Κενά εκπαιδευτικών στην Κέρκυρα: Κάθε βδομάδα χάνονται 1430 διδακτικές ώρες...
Τα κενά (Δευτεροβάθμιας) στην Κέρκυρα, με τους υπολογισμούς της ΕΛΜΕ είναι περίπου 75. Αυτό σημαίνει ότι κάθε βδομάδα χάνονται τουλάχιστον 1430 διδακτικές ώρες, κάτι το οποίο έχει αρνητικό αντίκτυπο στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στην εκπαιδευτική διαδικασία

Ξεκάθαρη απάντηση στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο σε όλους τους τόνους και με όλους τους τρόπους δηλώνει ότι «δεν υπάρχουν κενά, παρά μόνο αυτά που δεν μπορούν να προβλεφθούν» έδωσε σήμερα η ΕΛΜΕ της Κέρκυρας, ανακοινώνοντας τα κενά σε όλα τα σχολεία του νησιού.

Είναι γνωστό ότι οι προσλήψεις των αναπληρωτών δε γίνονται με γνώμονα τα κενά αλλά το «πόσα λεφτά υπάρχουν» και στο ζύγι κόστους-οφέλους, η δημόσια εκπαίδευση δε βγαίνει ποτέ κερδισμένη.

Έτσι, τα κενά στην Κέρκυρα, με τους υπολογισμούς της ΕΛΜΕ -οι οποίοι να τονίσουμε, δεν είναι απόλυτα ακριβείς, αφού στηρίζονται σε ανεπίσημες πληροφορίες κι όχι σε επίσημη ενημέρωση από τους Διευθυντές των σχολείων, και χωρίς να μπορεί να ληφθούν υπόψη οι ώρες που περισσεύουν από τους ήδη υπηρετούντες συναδέλφους, όπως επίσης και με τις περισσότερες ώρες της Ειδικής Αγωγής να λείπουν- είναι περίπου 75. Αυτό σημαίνει ότι κάθε βδομάδα χάνονται τουλάχιστον 1430 διδακτικές ώρες...

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Επειδή η ΔΔΕ Κέρκυρας και οι συντασσόμενοι με αυτήν «αιρετοί» του ΠΥΣΔΕ, τηρούν «σιγή ιχθύος» σχετικά με τα κενά που υπάρχουν στην Κέρκυρα, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ανακοινώνει τα κενά σε όλα τα σχολεία, προκειμένου αφενός, οι συνάδελφοι που δεν προσλήφθηκαν στην Α΄ φάση των αναπληρωτών να γνωρίζουν πόσα κενά υπάρχουν και αφετέρου, οι συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν σε απομακρυσμένα σχολεία, να γνωρίζουν το σύνολο των κενών και να διεκδικήσουν τη βελτίωσή τους.

Επίσης, η ανακοίνωση των κενών από την ΕΛΜΕ, είναι μια ξεκάθαρη απάντηση στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο σε όλους τους τόνους και με όλους τους τρόπους δηλώνει ότι «δεν υπάρχουν κενά, παρά μόνο αυτά που δεν μπορούν να προβλεφθούν».

κενα πυσδε κερκυρας

Είδαμε τελικά τον αριθμό των προσλήψεων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών, στην Α΄ φάση, να πετσοκόβεται στους 28.353 τη στιγμή που τα συνολικά κενά στα σχολεία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, είναι πάνω από 47.000! Μάλιστα οι προθέσεις του Υπουργείου ώστε να μπει επιπλέον «κόφτης» στις προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονται ακόμα πιο φανερές αν λάβουμε υπόψη ότι οι προσλήψεις της Α' φάσης είναι κατά 3.500 λιγότερες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή φάση πρόσληψης συμβασιούχων αναπληρωτών! Ο μόνιμοι διορισμοί του καλοκαιριού στην ουσία καλύπτουν οριακά τις συνταξιοδοτήσεις, αρά δεν ισχύει το επιχείρημα ότι κάποια κενά καλύφθηκαν με μόνιμους διορισμούς.

Είναι γνωστό ότι οι προσλήψεις των αναπληρωτών δε γίνονται με γνώμονα τα κενά αλλά το «πόσα λεφτά υπάρχουν» και στο ζύγι κόστους-οφέλους, η δημόσια εκπαίδευση δε βγαίνει ποτέ κερδισμένη.

Έτσι, τα κενά στην Κέρκυρα, με τους υπολογισμούς της ΕΛΜΕ -οι οποίοι να τονίσουμε, δεν είναι απόλυτα ακριβείς, αφού στηρίζονται σε ανεπίσημες πληροφορίες κι όχι σε επίσημη ενημέρωση από τους Διευθυντές των σχολείων, και χωρίς να μπορεί να ληφθούν υπόψη οι ώρες που περισσεύουν από τους ήδη υπηρετούντες συναδέλφους, όπως επίσης και με τις περισσότερες ώρες της Ειδικής Αγωγής να λείπουν- είναι περίπου 75. Αυτό σημαίνει ότι κάθε βδομάδα χάνονται τουλάχιστον 1430 διδακτικές ώρες, κάτι το οποίο έχει αρνητικό αντίκτυπο στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας διεκδικεί:

  • Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών.

  • Πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μια φάση.

  • Άμεση πρόσληψη της επόμενης φάσης των αναπληρωτών συναδέλφων.

  • Να δίνονται όλα τα κενά για την τοποθέτησή κι όχι αυθαίρετη επιλογή από τον ΔΔΕ.

  • Εφόσον δε γίνεται αυτό, να δίνεται η δυνατότητα αίτησης βελτίωσης από τους συναδέλφους, όπως γινόταν για χρόνια μετά από πιέσεις της ΕΛΜΕ και των πραγματικών αιρετών.

  • Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι

  • Όσο το υπουργείο θα ξεζουμίζει και τον τελευταίο εκπαιδευτικό για να εξοικονομήσει χρήματα, μια και θεωρούν την εκπαίδευση κόστος

  • Όσο θα καταστρατηγούν και τα τελευταία εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών μια και θεωρούν ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να έχουν δικαιώματα

  • Όσο δεν ασχολούνται με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αφήνοντας τα να ξεκινούν με τους μισούς καθηγητές  στην τάξη, αφού θέλουν τα παιδιά αμόρφωτα και χωρίς δικαιώματα

Τόσο εμείς πρέπει να συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας, δυναμώνοντας τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας για την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων μας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith.jpg
Πανελλήνιες 2025: Διδακτέα-εξεταστέα ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ
Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)...
Πανελλήνιες 2025: Διδακτέα-εξεταστέα ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ