Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία της Σύρου, της Τήνου και της Μυκόνου

Πλήρη στελέχωση του ειδικού νηπιαγωγείου Σύρου και κάθε σχολικής μονάδας, ζητούν οι εκπαιδευτικοί Σύρου,Τήνου και Μυκόνου.

Όπως τονίζουν, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν. Στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Σύρου τα νήπια που φοιτούν φέτος, πρέπει να υποστηρίζονται από λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ψυχολόγο 3 φορές την εβδομάδα (15 ώρες), αλλά μέχρι τώρα ούτε λογοθεραπευτής ούτε ψυχολόγος έχει προσληφθεί, ενώ ο εργοθεραπευτής καλύπτει μόνο τις 4 από τις 15 ώρες που χρειάζονται.

Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό σε κάποια σχολεία καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία του ολοήμερου και σε κάποια άλλα στερούν εκπαιδευτικά αντικείμενα από τους μαθητές, ακόμα και την  παράλληλη στήριξη.

Για να καλυφθούν τα κενά, εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται καθημερινά σε πρόγραμμα "λάστιχο", αλλού με συνεχόμενα εξάωρα, αλλού με μετάβαση σε διαφορετικά σχολεία "με την ψυχή στο στόμα" κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων κι αλλού με όλα αυτά μαζί.

Σε ορισμένες περιπτώσεις νηπιαγωγείων, οι νηπιαγωγοί εργάζονται συνεχώς στο «κόκκινο», χωρίς μείωση ωραρίου, γνωρίζοντας πως ακόμη κι η αναγκαστική απουσία τους για λόγους υγείας, σπανίως θα αναπληρωθεί.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σύρου-Τήνου-Μυκόνου:

Πλήρης στελέχωση του Ειδικού νηπιαγωγείου Σύρου και κάθε σχολικής μονάδας

Έναν μήνα μετά το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς και με ολοκληρωμένη τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις, όπως αυτή του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σύρου,  είναι κομβικής σημασίας για την ουσιαστική λειτουργία του.

Στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Σύρου τα νήπια που φοιτούν φέτος, σύμφωνα με τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ ,πρέπει να υποστηρίζονται από λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ψυχολόγο 3 φορές την εβδομάδα (15 ώρες), αλλά μέχρι τώρα ούτε λογοθεραπευτής ούτε ψυχολόγος έχει προσληφθεί, ενώ ο εργοθεραπευτής καλύπτει μόνο τις 4 από τις 15 ώρες που χρειάζονται.

Δυστυχώς η παραπάνω περίπτωση δεν είναι μεμονωμένη, καθώς παρατηρούνται κι άλλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που σε κάποια σχολεία καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία του ολοήμερου και σε κάποια άλλα  στερούν εκπαιδευτικά αντικείμενα από τους μαθητές, ακόμα και την  παράλληλη στήριξη που τόσο έχουν ανάγκη, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς καθημερινά σε πρόγραμμα "λάστιχο", αλλού με συνεχόμενα εξάωρα, αλλού με μετάβαση σε διαφορετικά σχολεία "με την ψυχή στο στόμα" κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων κι αλλού με όλα αυτά μαζί!

Για να μην αναφερθούμε στις περιπτώσεις των νηπιαγωγείων όπου οι συναδέλφισσες εργάζονται συνεχώς στο "κόκκινο", χωρίς μείωση ωραρίου, γνωρίζοντας πως ακόμη κι η αναγκαστική απουσία τους για λόγους υγείας, σπανίως θα αναπληρωθεί.

Αυτός είναι ο κανόνας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Υποστελεχωμένο, με βασικές υλικοτεχνικές ελλείψεις, με κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς , διαρκώς εξασκημένους ως πασπαρτού παντός καιρού, μένοντας απλοί αριθμοί στο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, καλούμε το υπουργείο να κοιτάξει κατάματα την πραγματικότητα και να αφήσει τις επικοινωνιακές τακτικές και τη "δημοκρατική " επιβολή των ... καινοτομιών του. Η παιδεία θέλει όραμα, και η νομοθέτηση - καθιέρωση των όποιων καινοτομιών θέλει ένα ελάχιστο πλαίσιο συμφωνιών και κατευθύνσεων με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Πολύ πιο πριν όμως έχει ανάγκη από τα αυτονόητα.

Καλούμε το υπουργείο να προβεί στο αμέσως προσεχές διάστημα στην πλήρη στελέχωση του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σύρου, όπως και κάθε άλλης σχολικής μονάδας, πρώτα και πάνω απ'όλα για το καλό των μαθητών μας, που δε φτάνει μόνο να λέγεται ως σχήμα λόγου,  αλλά κυρίως να μετουσιώνεται σε καθημερινό αληθινό ενδιαφέρον και πράξη εντός της σχολικής πραγματικότητας.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τουλγ
Αντιδράσεις για τη δίωξη του εκπαιδευτικού Κώστα Τουλγαρίδη - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο στις 11πμ
Καταγγελίες για αυθαίρετες πειθαρχικές διαδικασίες κατά εκπαιδευτικού
Αντιδράσεις για τη δίωξη του εκπαιδευτικού Κώστα Τουλγαρίδη - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο στις 11πμ
Βιασμός ανήλικης
Σοκ στη Ρόδο: 15χρονη έδωσε 2.000 ευρώ σε νεαρό για βιντεοσκόπηση με σεξουαλική πράξη ανηλίκων
Αδιανόητο περιστατικό: 15χρονη κατηγορείται για διαμοιρασμό βίντεο με σεξουαλική πράξη ανηλίκων - Σχολικός σύμβουλος αποκάλυψε την κυκλοφορία των...
Σοκ στη Ρόδο: 15χρονη έδωσε 2.000 ευρώ σε νεαρό για βιντεοσκόπηση με σεξουαλική πράξη ανηλίκων
απατη
Νέο περιστατικό απάτης: Παρίστανε τον λογιστή και απέσπασε πάνω από 1.000 ευρώ και κοσμήματα από ηλικιωμένη
Ο ρόλος των δραστών και η μεθοδικότητα της απάτης
Νέο περιστατικό απάτης: Παρίστανε τον λογιστή και απέσπασε πάνω από 1.000 ευρώ και κοσμήματα από ηλικιωμένη
ΥΠΑΙΘΑ
Υπουργείο Παιδείας: Σύσταση 1.900 οργανικών θέσεων σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ
Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο προβλέπει τη δημιουργία συνολικά 700 νέων οργανικών θέσεων στα...
Υπουργείο Παιδείας: Σύσταση 1.900 οργανικών θέσεων σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ