mitsotakis
Μητσοτάκης: Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει από τις περιοχές όπου έχει ήδη ολοκληρωθεί η επιλογή και τοποθέτηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης. Αυτοί οι Σύμβουλοι θα αρχίσουν την ατομική αξιολόγηση κατά προτεραιότητα από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς

Ανάρτηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών έκανε χτες ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, υποστηρίζοντας ότι «Είναι κάτι που οφείλαμε πρώτα και πάνω από όλα στα παιδιά μας»

Ο Πρωθυπουργός, στο πλαίσιο των αναρτήσεων που κάνει τελευταία με ανασκοπήσεις των δράσεων της κυβέρνησης, εκανε χτες μια αναφορά στην αξιολόγηση την οποία μάλιστα «έμπλεξε» με το πρόγραμμα Dentist Pass, τις φυλακές που θα φύγουν από τον Κορυδαλλό, τη δημοπράτηση 2 μεγάλων μονάδων επεξεργασίας αποβλήτων – μία στον Ανατολικό Τομέα Θεσσαλονίκης και μία στη Λάρισα, κλπ, δημιουργώντας έτσι ένα σύμπλεγμα αναφορών σε ετερόκλιτα θέματα.

Μάλιστα ο Πρωθυπουργός υποστήριξε ότι «Δημόσια Σχολεία χωρίς αξιολόγηση σπρώχνουν τα παιδιά μας στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση», αγνοώντας την πραγματικότητα που κάθε γονιός γνωρίζει, ότι στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία σπρώχνει η πολιτική της κυβέρνησης με την ΕΒΕ και τη δραματική υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου...

Η ανάρτηση του Πρωθυπουργού

Συνεχίζω με κάτι ακόμα που είχε καθυστερήσει – ή για να είμαι ακριβής, κάτι που είχε να συμβεί από 1982: ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει από τις περιοχές όπου έχει ήδη ολοκληρωθεί η επιλογή και τοποθέτηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης. Αυτοί οι Σύμβουλοι θα αρχίσουν την ατομική αξιολόγηση κατά προτεραιότητα από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, καθώς αυτό αποτελεί και προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους.

Η θετική αξιολόγηση θα συμβάλλει στην αναγνώριση και επιβράβευση του έργου του εκπαιδευτικού, ο οποίος θα μπορεί να την αξιοποιήσει ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή του σε θέση ευθύνης. Για όσους η αξιολόγηση δεν είναι ικανοποιητική, θα πρέπει να παρακολουθήσουν επιμόρφωση, βάσει υλικού που εκπονεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η αξιολόγηση λοιπόν δεν έχει σκοπό την «τιμωρία» κανενός – έχει στόχο να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε τους εκπαιδευτικούς μας που αξίζουν, να δώσουμε σε όλους το κίνητρο αλλά και τη βοήθεια ώστε να γίνουν καλύτεροι. Δημόσια Σχολεία χωρίς αξιολόγηση σπρώχνουν τα παιδιά μας στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση. Θέλω να τονίσω πως η αξιολόγηση εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών, και αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά το τοπίο στην εκπαίδευση και να αναβαθμίσει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι κάτι που οφείλαμε πρώτα και πάνω από όλα στα παιδιά μας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

email
Πέντε φράσεις που πρέπει να αποφεύγετε στα επαγγελματικά emails – Τι να πείτε αντί γι’ αυτές
Ακόμα και οι πιο ευγενικές εκφράσεις στα emails μπορεί να παρερμηνευτούν και να βλάψουν την επαγγελματική σας εικόνα. Δείτε ποιες φράσεις να...
Πέντε φράσεις που πρέπει να αποφεύγετε στα επαγγελματικά emails – Τι να πείτε αντί γι’ αυτές
γιωργος φυσάκης
Έφυγε ο “δάσκαλος των δασκάλων”, ο ιστορικός ηγέτης της ΟΙΕΛΕ, ο εκπαιδευτικός Γιώργος Φυσάκης
Ένας αγωνιστής, διανοούμενος και αληθινός παιδαγωγός που σημάδεψε την ιστορία της ιδιωτικής εκπαίδευσης
Έφυγε ο “δάσκαλος των δασκάλων”, ο ιστορικός ηγέτης της ΟΙΕΛΕ, ο εκπαιδευτικός Γιώργος Φυσάκης