκπαιδευτικοί και οι δύο ΕΒΠ , διεκπεραίωσαν όλη τη διαδικασία της αξιολόγησης τους, συμπεριλαμβανομένων των δύο ξεχωριστών συναντήσεων και των δύο ξεχωριστών παρατηρήσεων από τους σχολικούς συντονιστές, ακριβώς όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Εκφράζουμε ως Σύλλογος διδασκόντων για άλλη μία φορά τη λύπη, την πικρία και το θυμό μας για όλα τα ανωτέρω αρνητικά γεγονότα και τους υπευθύνους για αυτά. Δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα – προβαίνοντας σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για αυτό το λόγο- να συκοφαντήσει τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου μας, το εργασιακό του πλαίσιο, το προσωπικό του σχολείου και το διευθυντή του, και θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε σύμφωνα με τη νομοθεσία (διοικητική και εκπαιδευτική) αλλά και με τους άγραφους νόμους της ηθικής που πρέπει να έχει ως οδηγό ένας εκπαιδευτικός.

Ακολουθούν οι ανακοινώσεις του Δ.Σ. Αριστοτέλης που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του (και που αναπαράχθηκαν και σε άλλες διαδικτυακές τοποθεσίες) και οι απαντήσεις μας, ως Σύλλογος .Διδασκόντων μέσα από την πραγματικότητα όπως τη βιώσαμε στο σχολείου μας.

1η ανακοίνωση ΔΣ Αριστοτέλη 7-5-2023

Aριστοτέλης: Καταγγελία στον διευθυντή του 4ου ειδικού Δημοτικού για αυταρχισμό, εργασιακή τρομοκρατία και αντισυναδελφική συμπεριφορά προς εκπαιδευτικούς του σχολείου και του σωματείου.

Το Δ.Σ. του συλλόγου Α' θμιας Εκπαίδευσης «ο Αριστοτέλης», καταγγέλλει την πρωτοφανή αυταρχική και αντισυναδελφική συμπεριφορά του διευθυντή του 4ου Ειδικού Δημοτικού Αθηνών, προς μέλος του Δ.Σ, μέλη της Επιτροπής Αγώνα του συλλόγου και εκπαιδευτικούς του σχολείου που έπειτα από απόφαση της γενικής συνέλευσης του σωματείου, βρίσκονταν εκεί για να ενημερώσουν τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς για την απόφαση του εκπαιδευτικού κινήματος να αντιταχθεί στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης και να στηρίξουν σε αυτή την μάχη και τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς. Το συμβάν έλαβε χώρα στο προαναφερόμενο σχολείο την Τετάρτη 3 Μαΐου, κατά την άφιξη της αξιολογήτριας για την πρώτη «γνωριμία» με τους εκπαιδευτικούς.

Συγκεκριμένα, ο εν λόγω διευθυντής απαγόρευσε την είσοδο στους συναδέλφους, επιδίωξε να τους εκφοβίσει και δεν δίστασε να εξαπολύσει φωνές και απειλές ακόμη και προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, όταν αυτές υποστήριξαν το δικαίωμα τους να συζητήσουν για το ζήτημα της αξιολόγησης με τα μέλη του σωματείου τους. Έφτασε στο σημείο να κρατήσει μέσα στο σχολείο συνάδελφο από το σωματείο ενώ εκείνη απαιτούσε να της ανοίξουν την πόρτα για να αποχωρήσει.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία δε θα περάσουν! Ο κλάδος θα «σπάσει» στην πράξη την αξιολόγηση. Κανένας φόβος και καμία ανοχή στο έγκλημα που σχεδιάζουν υπουργείο και όλοι οι εμπλεκόμενοι για την υποβάθμιση και κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών! Η μαζική, δυναμική και περήφανη στάση των εκπαιδευτικών που σε όλες τις περιοχές της χώρας αντιστέκονται στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης δίνει ένα ηχηρό χαστούκι στην πολιτική της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ και μας δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσουμε και εμείς!

Αυτός ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί! Δεν μας τρομάζουν η τρομοκρατία και οι απειλές τους!

Ούτε βήμα πίσω! Συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας, στηρίζουμε τους νεοδιόριστους συναδέλφους και συνεχίζουμε!

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος Η γραμματέας

Τάσσου Δήμητρα Πετροπούλου Έλενα

Η πραγματικότητα :

Στις 3 Μαΐου 2023 είχαμε προκαθορισμένη επίσκεψη γνωριμίας στο σχολείο μας από την νέα υπεύθυνη Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής του σχολείου μας .

Για την επίσκεψη και το σκοπό αυτής ήμασταν όλοι ενημερωμένοι από την προηγούμενη ημέρα από το διευθυντή του σχολείου.

Μία εκπαιδευτικός του συλλόγου Αριστοτέλης μαζί με άτομα της επιτροπής αγώνα, ήρθε από το πρωί στην είσοδο του σχολείου μας ισχυριζόμενη ότι η σύμβουλος εκπαίδευσης έρχεται ως αξιολογήτρια και κανένας ή καμία εκπαιδευτικός να μην σκεφτεί να ζητήσει να αξιολογηθεί. Κατά το 1ο διάλειμμα, αντιληφθήκαμε την ξαφνική της είσοδο στον προαύλιο χώρο του σχολείου, μπαίνοντας πίσω από τη σύμβουλο εκπαίδευσης και αγνοώντας τις υποδείξεις του σχολικού μας φύλακα ότι δεν έχει πάρει άδεια εισόδου. Παράλληλα, φώναξε στα άτομα της επιτροπής αγώνα που ήταν έξω από την είσοδο του σχολείου, να την ακολουθήσουν και να φωνάξουν να έρθουν εκεί και άλλα άτομα από το σύλλογο Αριστοτέλη.

Η ίδια εκπαιδευτικός, άρχισε να περιφέρεται στην αυλή λέγοντας με δυνατή φωνή στο προσωπικό του σχολείου ότι δεν θα αξιολογηθεί κανένας συνάδελφος, και κανένας ή καμία εκπαιδευτικός να μην σκεφτεί να ζητήσει να αξιολογηθεί.

Μετά την αναστάτωση που προκάλεσε σε μαθητές και προσωπικό του σχολείου μας η εν λόγω εκπαιδευτικός αποχώρησε από το σχολείο.

Ύστερα, η σύμβουλος εκπαίδευσης συνομίλησε με όλους μας χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα και αφού ολοκληρώθηκε η επίσκεψη της αποχώρησε από το σχολείο μας.

ανακοίνωση : 6/6/2023

Aριστοτέλης: Εξευτελισμός, Γελοιοποίηση και Αναξιοπρέπεια μαζί με Αυταρχισμό, Δεσποτισμό και Εκβιασμούς, το κοκτέιλ της αξιολόγησης Καταγγελία για όσα συνέβησαν στο 4ο ειδικό δημοτικό

Καταγγέλλουμε την κατ΄ επανάληψη αυταρχική και αντισυναδελφική συμπεριφορά του διευθυντή του 4ου Ειδικού Δημοτικού Αθηνών, Καμούδη Μιχάλη καθώς και των αξιολογητών Ημέλλου και Κύργινα. Την Τρίτη 30/5/2023 ο διευθυντής της σχολικής μονάδας μαζί με τους αξιολογητές, προχώρησαν σε ολόκληρη συνωμοσία για να μπουν κρυφά στο σχολείο, χωρίς να το γνωρίζει ο σύλλογος διδασκόντων. Μάλιστα, έφτασαν στο σημείο να το αποκρύψουν από τις/τους νεοδιόριστες/ους που συμμετέχουν στην Απεργία Αποχή και κανόνισαν να γίνει μυστική συνάντηση μεταξύ των αξιολογητών και τριών δασκάλων και δυο ΕΒΠ, οι οποίοι δεν έχουν υπογράψει απεργία αποχή. Η αξιολόγηση των νεοδιόριστων έγινε με άκρα μυστικότητα, σε κλειδαμπαρωμένη αίθουσα, καλλιεργώντας κλίμα φόβου και δόλου. Ήταν τόση η βιασύνη των αξιολογητών να καταγράψουν νούμερα που έφτασαν στο σημείο να παραβιάσουν ακόμα και το επαίσχυντο νομοθετικό πλαίσιο της αξιολόγησης, και να κάνουν όλες τις αξιολογικές διαδικασίες μαζεμένες, το συμβόλαιο και την πρώτη παρακολούθηση (ίσως και τη δεύτερη), αποκαλύπτοντας έτσι το πραγματικό πρόσωπο της αξιολόγησης, εξευτελισμός, αναξιοπρέπεια και υποταγή.

Ο ίδιος διευθυντής, πριν από δυο εβδομάδες, πρωταγωνιστώντας στην προώθηση της αξιολόγησης, εμπόδισε την είσοδο των μελών της επιτροπής αγώνα, του ΔΣ του Αριστοτέλη και του ΔΣ της ΔΟΕ για να ενημερώσουν τις/τους συναδέλφισσες/ους

του σχολείου -κάτι που κάνει κατ’ επανάληψη-, ενώ εγκλώβισε μέσα στο σχολείο μέλη της επιτροπής απαγορεύοντας τους την έξοδο.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο εν λόγω διευθυντής εμπόδισε ξανά την είσοδο στην Επιτροπή Αγώνα και σε μέλη του ΔΣ του Αριστοτέλη και της ΔΟΕ και ανακοίνωσε σε όλους όσους βρίσκονταν μέσα στο σχολείο εκείνη την ημέρα ότι απαγορεύεται η έξοδος τους από το σχολείο, και η πόρτα θα άνοιγε αποκλειστικά στις 13:15, την ώρα που σχολούν τα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να βγουν από το κτίριο ούτε οι εργαζόμενες/οι που είχαν σχολάσει ούτε οι φοιτητ(ρι)ες του ΙΕΚ, οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει την παρακολούθηση της πρακτικής τους άσκησης. Να σημειωθεί ότι ο διευθυντής αρνείται να δώσει κλειδιά στους εκπαιδευτικούς του σχολείου(!) ενώ έχει δώσει σε όλους τους άλλους, στη σχολική τροχονόμο, στην καθαρίστρια, στον φύλακα! Και όχι μόνο αρνείται να τους δώσει κλειδιά αλλά ανάλογα με «τα κέφια του» απαγορεύει ή επιτρέπει στον φύλακα να ανοίγει την πόρτα στις/στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας! Όταν τελικά η πόρτα άνοιξε, ο διευθυντής απαγόρευσε την είσοδο στα μέλη της Επιτροπής Αγώνα και των μελών του Δ.Σ. με επιθετικότητα, προκαλώντας επίτηδες αναταραχή με φωνές και απαράδεκτες προσφωνήσεις. Οι αξιολογητές έφυγαν όπως μπήκαν, σαν τους κλέφτες. Ο δε αξιολογητής των εκπαιδευτικών προσπάθησε να κρυφτεί ανάμεσα στους μαθητές που αποχωρούσαν με σκοπό να αποφύγει την αντιπαράθεση με την επιτροπή αγώνα και το σωματείο!

Όλη την περίοδο προσπάθειας επιβολής της αξιολόγησης, καταγγέλλονται καταδικαστέες συμπεριφορές τρομοκρατίας, αυτοεξευτελισμού και γελοιοποίησης αξιολογητ(ρι)ών και διευθυντ(ρι)ών που προσπαθούν με το ζόρι να περάσουν τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους του υπουργείου από την πίσω πόρτα. Ο λόγος είναι απλός. Γιατί δεν έχουν καμία νομιμοποίηση! Γιατί δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα συμμετέχουν στην Απεργία Αποχή, χιλιάδες από αυτούς είναι οι νεοδιόριστες/οι, σε εκατοντάδες σχολεία μπλοκάρουν τις απόπειρες αξιολογήσεων. Το ίδιο στον Αριστοτέλη, το 90% των νεοδιόριστων απαντά με Απεργία Αποχή στις κλήσεις των αξιολογητών.

Καλούμε όλες/ους τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους νεοδιόριστες/ους να συμμετέχουν σε αυτό τον αγώνα. Να μην παραδώσουν στον κανιβαλισμό του ατομισμού τις συλλογικές μας διεκδικήσεις, να μην επιτρέψουν στην κατίσχυση των εκβιασμών και της τρομοκρατίας, να μη διαλέξουν τον ατομικό βόλεμα σε βάρος των συλλογικών δικαιωμάτων.

Δηλώνουμε ότι δε θα αφήσουμε αναπάντητες τέτοιες συμπεριφορές. Τους ξεκαθαρίζουμε ότι το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα, οι επιτροπές αγώνα και τα αγωνιστικά σωματεία δεν θα τους επιτρέψουν να διαλύσουν το δημόσιο σχολείο ούτε τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!

Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τις συλλογικές μας αποφάσεις, τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων δεκάδων Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ, του εκπαιδευτικού κινήματος, σε σύγκρουση με τον φόβο, την τρομοκρατία και τον ατομισμό. Θα μπλοκάρουμε κάθε απόπειρα αξιολόγησης.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία δε θα περάσουν! Ο κλάδος θα «σπάσει» στην πράξη την αξιολόγηση και θα καταργήσει όλους τους νόμους που αναφέρονται σε αυτή. Κανένας φόβος και καμία ανοχή στο έγκλημα που σχεδιάζουν υπουργείο και όλοι οι εμπλεκόμενοι για την υποβάθμιση και κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών! Η μαζική, δυναμική και περήφανη στάση των εκπαιδευτικών στον Αριστοτέλη και σε όλες τις περιοχές της χώρας που αντιστέκονται στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, δίνει ένα ηχηρό χαστούκι στην πολιτική της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ, δείχνει τον δρόμο.

Ούτε βήμα πίσω! Δεν μας τρομάζουν η τρομοκρατία και οι απειλές τους!

Συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας, στηρίζουμε τις/τους νεοδιόριστους συναδέλφισσες/ ους! Ο αγώνας συνεχίζεται. Εμείς θα νικήσουμε!

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος Η γραμματέας Τάσσου Δήμητρα Πετροπούλου Έλενα

Η πραγματικότητα :

Στις 30 Μαΐου 2023, ημέρα αξιολόγησης, δημιουργήθηκε αναστάτωση μεγάλης διάρκειας και έντασης από την εκπαιδευτικό Ντίνα Ρέππα, μέλος της ΔΟΕ, την Τάσσου Δήμητρα, πρόεδρο του συλλόγου εκπαιδευτικών Αριστοτέλης και άλλα άτομα που ήταν μαζί τους, που απαιτούσαν -απρογραμμάτιστα- να μπουν στο σχολείο.

Από τη συμπεριφορά τους ήταν φανερό ότι ο σκοπός τους δεν ήταν η ενημέρωση των εκπαιδευτικών αλλά το να παρακωλύσουν τη διαδικασία της αξιολόγησης που λάμβανε χώρα τη δεδομένη στιγμή. Ο διευθυντής και η υποδιευθύντρια του σχολείου μας τους δήλωσαν ότι μπορούν να ενημερώσουν όποιους ήθελαν μετά την αναχώρηση των μαθητών του ειδικού σχολείου στις 13.15 αφού προέχει η ασφάλεια των μαθητών.

Σο 2ο διάλειμμα, η εκπαιδευτικός Ντίνα Ρέππα, μέλος της Δ.Ο.Ε., έδινε εντολές στα άτομα που ήταν μαζί της και φώναζε από το παραθυράκι της πόρτας ότι δεν θα γίνει ποτέ καμία αξιολόγηση και κάλεσε να έρθει κοντά της στο παράθυρο της πόρτας το προσωπικό του σχολείου το οποίο εκτός 1-2 ατόμων την αγνόησε αφού βρισκόμασταν σε ώρα διαλείμματος και κατά συνέπεια υπήρχε εφημερία από όλο το προσωπικό.

Στη συνέχεια, έκλεισαν με ένα πανό την είσοδο - έξοδο του σχολείου μας έτσι κανένας μέσα από το σχολείο δεν μπορούσε να μπει ή να βγει.

Μέχρι τη λήξη των μαθημάτων οι μαθητές ήταν πολύ αναστατωμένοι και έκπληκτοι από τις φωνές, τα χτυπήματα στην πόρτα, τα κουδουνίσματα και όλη αυτή την βουερή αναστάτωση, αντιδρώντας με κλάματα ακόμα και με αυτοτραυματισμό, καθώς μιλάμε για μαθητές με αυτισμό που αναστατώνονται ιδιαίτερα από απρόσμενες εντάσεις.

Στο τέλος των μαθημάτων, δημιουργήθηκε επεισόδιο με τη σχολική τροχονόμο του σχολείου μας αφού επιχείρησαν να μπουν μαζί της και κρατώντας με βίαιο τρόπο την πόρτα του σχολείου τα άτομα που φώναζαν να μπουν μέσα. Ο διευθυντής, η υποδιευθύντρια και ο σχολικός νοσηλευτής αποκατέστησαν την τάξη προσωρινά και οδηγήσαμε όλοι μαζί τους μαθητές στα σχολικά λεωφορεία μέσα σε μία οχλαγωγία απειλών και ύβρεων - είστε τσιράκια του διευθυντή, ντροπή σας, ξεφτίλες- από αυτά τα άτομα.

Ανάμεσα στα άτομα που κρατούσαν το πανό, είδαμε με έκπληξη μία εκπαιδευτικό του σχολείου μας που εκείνη την ημέρα είχε αιμοδοτική άδεια (!) η οποία μας φώναζε νωρίτερα ότι κανένας και καμία μας δεν πρόκειται να βγει σήμερα από το σχολείο αυτό.

Υπήρχε διερχόμενος κόσμος, γονείς μαθητών και περίοικοι που παρακολουθούσαν αυτήν την αναστάτωση. Μετά την αναχώρηση των μαθητών με τα σχολικά λεωφορεία, τα άτομα που πρωτοστατούσαν στην αναστάτωση αυτή, αναζητούσαν την πρώτη σύμβουλο εκπαίδευσης λέγοντάς μας ότι την έχουμε κρύψει ή ότι τη βγάλαμε έξω από έναν υπόνομο -εκεί που ανήκουμε και εμείς - σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Η πρώτη σύμβουλος εκπαίδευσης είχε αναχωρήσει λίγα λεπτά πριν τον αποκλεισμό του σχολείου από τα άτομα αυτά ενώ ο δεύτερος σύμβουλος εκπαίδευσης αναχώρησε στο τέλος μαζί με εμάς κάτω από έντονη υβριστική λεκτική επίθεση και εξευτελιστικούς χαρακτηρισμούς ενώ μάλιστα ένα άτομο εξ αυτών, τον ακολούθησε αρκετά μέτρα ως το απέναντι πεζοδρόμιο, τραμπουκίζοντάς τον.

Η αξιολόγηση των νεοδιοριζόμενων έγινε κανονικά, στην αίθουσα του καθενός, ήταν διαφανής και σύννομη.

ανακοίνωση :

Aριστοτέλης: Ο κατήφορος του αυταρχισμού δεν έχει πάτο! Ο διευθυντής του 4ου ειδικού δημοτικού κλείδωσε για άλλη μια φορά τις/τους συναδέλφισσες/ους μέσα στο σχολείο για να διευκολύνει τους αξιολογητές- Κινητοποίηση στην ΔΙΠΕ Α’ Αθήνας

Παραβιάζοντας ακόμα και τα ατομικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, ο διευθυντής του 4ου ειδικού δημοτικού Καμούδης Μ. κλείδωσε σήμερα, Τρίτη 13 Ιουνίου 2023, τις/τους συναδέλφισσες/ους μέσα στο σχολείο. Υπενθυμίζουμε ότι ο συγκεκριμένος διευθυντής έχει δώσει κλειδιά του σχολείου στον φύλακα -που ανοίγει την πόρτα μόνο μετά την άδεια του διευθυντή-, στην καθαρίστρια και στην τροχονόμο ενώ αρνείται να δώσει στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.

Όταν αναπληρώτρια εκπαιδευτικός του σχολείου ζήτησε να βγει από το σχολείο στο κενό της για να ψωνίσει να φάει, ο διευθυντής αρνήθηκε να της ανοίξει και την κράτησε κλειδωμένη μέσα.

Η συναδέλφισσα ενημέρωσε το σωματείο και στο σχολείο βρέθηκαν άμεσα μέλη του ΔΣ όπου ο διευθυντής αρνήθηκε να τους ανοίξει ενώ επέμενε να κρατά κλειδωμένη την εκπαιδευτικό στο σχολείο. Μετά από αυτό τον πρωτοφανή δεσποτισμό, η εκπαιδευτικός κάλεσε την αστυνομία για να προστατεύσει τα ατομικά της δικαιώματα απέναντι στην αυθαιρεσία, τον αυταρχισμό, τον ολοκληρωτισμό της διοίκησης και έκανε καταγγελία του γεγονότος.

Την ίδια στιγμή, στη σχολική μονάδα βρίσκονταν χωρίς ενημέρωση του συλλόγου διδασκόντων για άλλη μια φορά, οι αξιολογητές Ημέλλου Όλ. και Κίργινας Σ. για να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς. Απ’ ότι φαίνεται ο διευθυντής του σχολείου δεν κρατά ούτε τα προσχήματα. Για τη διοίκηση του σχολείου οι αξιολογητές είναι καλοδεχούμενοι, γι’ αυτούς οι πόρτες ανοίγουν και κλείνουν όποτε το επιθυμούν.

Καταγγέλλουμε τον διευθυντή Καμούδη Μ. και δηλώνουμε ως σύλλογος ότι στηρίζουμε με όλα τα μέσα την συναδέλφισσα και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που υπερασπίζονται τα στοιχειώδη ατομικά, εκπαιδευτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Οι παραπάνω πρακτικές του διευθυντή, στην προσπάθειά του να βάλει σαν τους κλέφτες τους αξιολογητές στο σχολείο, καταπατούν στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα, τινάζουν στον αέρα κάθε έννοια συναδελφικής και παιδαγωγικής σχέσης εντός του σχολείου και μεταξύ του

Συλλόγου Διδασκόντων. Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι τέτοιου είδους πρακτικές δεν θα μείνουν αναπάντητες! Δεν θα επιτρέψουμε τα σχολεία μας να είναι χώροι αυταρχισμού και αυθαιρεσίας διευθυντών, στελεχών της εκπαίδευσης και του Υπουργείου.

Η προσπάθεια κατίσχυσης της αξιολόγησης οδηγεί στην απόλυτη καταπάτηση ακόμα και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Καταγγέλλουμε τις ευτελείς αυτές πρακτικές που στοχεύουν με τέτοιες μεθοδεύσεις την ακύρωση του συλλογικού αγώνα μας ενάντια στην αξιολόγηση με τον οποίο υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας και τις συλλογικές μας αποφάσεις.

Παρά τον υπέρμετρο ζήλο των αξιολογητών που για να αποδείξουν στην εξουσία και το υπουργείο ότι επάξια πήραν τη θέση αυτή, δεν καταφέρνουν να αποσπάσουν τα ποθητά αποτελέσματα. Η «ατομική αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών «σέρνεται» και «παραπαίει» παρά την τρομοκρατία και τις απειλές. Στον Αριστοτέλη το 90% των νεοδιόριστων έχει δηλώσει Απεργία Αποχή.

Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε στις πύλες των σχολείων, μέσα στις τάξεις μας, στο πλευρό όλων των μαθητών μας, στους δρόμους του αγώνα, στην απεργία και στη διαδήλωση.

Μέχρι τη νίκη!

Η αξιολόγηση δε θα περάσει

Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων Τώρα!

 

Η πραγματικότητα:

Στις 13-6-2023 οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί, αξιολογήθηκαν από τους συντονιστές εκπαίδευσης σε ατομική βάση και στην αίθουσα του καθενός μέσα σε συναισθηματική κατάσταση στρες, έντασης και αναστάτωσης. Αυτό έγινε γιατί ήρθαν στην είσοδο του σχολείου η πρόεδρος του συλλόγου Αριστοτέλης Τάσσου Δήμητρα μαζί με άλλα τρία άτομα, που είχαν ειδοποιηθεί πιθανόν από εκπαιδευτικό του σχολείου μας και επιδίωκαν να εισέλθουν στο σχολείο, εξ αιτίας της διαδικασίας αξιολόγησης.

Είχαν επικοινωνία με μία εκπαιδευτικό του σχολείου μας – την οποία ήδη αναφέραμε προηγουμένως ότι είχε αιμοδοτική άδεια και συμμετείχε με το πανό στην πόρτα του σχολείου (30-5-23) - από το παράθυρο της πόρτας του σχολείου και όπως ενημερωθήκαμε η ίδια απαίτησε να ανοιχτεί η πόρτα για να περάσει έξω, λέγοντας ότι θα φωνάξει την αστυνομία αν δεν γίνει αυτό. Απ’ ό,τι φάνηκε, δεν υπέγραψε υπεύθυνη δήλωση που συμπληρώνει κάποιος που θέλει να βγει έξω από το σχολείο ακόμα και αν έχει κενό. Η απορία μας ήταν γιατί να ζητήσει η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός να βγει έξω με τον τρόπο αυτό και γιατί να καλέσει την αστυνομία δημιουργώντας αρνητική ατμόσφαιρα και ένταση σε όλους, εκπαιδευτικούς και μαθητές. Προφανώς είχε σκοπό να ανοίξει η πόρτα ώστε τα μέλη του συλλόγου Αριστοτέλης, να εισέλθουν στο σχολείο και να προκαλέσουν αναταραχή όπως και τις προηγούμενες φορές.

Είδαμε ότι η ίδια η εκπαιδευτικός ζήτησε να καταγραφεί η δήθεν καταγγελία της κατά του διευθυντή και της υποδιευθύντριας του σχολείου ενώ ταυτόχρονα τα άτομα από το σύλλογο Αριστοτέλη έκαναν λεκτική επίθεση («Δεν είναι τσιφλίκι σας», «Γιατί οι πόρτες του σχολείου είναι κλειστές») επιτείνοντας την ένταση. Με την αποχώρηση των αστυνομικών τα μέλη του συλλόγου Αριστοτέλη έφυγαν βιαστικά και εσπευσμένα από την είσοδο του σχολείου.

Παρά ταύτα, οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί ολοκλήρωσαν και αυτό το στάδιο της αξιολόγησης με τους δύο συμβούλους εκπαίδευσης οι οποίοι αργότερα αναχώρησαν από το σχολείο.

Λίγες ημέρες μετά, στις 21 -6-2023, και ώρα 10 το πρωί, είχε οριστεί συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου μας η οποία όμως δεν ξεκίνησε στην προκαθορισμένη ώρα γιατί μπήκαν χωρίς ειδοποίηση, στα ξαφνικά, και πάλι μέλη του συλλόγου Αριστοτέλης με επικεφαλής την πρόεδρο του συλλόγου, Τάσσου Δήμητρα.

Κύριος σκοπός τους από όσα είπαν αργότερα, ήταν να στηρίξουν τη στάση και τη συμπεριφορά της εκπαιδευτικού που κάλεσε την αστυνομία στις 13/6/2023 στο σχολείο, αγνοώντας όμως τα πραγματικά γεγονότα. Η συνεδρίαση του συλλόγου καθυστέρησε και ξεκίνησε όταν αποχώρησαν τα άτομα του συλλόγου Αριστοτέλης από το σχολείο. Αργότερα διαπιστώσαμε - από ανακοίνωση του συλλόγου Αριστοτέλης- ότι ενώ το Δ.Σ. προέβη σε διαγραφή του διευθυντή του σχολείου μας, στις 20-6-23 δηλαδή μία ημέρα πριν, δεν είχαν την ευθιξία να μας το γνωστοποιήσουν όταν ήρθαν στο σχολείο μαζί με την πρόεδρο Τάσσου Δήμητρα.

Με βάση τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τις παραπάνω ημέρες και στην προσπάθεια των ατόμων αυτών να διαταράξουν την ομαλή διεξαγωγή της αξιολόγησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών που ήθελαν να αξιολογηθούν, υπεστήκανε όχι μόνο οι ίδιοι αλλά και εμείς το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου συστηματικά από αυτούς τους συγκεκριμένους συνδικαλιστές, έντονες συνθήκες στρες, ψυχολογική πίεση, υποτίμηση και γενικότερη αναστάτωση στην εργασία μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iky-flag.jpg_501x267_q75_subsampling-2.jpg
ΙΚΥ: Πρόγραμμα επιβράβευσης διάκρισης φοιτητών/τριών Ελληνικών ΑΕΙ σε διεθνείς διαγωνισμούς έτους 2024
Ανακοίνωση για την υποβολή αιτήσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Χορήγηση βραβείων σε ομάδες φοιτητών/τριων που πρώτευσαν ή διακρίθηκαν σε διεθνείς...
ΙΚΥ: Πρόγραμμα επιβράβευσης διάκρισης φοιτητών/τριών Ελληνικών ΑΕΙ σε διεθνείς διαγωνισμούς έτους 2024
ΑΣΕΠ
Διορισμοί εκπαιδευτικών - ΑΣΕΠ: Σε εξέλιξη ο έλεγχος των ενστάσεων της προκήρυξης 2ΓΕ/2023
ΑΣΕΠ: Σε εξέλιξη ο έλεγχος επί των προσωρινών πινάκων και η εξέταση των ενστάσεων της προκήρυξης 2ΓΕ/2023 για διορισμούς εκπαιδευτικών και...
Διορισμοί εκπαιδευτικών - ΑΣΕΠ: Σε εξέλιξη ο έλεγχος των ενστάσεων της προκήρυξης 2ΓΕ/2023