Τις αποφάσεις και προτάσεις τους για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων-δράσεων-πρωτοβουλιών ενάντια στην αντιλαϊκή-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, για την προώθηση των διεκδικήσεων και των αιτημάτων του κλάδου, μετέφεραν ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ σε πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη συντονισμού που έγινε το περασμένο Σάββατο για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων, με πρωτοβουλία της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Ως πρώτο απεργιακό βήμα προτάθηκε 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία αρχές Νοέμβρη (ενδεικτική ημερομηνία η 3/11) με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και νέες Γ. Σ. των ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ και ολομέλειες προέδρων για κλιμάκωση του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση τα πρωτοβάθμια σωματεία, ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ προχωρούν εκείνη τη μέρα σε πανελλαδικές πανεκπαιδευτικές συγκεντρώσεις στις πόλεις τους. Επίσης προτείνεται και Πανελλαδική μέρα κινητοποίησης ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις 25/10 ενάντια στο κλίμα τρομοκρατίας που επιχειρούν να επιβάλλουν μέσω συνεχών διώξεων εκπαιδευτικών κράτος, ΥΠΑΙΘ, ΔΔΕ.
Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει και βαθαίνει την αντιλαϊκή–αντιεκπαιδευτική πολιτική της, με το λαό και τη νεολαία να βιώνει ήδη τις εγκληματικές συνέπειες μιας πολιτικής που ωφελεί μόνο τα κέρδη του κεφαλαίου και αντιμετωπίζει οτιδήποτε αφορά την προστασία της φύσης, της ανθρώπινης ζωής της λαϊκής κατοικίας, τα δημόσια κοινωνικά αγαθά και την διαβίωση της κοινωνικής πλειοψηφίας, ως περιττή δαπάνη.
«Η παραπέρα ιδιωτικοποίηση- εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η πλήρης εγκατάλειψή τους και η παράδοσή τους στα επιχειρηματικά συμφέροντα, η νέα επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων και τα σωματεία με νέο αντεργατικό νόμο σύγχρονης σκλαβιάς (6ημερη εργασία, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου, ποινικοποίηση με φυλάκιση και πρόστιμο για περιφρούρηση απεργίας), η ακρίβεια που καλπάζει και οι συνεχείς ανατιμήσεις, οι αυξήσεις–κοροϊδία του νέου μισθολογίου των Δ.Υ. για 1,5 ευρώ τη μέρα, με τις οποίες επιχειρεί να κλείσει κάθε συζήτηση για τις αναγκαίες για την επιβίωση μας αυξήσεις, η καταβαράθρωση των συντάξεων και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, αποτελούν πλευρές αυτής της βαθιά ταξικής αντιλαϊκής πολιτικής», ανέφεραν μεταξύ πολλών άλλων οι συμμετέχοντες
Αναλυτικά η ενημέρωση για την κοινή σύσκεψη ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ
Το Σάββατο 14/10 πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη συντονισμού ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων- δράσεων-πρωτοβουλιών ενάντια στην αντιλαϊκή-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, για την προώθηση των διεκδικήσεων και των αιτημάτων του κλάδου. Στη σύσκεψη συμμετείχαν με απόφαση οι:
ΕΛΜΕ: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ, Β΄ ΕΒΡΟΥ, ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Γ΄ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ, Ε΄ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ, ΙΚΑΡΙΑΣ-ΦΟΥΡΝΩΝ, ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΦΩΚΙΔΑΣ, ΧΑΝΙΩΝ
ΣΕΠΕ: «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», «ΗΡΩ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ» «ΠΕΡΙΚΛΗΣ», Ζ΄ ΣΕΠΕ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ
Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν οι: ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ, Β΄ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΛΜΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, Ε΄ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΕΠΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Τη σύσκεψη παρακολούθησαν και αρκετοί συνάδελφοι-ισσες από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ
Τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν μετέφεραν τις αποφάσεις και προτάσεις τους για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων-δράσεων-πρωτοβουλιών ενάντια στην αντιλαϊκή-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, για την προώθηση των διεκδικήσεων και των αιτημάτων του κλάδου.
Κοινή διαπίστωση όλων είναι ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει και βαθαίνει την αντιλαϊκή–αντιεκπαιδευτική πολιτική της, με το λαό και τη νεολαία να βιώνει ήδη τις εγκληματικές συνέπειες μιας πολιτικής που ωφελεί μόνο τα κέρδη του κεφαλαίου και αντιμετωπίζει οτιδήποτε αφορά την προστασία της φύσης, της ανθρώπινης ζωής της λαϊκής κατοικίας, τα δημόσια κοινωνικά αγαθά και την διαβίωση της κοινωνικής πλειοψηφίας, ως περιττή δαπάνη.
Η παραπέρα ιδιωτικοποίηση- εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η πλήρης εγκατάλειψή τους και η παράδοσή τους στα επιχειρηματικά συμφέροντα, η νέα επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων και τα σωματεία με νέο αντεργατικό νόμο σύγχρονης σκλαβιάς (6ημερη εργασία, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου, ποινικοποίηση με φυλάκιση και πρόστιμο για περιφρούρηση απεργίας), η ακρίβεια που καλπάζει και οι συνεχείς ανατιμήσεις, οι αυξήσεις–κοροϊδία του νέου μισθολογίου των Δ.Υ. για 1,5 ευρώ τη μέρα, με τις οποίες επιχειρεί να κλείσει κάθε συζήτηση για τις αναγκαίες για την επιβίωση μας αυξήσεις, η καταβαράθρωση των συντάξεων και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, αποτελούν πλευρές αυτής της βαθιά ταξικής αντιλαϊκής πολιτικής.
Την ίδια στιγμή η βαθύτερη εμπλοκή της χώρας στον πόλεμο στην Ουκρανία και στους ευρύτερους πολεμικούς ανταγωνισμούς του κεφαλαίου, η στήριξη του κράτους - δολοφόνου του Ισραήλ, η πολιτική μαζικής εξόντωσης των Παλαιστινίων από τον ιμπεριαλισμό, τα μεγάλα καπιταλιστικά-γεωστρατηγικά συμφέροντα στην περιοχή, η ενθάρρυνση και έμπρακτη πολιτική, διπλωματική, οικονομική και στρατιωτική βοήθεια από τις ΗΠΑ και την ΕΕ, διαμορφώνουν ένα ασταθές περιβάλλον, εντείνουν την κούρσα των πολεμικών εξοπλισμών με θύματα λαούς και εργατικά δικαιώματα. Έχουμε χρέος να αγωνιστούμε για την ειρήνη, ενάντια στη σφαγή των λαών, στο πλάι των θυμάτων της ιμπεριαλιστικής θηριωδίας.
Στην εκπαίδευση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τη συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης της Ν.Δ. μετάλλαξης του δημόσιου σχολείου, για να ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση σε βάρος του δημόσιου χαρακτήρα του, των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς και των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Ένα σχολείο πλήρως υποταγμένο στις ανάγκες της αγοράς, ένα σχολείο επιχείρηση, φτηνό, ευέλικτο, αυταρχικό, των δεξιοτήτων, της κατακερματισμένης γνώσης και πληροφορίας, με τεράστια κενά εκπαιδευτικών, με συγχωνεύσεις-κλείσιμο τμημάτων και απ’ ευθείας παρέμβαση στο περιεχόμενο της διδασκαλίας με νέα αντιδραστικά αναλυτικά προγράμματα.
Ο οικονομικός στραγγαλισμός της δημόσιας εκπαίδευσης και η πολιτική των περικοπών στα πλαίσια του δημοσιονομικού «κόφτη» και της λιτότητας, αφήνει τα σχολεία χωρίς το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, οδηγεί στο απαράδεκτο καθεστώς των προσλήψεων κατά δόσεις-φάσεις, υποβαθμίζει περαιτέρω την εκπαιδευτική διαδικασία, απαξιώνει την εργασία των εκπαιδευτικών, χτυπά τα μορφωτικά δικαιώματα και τις ανάγκες παιδιών: ελάχιστοι διορισμοί, κατά πολύ μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών, χιλιάδες κενά σε βάρος των αναγκών σχολείων και μαθητών, χιλιάδες συνάδελφοί μας αναπληρωτές άνεργοι και χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες. Την ίδια στιγμή Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ προετοιμάζουν σοβαρή αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση κυρίως στην ειδική αγωγή με στόχο την εξοικονόμηση πόρων, γεγονός που φάνηκε από το πετσόκομμα των προσλήψεων στην παράλληλη στήριξη.
Συνέχιση της αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, ελεύθερη επιλογή σχολείου, διαγωνισμός ΑΣΕΠ για νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Εθνικό απολυτήριο, παράκαμψη του άρθρου 16 για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
Επιχείρηση επιβολής του 30ωρου εργασίας στα σχολεία με προφορικές οδηγίες των ΔΙΔΕ και με τη βοήθεια πρόθυμων διευθυντών, προσπάθεια η καταστρατήγησης των εργασιακών δικαιωμάτων μας και δημιουργίας κλίματος ασφυκτικού ελέγχου, φόβου και υποταγής.
Παράλληλα, επιβολή ενός αυταρχικού πλαισίου και προσπάθεια τρομοκράτησης, μέσω των πειθαρχικών διώξεων, των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που απαξιώνει και διαλύει και τη δημόσια εκπαίδευση.
Με βάση τα παραπάνω κατατέθηκαν οι παρακάτω κοινές προτάσεις για:
Α. ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ- ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Αυξήσεις στους μισθούς. 1200 ευρώ καθαρά πρώτος μισθός στους νεοδιόριστους και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα ΜΚ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό. Αυξήσεις στις συντάξεις. Να σταματήσει το απαξιωτικό καθεστώς των «έναντι» στις συντάξεις. Διπλασιασμό του εφάπαξ. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια και χωρίς όριο ηλικίας Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.
Κάλυψη τώρα όλων των κενών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Κατάργηση του νόμου 4589/2019 για το προσοντολόγιο. Όχι στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και σε συνεντεύξεις
Κατάργηση των νόμων 4823/2021 και 4692/20 περί αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης, που κατηγοριοποιούν σχολεία και συναδέλφους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, ισοτιμία μεταξύ των σχολείων και των συναδέλφων. Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
Όχι στις παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία (ωράριο, εφημερίες, αναπληρώσεις, κ.ά.)
Όχι στο σχολείο της αγοράς και των ταξικών φραγμών. Κατάργηση εξεταστικών πλεγμάτων (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA). Όχι στις επικείμενες αντιδραστικές αλλαγές, ελεύθερη επιλογή σχολείου, ιδιωτικά ΑΕΙ, διαγωνισμός του ΑΣΕΠ
Δημόσιο δωρεάν ενιαίο 12χρονο σχολείο και η δίχρονη προσχολική αγωγή, που να χωρά όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση.
Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Τα σωματεία μας δεν θα εφαρμόσουν τους ν. Χατζηδάκη και Γεωργιάδη. Παλεύουμε για την ανατροπή και κατάργησή τους! Όχι στις τηλε-συνελεύσεις και τηλε-εκλογές. Αποκλειστικά δια ζώσης Γ.Σ και εκλογές σε όλα τα σωματεία. Δεν παραδίδουμε τα μητρώα των σωματείων, δεν συμμετέχουμε στο ηλεκτρονικό μητρώο. Δεν ενσωματώνουμε/εφαρμόζουμε τις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες! Κανένα σωματείο να μην εγγραφεί στο ΓΕΜΗΣΟΕ
Για την Ειρήνη και τη φιλία των λαών, Κόντρα στους πολεμικούς ανταγωνισμούς του κεφαλαίου και των ιμπεριαλιστών. Καμία εμπλοκή της Ελλάδας στον πόλεμο/Έξω ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-Ρωσία από την Ουκρανία/Καμία αποστολή πολεμικού υλικού έξω από τη χώρα – Έξω από το ΝΑΤΟ – Να κλείσουν οι βάσεις του θανάτου. Ειρήνη και Φιλία των Λαών!
Εκφράζουμε έμπρακτα, με συλλαλητήρια και συγκεντρώσεις, την αλληλεγγύη μας στον Παλαιστινιακό λαό στην πάλη του για ελευθερία, αυτοδιάθεση και δημιουργία ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους στην πατρική τους γη. Για να τερματιστεί η ισραηλινή κατοχή, για να σταματήσουν άμεσα οι βομβαρδισμοί και οι πολεμικές επιχειρήσεις εναντίον των Παλαιστινίων, για να σταματήσει κάθε στρατιωτική, κατασταλτική και άλλη συνεργασία με το κράτος του Ισραήλ, ενάντια στον αντιδραστικό άξονα Ελλάδας-ΗΠΑ-Ισραήλ, ενάντια στις ιμπεριαλιστικές επιδιώξεις των ΗΠΑ- ΝΑΤΟ- ΕΕ στην περιοχή.
Β. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
Σ’ αυτήν την κατεύθυνση προτάθηκαν αγωνιστικές κινητοποιήσεις και δράσεις στο πλαίσιο ενός, πολύμορφου πανεκπαιδευτικού αγώνα διάρκειας ως το τέλος της χρονιάς, με πρόγραμμα κοινών διεκδικήσεων και μορφών πάλης, κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια και απεργίες σε όλη την Παιδεία, που θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται κάθε φορά από τις Γενικές Συνελεύσεις, με πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη πανεκπαιδευτικού μετώπου με φοιτητές, μαθητές, γονείς και με πανεργατική διεύρυνση.
Προτείνονται προς όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία και τις ομοσπονδίες τα εξής αγωνιστικά βήματα και δράσεις:
Πρώτο απεργιακό βήμα με 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία αρχές Νοέμβρη (ενδεικτική ημερομηνία η 3/11) με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και νέες Γ. Σ. των ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ και ολομέλειες προέδρων για κλιμάκωση του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση τα πρωτοβάθμια σωματεία, ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ προχωρούν εκείνη τη μέρα σε πανελλαδικές πανεκπαιδευτικές συγκεντρώσεις στις πόλεις τους.
Αγωνιστική απάντηση ενάντια στο κλίμα τρομοκρατίας που επιχειρούν να επιβάλλουν μέσω συνεχών διώξεων εκπαιδευτικών κράτος, ΥΠΑΙΘ, ΔΔΕ (Πειραιάς, Αθήνα, κ.ά.) . Πανελλαδική μέρα κινητοποίησης ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις 25/10. Καλούμε να πάρουν αποφάσεις ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ. Πλατιά καμπάνια ενάντια στις διώξεις με συλλογή υπογραφών, συνεντεύξεις, ψηφίσματα κ.α. Προτείνουμε σχετικό ψήφισμα ενόψει και των Γ.Σ. Ο αγώνας μας για να παρθούν πίσω οι διώξεις θα κλιμακωθεί και με νέες αγωνιστικές κινητοποιήσεις.
Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής για όλες τις διαδικασίες της. Η μάχη κατά της αξιολόγησης είναι ενιαία και πρέπει να δοθεί σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες της αξιολόγησης, χωρίς ταλαντεύσεις και υποχωρήσεις, για να σταματήσουμε την αξιολόγηση.
Δεν εφαρμόζουμε – δεν υλοποιούμε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.
Με απεργία- αποχή από αξιολόγηση σχολικής μονάδας, μέντορες, συντονιστές, ατομική αξιολόγηση καθιστούμε ανενεργές όλες τις ρυθμίσεις και σταματάμε την αξιολόγηση.
Καλούμε και τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά σωματεία ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ στις γενικές συνελεύσεις που θα πραγματοποιηθούν ενόψει της ΓΣ προέδρων να τοποθετηθούν απέναντι στην απόφαση της ΟΛΜΕ για κείμενα στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και να πάρουν αποφάσεις κήρυξης/συνέχισης της απεργίας/αποχής από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης.
Απαιτούμε η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαία απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογή τους, πιο συγκεκριμένα από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021) και από μέντορες–συντονιστές (ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022).
Οργάνωση κοινών δράσεων, παραστάσεων και συγκεντρώσεων των ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ σε ΔΔΕ, ΠΔΕ, Περιφέρειες Εκπαίδευσης με τα βασικά αιτήματα για διορισμούς/αναπληρωτές/διαφάνεια, ισότητα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών και για να καλυφθούν όλα τα κενά. Μπλοκάρισμα οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, με συγκεντρώσεις και καταλήψεις σε Διευθύνσεις και Περιφέρεια
Κινητοποιήσεις στις Διευθύνσεις Εκπ/σης και στα ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων. Πανελλαδική κινητοποίηση 15-11, μέρα εκδίκασης των προσφυγών των νεοδιόριστων συναδέλφων-ισσών για τη μονιμοποίηση τους
Πρωτοβουλίες αγωνιστικού συντονισμού με τις συλλογικότητες και τα σωματεία για τα θέματα της ακρίβειας, τους μισθούς, τις εξώσεις και τους πλειστηριασμούς. Για να δημιουργήσουμε ένα πλατύ αγωνιστικό μέτωπο για πανεργατικό και απεργιακό αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής επίθεσης – για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και τα αιτήματα των εργαζόμενων για Παιδεία, Υγεία, εργασία – δημοκρατία, στέγη, την ενέργεια, το νερό.
Οργανώνουμε νέα σύσκεψη συντονισμού ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ, επιδιώκοντας μεγαλύτερη συμμετοχή και συμπόρευση των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων. Προτεινόμενη ημερομηνία το Σάββατο, 11-11- 2023
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ποιο σχολείο έχει βγάλει 9 καθηγητές Πανεπιστημίων
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη