γρηγορης ζαρωτιαδης απθ
Ζαρωτιάδης: Συνεχίζουμε για το ΑΠΘ ιδρύματος στην επόμενη μέρα, εξωστρεφές, σύγχρονο και δημοκρατικό, ξανά μεγάλο, ξανά Πανεπιστήμιο

Δηλωση ενότητας για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης έκανε σήμερα ο υποψήφιος για τη θέση του πρύτανη κ.Γρηγόρης Ζαρωτιάδης, μετά από την εκλογή όλων των μελών του Συμβουλίου Διοίκησης από τη Σύγκλητο. 

Ο καθηγητής, παρότι δεν εκλέχτηκε κάποιος από τους υποψήφιους εξωτερικούς συμβούλους που υποστήριξε -και συνεπώς δεν θα εκλεγεί πρύτανης- δηλώνει ότι  αισθάνεται περήφανος που είναι μέλος της Συγκλήτου.

«Απέδειξε ότι η πανεπιστημιακή κοινότητα της χώρας και δη του ΑΠΘ είναι ικανή να ξεπεράσει τις νομοτεχνικές και διαδικαστικές ατοπίες (σκόπιμες ή μη) ενός απαράδεκτου νόμου και να διασφαλίσει, έστω στο ελάχιστο, την ομαλότητα της λειτουργίας του Ιδρύματος», αναφέρει.

Ολη η δήλωση του Γρηγόρη Ζαρωτιάδη

Θέλω καταρχάς να εκφράσω τη βαθιά μου ικανοποίηση για το γεγονός ότι αποφεύχθηκε η ευτελιστική και θεσμικά επικίνδυνη διαδικασία της κλήρωσης των εξωτερικών μελών του Συμβουλίου Διοίκησης.

Η Σύγκλητος του ΑΠΘ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Αν και οριακά δεν εκλέχτηκε κάποιος από τους υποψήφιους εξωτερικούς συμβούλους που υποστήριξα, αισθάνομαι περήφανος που είμαι μέλος της. Απέδειξε ότι η πανεπιστημιακή κοινότητα της χώρας και δη του ΑΠΘ είναι ικανή να ξεπεράσει τις νομοτεχνικές και διαδικαστικές ατοπίες (σκόπιμες ή μη) ενός απαράδεκτου νόμου και να διασφαλίσει, έστω στο ελάχιστο, την ομαλότητα της λειτουργίας του Ιδρύματος.

Από σήμερα, με το σύνολο πλέον των έντεκα μελών του Συμβουλίου Διοίκησης εκλεγμένους, οφείλουμε:

(1) να συνεχίσουμε την καθημερινή προσπάθεια να μείνει το Ίδρυμα σε λειτουργία και να στηριχθούν καθηγήτριες, εργαζόμενοι και φοιτήτριες ώστε, σε πείσμα των αντιξοοτήτων, να υπηρετήσουν το εκπαιδευτικό λειτούργημα, την έρευνα και την κοινωνική δράση,

(2) να υπερασπιστούμε τη σοβαρότητα και το κύρος του ΑΠΘ, αλλά και να εντείνουμε την προσπάθεια για την ταχεία ανάπτυξη της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησής του,

(3) στη βάση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου να προχωρήσουμε στην αξιοποίηση (και όχι εκμετάλλευση) της υλικής και άυλης περιουσίας του Ιδρύματος,

(4) να διεκδικήσουμε από την Πολιτεία την ανταπόκριση στις υποχρεώσεις της για επαρκή χρηματοδότηση και στελέχωση,

(5) να αντισταθούμε στα κελεύσματα της εμπορευματοποίησης διασφαλίζοντας τον δημόσιο χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να αποτρέψουμε την ξεπερασμένη λογική των "ιδιωτικών πανεπιστημίων",

(6) να πιέσουμε για την απαραίτητη αλλαγή ενός κακού νόμου πλαίσιο.

Παρέμεινα εξ αρχής συνεπής στις αναλυτικές θέσεις και προτάσεις για τη διακυβέρνηση του Ιδρύματος που δημοσίευσα και υποστήριξα, από κοινού με πολλά μέλη της κοινότητάς μας.

Παρέμεινα εξ αρχής συνεπής στο όραμα του ΑΠΘ στην επόμενη μέρα, εξωστρεφές, σύγχρονο και δημοκρατικό, ξανά μεγάλο, ξανά Πανεπιστήμιο.

Αυτό θα συνεχίσω να πράττω ως μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
Χωρίς τμήματα ένταξης δεκάδες μαθητές στη Χερσόνησο
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το νέο αυτό μάθημα προτείνεται να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ένα σημαντικό εργαλείο πρόληψης της εργασιακής...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση