ΟΠΣΥΔ: Θύελλα αντιδράσεων για τα λάθη και τις παραλείψεις στην καταχώρηση των στοιχείων
Η καταχώριση των στοιχείων των εκπαιδευτικών με σοβαρά λάθη και παραλείψεις έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων.

Ο ΟΠΣΥΔ άνοιξε χθες Δευτέρα 11/7 ώστε οι εκπαιδευτικοί να δουν τα στοιχεία τους και να ελέγξουν αν έχουν καταχωρηθεί σωστά τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. 

Πολλοί ήταν όμως οι εκπαιδευτικοί που αντιλήφθηκαν λάθη και αμέλειες στα στοιχεία του, όπως δείχνουν και αρκετές διαμαρτυρίες που έφτασαν στο alfavita.gr.

Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που ζητούν να δοθεί παράταση στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να διορθωθούν τα σφάλματα, για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στην κατάρτιση των Πινάκων.

Να διορθωθούν άμεσα τα λάθη που έχουν γίνει στην καταχώριση των στοιχείων  των εκπαιδευτικών στο ΟΠΣΥΔ ζητά η ΔΟΕ από το υπουργείο Παιδείας, καταγγέλλοντας «επιτελικό μπάχαλο».

Υπενθυμίζεται ότι η καταχώριση των στοιχείων των εκπαιδευτικών με σοβαρά λάθη και παραλείψεις έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων.

οπσυδ.JPG

Διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών

"Πολλοί είναι οι συνάδελφοι που σημερα με το ανοιγμα των φακέλων του ΟΠΣΥΔ είδαν οτι τα προσόντα τους δεν ειναι σωστά περασμένα απο τις δευτεροβάθμιες. Πολλα ειναι τα προσοντα που δεν περάστηκαν στο σύστημα και θα δημιουργηθουν τεραστια προβληματα με τους νεους πινακες και τις ενστασεις. Παλι θα τρεχουμε για τα λαθη αλλων. Ποσο δυσκολο ειναι οι δευτεροβαθμιες να κανουν σωστα μια δουλεια; Το ΟΠΣΥΔ πρεπει να λυσει το θεμα που δημιουργηθηκε πριν την εκδοση των πινακων.

-------------------------------

Καλημέρα σας, είμαι και εγώ ένα θύμα της δυσλειτουργειας του οπσυδ. Είμαι ψυχολόγος και έχω μεταπτυχιακό στην "ανάπτυξη και συμβουλευτική της σταδιοδρομίας" από το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, που μου παρέχει παιδαγωγική επάρκεια αλλά και τη δυνατότητα να δηλώσω αίτηση και ως επαγγελματικός σύμβουλος σε σχολείο (εκτός από ψυχολόγος). Παρότι είχα ανεβάσει τον τίτλο του μεταπτυχιακού και την αναλυτική βαθμολογία του σε ένα ενιαίο αρχείο δύο σελίδων, φαίνεται μόνο η σελίδα της αναλυτικής βαθμολογίας του μεταπτυχιακού και για το λόγο αυτό μου γράφουν πως δεν αναγνωρίζουν το μεταπτυχιακό, ούτε την παιδαγωγική επάρκεια. Πήγα σήμερα στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Αχαιας δείχνοντας το μεταπτυχιακό μαζί με την αναλυτική βαθμολογια και μου είπαν πως τώρα δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Είναι πραγματικά απίστευτο να έχω το μεταπτυχιακό μου και να μην μπορούν να μου το αναγνωρίσουν. 

------------------------------

Κύριοι,

Πολλοί συνάδελφοι όπως κι εγώ έχουν βιώσει από πλευράς των διευθύνσεων εκπαίδευσης μια λανθασμένη και άνιση μεταχείριση. Εγώ προσωπικά είμαι φιλόλογος και υπέβαλα αίτηση για την ειδική αγωγή και δηλώνω τα κάτωθι: ενώ υπέβαλα το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής στην καρτέλα "επικαιροποίηση στοιχείων" στο ΟΠΣΥΔ εμφανίζεται το μήνυμα ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία μεταφόρτωση του εν λόγω αρχείου. Επιπλέον ενώ φαίνεται ότι έχω μεταφορτώσει το σεμινάριο Σεξουαλικής Αγωγής δεν έχει υποβληθεί στην καρτέλα "άλλα προσόντα". Θα παρακαλούσα πολύ να επανεξεταστεί το παρόν ζήτημα από το αρμόδιο υπουργείο και τις διευθύνσεις ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα αυτό άμεσα και πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ώστε να επέλθει η δικαίωση για όλους τους συναδέλφους και να μην υπάρξουν τυχόν λάθη, παραλείψεις και αστοχίες μετά το πέρας των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων.

--------------------

Καλησπέρα σας. Και εγώ με τη σειρά μου έχω να δηλώσω την απαράδεκτη αντιμετώπιση μας ως αυριανών εκπαιδευτικών στα σχολεία μας. Συγκεκριμένα, ενώ ο τίτλος του μεταπτυχιακού μού αποδίδει παιδαγωγική επάρκεια χωρίς την κατάθεση κάποιου εγγράφου και αναγνωρίστηκε από την ΠΔΕ Θεσσαλίας το μεταπτυχιακό, δεν προσμετρήθηκε η επάρκεια. Δεν έλαβαν υπόψην το ΦΕΚ που συγκεκριμένα αναγράφει ότι η παιδαγωγική επάρκεια πιστοποιείται με την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της αγωγής.

--------------------

"Καλημέρα σας,

Ανήκω στους εκατοντάδες συναδέλφους εκπαιδευτικούς οι οποίοι ενώ μεταφόρτωσαν με επιτυχία τα προσόντα τους στην επικαιροποίηση φακέλου, δεν εμφανίζονται σωστά ή δεν εμφανίζονται καθόλου!
 
Στην περίπτωσή μου (συμμετέχω για πρώτη φορά), ενώ η μεταφόρτωση όλων των αρχείων έδειξε να πραγματοποιήθηκε με επιτυχία (έλεγξα τα αρχεία παραπάνω από μία φορά), ο Βασικός Τίτλος Σπουδών μου λείπει από τον φάκελό μου. Το μέγεθος του αρχείου ήταν εντός του ορίου μεταφόρτωσης. Η ημερομηνία τροποποίησης εμφανίζεται κανονικά στο ανάλογο πεδίο, πράγμα που δείχνει ενέργεια από εμένα. Το αρχείο μεταφορτώθηκε από εμένα κανονικά! Το θέμα είναι καθαρά τεχνικό!

Εστω όμως ότι εγώ δεν μπορω να αποδείξω ότι είμαι αλάνθαστη! Μπορείτε εσείς να εγγυηθείτε για το αλάθητο του συστήματος του ΟΠΣΥΔ? Επιπλέον, έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο σε εκατοντάδες περιπτώσεις, πράγμα που, εάν δεν διορθωθεί, μας αφήνει εκτός προσωρινών πινάκων και άρα στην ανεργία.

Παρακαλώ θερμά το Υπουργείο να δείξει ευαισθησία ενόψει και του δύσκολου χειμώνα που περιμένει όλους μας, ώστε τέτοιου είδους ζητήματα να επιλυθούν πριν την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων.
 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων"

--------------------

Σχετικά με το θέμα των λαθών στον οπσυδ για τους εκπαιδευτικούς, είμαι και γώ παθούσα καθώς το μεταπτυχιακό μου 

MASTER OF SCIENCE IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION WITH SPECIAL NEEDS 

 CANTERBURY CHRIST CHURCH UNIVERSITY (συνεργασία με AEGEAN OMIROS COLLEGE)

ΕΑΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ 

4068/Ζ1/13-01-2022 (ΦΕΚ 102)

ενώ είναι μέσα στο φεκ της προκήρυξης οπως παραπάνω, δυστυχώς δεν περάστηκε.

 Παρακαλώ να αναδείξετε το θέμα εντόνως γιατί πάλι θα την πατήσουμε και είναι άδικο.

-----------------------

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ 11/07, ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ.

------------

παιδιά σήμερα έγινε το απίστευτο ενώ είχα καταχωρήσει με επιτυχία απαντα τα δικαιολογητικά μου στο συστημα φαίνεται ότι δεν εκανα επικαιροποίηση της ελληνομάθειας. με αποτέλεσμα το πιο πιθανο να ειμαι εκτός πινακων. δεν φαίνεται πουθενά το αίτημα μου. μου λένε μόνο ένσταση στον ΑΣΕΠ μπορουμε να τους πιεσουμε με κάποιο τρόπο μήπως και ανοίξουν γιά λίγο το συστημα και μπορέσουμε να διορθώσουμε ότι υπάρχει?

------------------

Στις 11/7/2022 ελέγχοντας τον φάκελο μου στον ΟΠΣΥΔ, διαπίστωσα ότι δεν έχει καταχωρηθεί κανένα πιστοποιητικό/επιμόρφωση στο αντίστοιχο πεδίο, κατάσταση που δεν αντιστοιχεί με τα έγγραφα που προσκόμισα για την αίτηση μου στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ 3ΕΑ 2022 (ΦΕΚ επισυνάπτεται).

Μεταξύ των 09 Αυγούστου 2021 έως 09 Μαΐου 2022, παρακολούθησα επιτυχώς το μοριοδοτούμενο σεμινάριο με τίτλο «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» του Παν. Πατρών (https://ekek.gr/seminaria/moriodotoumeno-seminario-eidiki-agogi/) το οποίο σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών (επισυνάπτεται) έχει διάρκεια 37 εβδομάδων και 450 ωρών. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου έλαβα από τον φορέα 3 έγγραφα: το πιστοποιητικό επιμόρφωσης, ένα συμπλήρωμα πιστοποιητικού και μία βεβαίωση (επισυνάπτονται).

Από τα 3 παραπάνω έγγραφα, επισύναψα στον ΟΠΣΥΔ το Πιστοποιητικό ως κύριο αποδεικτικό επιμόρφωσης για την ένταξη μου στους επικουρικούς πίνακες της Ειδικής αγωγής. Από το πιστοποιητικό προκύπτει επίσης η διάρκεια του σεμιναρίου 1) σε αριθμό ωρών που είναι μάλιστα σημειωμένες με bold στο ΦΕΚ και 2) σε μήνες που προκύπτει από την ημερομηνία κτίσης του εφόσον το πρόγραμμα είναι εξ ορισμού διάρκειας 37 εβδομάδων δηλαδή 9 μηνών. Σημειώνεται ότι οι οδηγίες στο «Εγχειρίδιο υποβολής δικαιολογητικών» του ΟΠΣΥΔ (επισυνάπτεται), υποδεικνύουν την επισύναψη ενός και μόνο αρχείου. Η διαδικασία έγινε απολύτως ηλεκτρονικά και δεν υπήρξε άλλη καθοδήγηση πέραν αυτών στο σχετικό ΦΕΚ και το Εγχειρίδιο υποβολής δικαιολογητικών.

Το έγγραφο που δεν συμπεριλήφθηκε στο φάκελο μου αποτελεί αποδεικτικό δημοσίου φορέα απολύτως απαραίτητο για τη συμπερίληψη μου στους επικουρικούς πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Από τους πίνακες αυτούς, δεδομένης της παρούσας κατάστασης, πρόκειται να αποκλειστώ, παρά το γεγονός ότι διαθέτω τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα, υπέβαλα στον ΟΠΣΥΔ όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη των σχετικών κριτηρίων, τα οποία δηλώθηκαν και στη σχετική αίτηση στον ΑΣΕΠ.

Με ποια αιτιολογία δεν συμπεριλήφθηκε το Πιστοποιητικό του προγράμματος στον φάκελο μου στον ΟΠΣΥΔ; Γιατί δεν αιτιολογείται στο φάκελό μου η απουσία του; Αναγνωρίζονται τελικά ή όχι τα σεμινάρια από δημόσιους φορείς; Δεν είναι ήδη εγκεκριμένα από το Υπουργείο;

Εμείς ως αιτούντες θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και να διορθώσουμε ενδεχόμενα λάθη; Θυμίζω ότι ο ΟΠΣΥΔ απλά άνοιξε, δεν άνοιξε με σκοπό τη διόρθωση λαθών. 

-------------------

Καλησπέρα σας, βλέπω πως με τον ΟΠΣΥΔ πολλοί συνάδελφοι έχουν παράπονα. Και με το δίκιο τους. Θέλω να ρωτήσω αν μπορείτε να γίνει διευκρίνιση μέσω της ιστοσελίδας σας όσον αφορά την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από τον ιδιωτικό τομέα. Δυστυχώς με όσους έχω έρθει σε επαφή δεν μπόρεσε κάνεις τους να με διαφωτίσει τι ακριβώς εννοεί ο νόμος περί αυτού του θέματος. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε να βρεθεί κάποιος να βοηθήσει.
Έχω εργαστεί ως νηπιαγωγός σε ιδιωτικό Νηπιαγωγείο. Κατάλαβα πως η προϋπηρεσία μου από εκεί δεν γίνεται να περαστεί ποτέ και πουθενά μιας και ο νόμος αναφέρει ότι εάν δεν απολυθείς ή έχει τελειώσει η σύμβαση σου δεν προσμετράται.
Το καταλαβαίνω (αν και η αλήθεια είναι πως δεν το καταλαβαίνω. Από τη στιγμή που δουλεύουμε γιατί να μην προσμετρηθεί;; Τελοσπάντων...)
Έπειτα εργάστηκα ως νηπιαγωγός πάλι στον ιδιωτικό τομέα και το σχολείο έκλεισε. Πάλι δεν προσμετρηθηκε η προϋπηρεσία. Και αναρωτιέμαι γιατί.
Μπαίνοντας στον ΟΠΣΥΔ βρίσκω την εξής αιτιολογία γιατι δεν προσμετρηθηκε η προϋπηρεσία.
"Δεν πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου 4589/2019, άρθρο 61, παράγραφος 4ζ, ββ"

Και σας το παραθέτω:

ββ) έχουν συμπληρώσει κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό. Δεν προσμετράται η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών των οποίων η σχέση εργασίας λύεται λόγω παραίτησης, καθώς και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύονται για τους λόγους των περιπτώσεων δ΄ και ε΄ της παρ. 3 του άρθρου 30 του ν. 682/1977 (Α΄ 244).

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί για τους οποίους προσμετράται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση σύμφωνα με την παρούσα περίπτωση, δεν διορίζονται αν κατά το χρόνο του διορισμού δεν έχουν συμπληρώσει υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου σε δημόσια σχολεία επί δύο (2) τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη.

Αυτό που θέλω αν μπορεί κάποιος είναι να μου εξηγήσει την τελευταία παράγραφο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

_______

"Είμαι μία από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που έχει γίνει λάθος στον φάκελο μου στον Οπσυδ.

Ενώ έχω υποβάλει κανονικά το επιμορφωτικό σεμινάριο ισχυρίζονται ότι δεν έχει ανέβει ποτέ και στην ουσία είναι ο λόγος μου εναντίων τον δικό τους. Όταν ρώτησα αν μπορώ να κάνω ένσταση μου απάντησαν πως δεν έχω δικαίωμα και πως μπορώ να κάνω ένσταση μόνο στον ΑΣΕΠ εφόσον βγουν τα αποτελέσματα. 

Επειδή πολλοί συνάδελφοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, απευθύνομαι σε εσάς για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε τουλάχιστον να υποβάλλουμε ενστάσεις μιας και είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας."

_______

"Απαράδεκτη για μια ακόμη φορά η ομάδα που ανέλαβε τη διεκπεραίωση της διαδικασίας αιτήσεων επικαιροποιησης των στοιχείων των εκπαιδευτικών!!! Λαμβάνουν υπόψη ο,τι δουν πρώτο; Υπάρχει στο αξιακο τους σύστημα κάποια φόρμουλα που τους επιτρέπει να αποδέχονται και να απορρίπτουν κατά βούληση;;;;
Ενέκριναν πτυχία, μεταπτυχιακό, επιμορφωτικα σεμινάρια και παραβλέπουν στοιχεία οικογενειακής κατάστασης;;; Είναι δυνατόν να μην δέχονται το παιδί που έφερα στον κόσμο;;;;

Σε μια λίστα αναμονής 30.000+ ατόμων πως μπορώ να ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον με το παιδί μου που δεν με βλέπει; Πως να περιμένω μια πρωινη εργασία όταν γίνονται τέτοιες καταφωρες και ανενδοιαστες επιλογές;

Στέλνω σε εσάς με την ελπίδα να βιώσετε τη διαδικασία προς το καλύτερο! Αν όχι για εμένα και τους φετινής συναδέρφους, τουλάχιστον ας έχουμε μια ελπίδα για επόμενη φουρνιά....πριν φτάσουμε να μπαίνουμε στις τάξεις με πι!

Ντροπή και αισχος!!!!!"

----------------------------------

Είμαι ένας από τους εκατοντάδες που κινδυνεύουν να μείνουν εκτός πινάκων από τα λάθη και τις παραλείψεις των διευθύνσεων.

Είμαι ψυχολόγος, με πτυχίο και μεταπτυχιακό στην Αγγλία και αναγνωρισμένα από τον ΔΙΟΤΑΠ. Έχω καταχωρήσει όλα τα αποδεικτικά και γράφει στην αρχική σελίδα ότι δεν έχω πιστοποιητικό ελληνομάθειας. Επίσης , ενώ η αναγνώριση του μεταπτυχιακού από τον ΔΙΟΤΑΠ αυτόματα αποδεικνύει άριστη γνώση αγγλικών (C2) δεν έχει περαστεί. Πραγματικά, είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Σας παρακαλώ, προωθήστε τα μηνύματά μας, διότι παίρνουμε τηλέφωνο στις διευθύνσεις και ή δεν γνωρίζουν ή μας λένε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

-------------------

Λάθος από πρωτοβάθμια Λάρισας.

Κατέθεσα ορθά τα δικαιολογητικά για αλλαγή ημερομηνίας λήξης πιστοποίησης αναπηρίας ΚΕΠΑ οπού το έγγραφο είναι εφ’ όρου ζωής (ινσουλινοεξαρτώμενος τύπου 1 διαβήτης), και στην προηγούμενη και στην τωρινή προκήρυξη πέρασαν ως ημερομηνία λήξης του εγγράφου την 31-12-2022 και όχι την 31-12-2222 όπως αναγράφεται στο έγγραφο από το ΚΕΠΑ.

Με λίγα λόγια δεν κοίταξαν καθόλου την ημερομηνία (μπορώ να ισχυριστώ και παραποίηση καθώς είναι διαφορετική από το δικαιολογητικό που επισυνάπτω) την ημερομηνία και σαν αιτιολογία αναφέρουν ότι έχει ήδη περαστεί το έγγραφο.

Το έγγραφο έχει περαστεί, έλα όμως που είναι με λάθος ημερομηνία λήξης για δεύτερη συνεχόμενη προκήρυξη!!!!

Μάλλον οι αρμόδιοι για τις αλλαγές, δεν έχουν γνώση της αξίας θέσης ψηφίου των αριθμών (ύλη μαθηματικών Δημοτικού).

---------------------------------------

Νέα καταγγελία 20 μελών ΕΕΠ για «τραγικά» σφάλματα» με τα στοιχεία που καταχωρούνται

Τη διόρθωση των «τραγικών και εξόφθαλμων» σφαλμάτων που έχουν προκύψει κατά την καταχώριση των στοιχείων στο ΟΠΣΥΔ πριν την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων στο πλαίσιο της προκήρυξης 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ ζητούν 20 μέλη ΕΕΠ με ανοιχτή επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας.

Τα μέλη ΕΕΠ τονίζουν ότι πολλά λάθη αφορούν ζητήματα συνάφειας, δηλαδή «μεταπτυχιακά με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία και στην ΕΑΕ με βάση το ΦΕΚ 1217/τβ/10-04-2019 (άρθρο 2α - μεταβατικές διατάξεις) καταχωρήθηκαν λάθος απ' τις ΠΔΕ ως μη συναφή».

Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο 24ωρο το alfavita.gr έχει γίνει αποδέκτης πλήθους καταγγελιών από εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ που διαπιστώνουν τραγικά λάθη αναφορικά με την καταχώρηση των στοιχείων τους στο ΟΠΣΥΔ.

Η καταγγελία: 

Στις 11 Ιουλίου του 2022 το σύστημα του ΟΠΣΥΔ επέτρεψε τη πρόσβαση στο φάκελο μας ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε κατά πόσο έχουν καταχωρηθεί ορθώς, τα δικαιολογητικά που επισυνάφθηκαν στο πλαίσιο της προκήρυξης 2ΕΑ/2022.

Διαπιστώθηκαν τραγικά λάθη από πολλούς από εμάς όσον αφορά στα ζητήματα συνάφειας. Μεταπτυχιακά με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία και στην ΕΑΕ με βάση το ΦΕΚ 1217/τβ/10-04-2019 (άρθρο 2α - μεταβατικές διατάξεις) καταχωρήθηκαν λάθος απ' τις ΠΔΕ ως μη συναφή.

Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δεχτήκαμε εριστική, αγενή και ανάλγητα ανεύθυνη αντιμετώπιση χωρίς καμία διάθεση επίλυσης των τραγικών και εξόφθαλμων σφαλμάτων τους. Μας προτάθηκε να προβούμε σε ένσταση μετά την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων.

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ωστόσο πρόκειται να γίνουν με τους νέους προσωρινούς πίνακες, καταδικάζοντας μας στην ανεργία για μία ολόκληρη σχολική χρονιά, προκαλώντας μας τεράστια ηθική και υλική βλάβη.

Καταγγέλλουμε τη στάση του Υπουργείου Παιδείας και των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, απαιτούμε τη διόρθωση των τραγικών και εξόφθαλμων σφαλμάτων που έχουν προκύψει πριν την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων, σε διαφορετική περίπτωση επιφυλασσόμαστε για τη διεκδίκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μας και την προσφυγή εναντίον φορέων και πρόσωπων που συνδέονται με την κατάφορη παραβίαση των δικαιωμάτων μας.

Περιμένουμε την εγγραφή απάντησης σας.

Ο αριθμός των υπογραφουσών αυξάνεται σταθερά.

(Τα ονόματα είναι στη διάθεση του alfavita.gr)

opsyd1.jpg

 

Φάκελοι ΟΠΣΥΔ: Οδηγία για διόρθωση λαθών από το Υπουργείο στις Διευθύνσεις και ΠΔΕ

Οδηγία, σύμφωνα με ενημέρωση των τ. αιρετών  ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια, δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας αναφορικά με το θέμα των λαθών και παραλείψεων στην καταχώριση προσόντων και δικαιολογητικών υποψηφίων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ–ΕΒΠ των Προκηρύξεων Ειδικής Αγωγής, στο ΟΠΣΥΔ.

Σύμφωνα με την οδηγία πρέπει να καταγραφούν τα τυχόν λάθη από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τις ΠΔΕ και να σταλούν προς διόρθωση στο ΥΠΑΙΘ.

Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας τονίζει πως εφόσον οι υποψήφιοι δουν ότι το λάθος στο φάκελο δεν είναι δικό τους, πρέπει να στείλουν mail ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Περιφέρεια Εκπαίδευσης, να αναφέρουν το ΑΦΜ τους και τον αριθμό αίτησης τους.

Τα αιτήματα που μπορούν και πρέπει να διορθωθούν στέλνονται στο Υπουργείο Παιδείας.

Αιτήματα που αφορούν σε ατομικά λάθη ή λάθη εγγράφων δεν θα προωθούνται, για αυτά ατομικά ο καθένας μπορεί να κάνει ένσταση μετά την ανακοίνωση των Προσωρινών Πινάκων εφόσον το επιθυμεί.

Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες υποψηφίων, αυτοί που εκ παραδρομής έγινε λάθος στην καταχώρηση από την περιφέρεια ή την δ/νση , αυτοί που το έγγραφο τους δεν ήταν το απαιτούμενο, αυτοί που δεν έκαναν σωστά τη μεταφόρτωση του αρχείου τους , αυτοί που το πτυχίο τους είναι από το εξωτερικό (και ας έκαναν κολλέγιο εντός Ελλάδος) και έπρεπε να έχουν καταθέσουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας και πολλά άλλα..

Αυτά κατηγοριοποιούνται από την περιφέρεια.

Τα αιτήματα που μπορούν και πρέπει να διορθωθούν στέλνονται προς Υπουργείο.. Εξαρτάται από το Υπουργείο εάν θα τα διορθώσει. Αιτήματα που αναφέρονται σε ατομικά λάθη ή λάθη εγγράφων δεν θα προωθούνται, για αυτά ατομικά ο καθένας μπορεί να κάνει ένσταση εφόσον το επιθυμεί.

Σχετικές Ανακοινώσεις, οι οποίες παρατίθενται ακολούθως, εξέδωσαν ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, ο ΣΕΕΠΕΑ Πελοποννήσου και ο ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης.

Εν κατακλείδι συνοψίζοντας, οι υποψήφιοι:

Α) Αναφέρουν στην ΠΔΕ ή τη Δ/νση Εκπ/σης το λάθος ή την αστοχία  – το οποίο λάθος δεν έχει να κάνει με ατομική παράλειψη, αλλά παράλειψη της υπηρεσίας  – αναφέροντας το ΑΦΜ τους και τον αριθμό της αίτησής τους.

Β) Ακολούθως η ΠΔΕ αποστέλλει το αίτημα στο ΥΠΑΙΘ.

ΟΠΣΥΔ: Τι αναφέρουν οι υπάλληλοι των περιφερειακών υπηρεσιών για τα λάθη στους φακέλους

Ανακοίνωση σχετικά με τις διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών για τα λάθη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης κατά την καταχώρηση των φακέλων στο ΟΠΣΥΔ εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ.

Υπενθυμίζεται ότι πλήθος εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ - ΕΒΠ καταγγέλλουν λάθη που θα τους δημιουργήσουν προβλήματα στην πρόσληψή τους, ενώ η ΔΟΕ ζητά την άμεση διόρθωση του προβλήματος.

Η ανακοίνωση του ΣΥΠΥΥΠ:

 κ. Υπουργέ, κ. Γενικέ Γραμματέα,

Σχετικά με τις διαμαρτυρίες που έχουν δημοσιοποιηθεί σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος και αφορούν την καταχώρηση δικαιολογητικών/μοριοδοτούμενων κριτηρίων στον ηλεκτρονικό φάκελο κάθε υποψήφιου εκπαιδευτικού (ΕΕΠ) στο ΟΠΣΥΔ, στο πλαίσιο της σχετικής προκήρυξης του ΑΣΕΠ, διευκρινίζουμε κατ’ αρχήν ότι σε μια τέτοιας έκτασης διαδικασία, είναι απολύτως φυσιολογικό να προκύψουν και λάθη. 

Ωστόσο, διαμαρτυρόμαστε έντονα για την μεροληπτική αντιμετώπιση του θέματος σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος, αλλά και για την άδικη επίθεση που δέχονται οι συνάδελφοί μας, υπάλληλοι των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Ως διοικητικοί υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, δηλώνουμε ότι δεν ανεχόμαστε την επίρριψη ευθυνών για λάθη που ανήκουν σε τρίτους και σε καμία περίπτωση δεν μας αναλογούν. 

Λάθη που όπως ενημερωθήκαμε κατά την επικοινωνία μας με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στη συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούν στις παραλείψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά τη διαδικασία καταχώρησης της αίτησής τους στο ΟΠΣΥΔ (παράλειψη μεταφόρτωσης δικαιολογητικών, μη υποβολή αντίστοιχου αιτήματος επικαιροποίησης, ανάρτηση δικαιολογητικών σε λάθος σημείο του συστήματος, ελλιπή ή εκπρόθεσμα δικαιολογητικά κ.λ.π.).

Οι παραλείψεις που έχουν εντοπιστεί είναι πολλές και διαφόρων ειδών. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι ενδέχεται να έχει μοριοδοτηθεί ένα μεταπτυχιακό αλλά να μην έχει μοριοδοτηθεί η εκπαιδευτική επάρκεια που αυτό αποδίδει, καθώς ο υποψήφιος δεν έχει προβεί σε σχετικό αίτημα στον ΟΠΣΥΔ. Αυτό αποτελεί ευθύνη του ιδίου του υποψηφίου , καθώς σύμφωνα με τις σχετικές προσκλήσεις ενδιαφέροντος, οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΧΟΥΝ για περαιτέρω αξιολόγηση του αιτήματος σε περίπτωση που τα υποβληθέντα δικαιολογητικά δεν μεταφορτώθηκαν στο αντίστοιχο αίτημα επικαιροποίησης στοιχείων. Έτσι, ενώ ο υπάλληλος της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης που είχε αναλάβει την επαλήθευση δικαιολογητικών σχετικά με τα μεταπτυχιακά, μοριοδοτούσε κανονικά τον μεταπτυχιακό τίτλο, ο άλλος υπάλληλος που είχε αναλάβει την επαλήθευση δικαιολογητικών σχετικά με την εκπαιδευτική επάρκεια, δεν έβλεπε κανένα σχετικό αίτημα στο σύστημα με αποτέλεσμα να μην προβαίνει σε περαιτέρω ενέργειες. 

Επιπλέον, σχετικά με την μοριοδότηση τέκνων, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είτε να ξεχνούν να αναρτήσουν το σχετικό δικαιολογητικό στο σύστημα, είτε να αναρτούν ελλιπές δικαιολογητικό (έλειπαν σελίδες) ή σε πολλές περιπτώσεις το αναρτηθέν δικαιολογητικό να είναι εκπρόθεσμο. Επιπλέον, πολύ συχνά τα δικαιολογητικά είχαν αναρτηθεί σε λάθος θέση από τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα ο υπάλληλος που διενεργούσε τον έλεγχο για κάθε μοριοδοτούμενο κριτήριο είτε να μην βλέπει καθόλου δικαιολογητικό, είτε να μην βλέπει το σωστό δικαιολογητικό.

Επιπλέον, υπάρχουν πολλές αναφορές υποψηφίων σχετικά με προβλήματα του συστήματος ΟΠΣΥΔ που αφορούσαν στην μεταφόρτωση δικαιολογητικών  ή στο άνοιγμα των ψηφιοποιημένων αρχείων pdf.

Οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης κλήθηκαν για άλλη μία φορά να διεκπεραιώσουν έναν τεράστιο όγκο εργασίας, κλήθηκαν να καταχωρήσουν έναν τεράστιο όγκο δικαιολογητικών και να διαχειριστούν χιλιάδες αιτήματα μέσα σε ασφυκτικές προθεσμίες, παράλληλα με τα υπόλοιπα καθήκοντά τους. Ωστόσο το προσωπικό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης υπερέβαλε εαυτόν και διενήργησε έγκαιρα και με συνέπεια τον απαιτούμενο έλεγχο.

Είναι σίγουρο ότι πολλά προβλήματα θα είχαν αποφευχθεί εάν είχε προβλεφθεί εκ μέρους του ΥΠΑΙΘ, πριν κλειδώσει το σύστημα, μια περίοδος ελέγχου των καταχωρημένων στοιχείων από τους ίδιους τους υποψήφιους έτσι ώστε αυτοί να εντοπίζουν τυχόν λάθη και να  στέλνουν αίτημα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τη σχετική διόρθωση. 

Ζητούμε επίσης να ανοίξει, άμεσα, το σύστημα του ΟΠΣΥΔ προκειμένου να γίνουν οι ανάλογες διορθώσεις στις περιπτώσεις εκείνες που διαπιστώνονται λάθη εκ παραδρομής από τις υπηρεσίες μας. 

Επιπλέον τονίζουμε ότι ο Σύλλογός μας (ΣΥΠΥΥΠ), σε καμία περίπτωση δε θα αφήσει ακάλυπτα τα μέλη του υποστηρίζοντας τους Διοικητικούς υπαλλήλους και προβαίνοντας σε κάθε νόμιμη ενέργειά που τυχόν απαιτηθεί.

 

ΟΠΣΥΔ: Mails και τηλέφωνα επικοινωνίας

Μετά την σωρεία παραπόνων ο ΟΠΣΥΔ παραχώρησε στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ–ΕΒΠ στην περίπτωση που διαπιστώσουν λάθη στους φακέλους τους.

Τρόποι Επικοινωνίας

Όπως γνωστοποίησε η ομάδα τεχνικής υποστήριξης Ο.Π.ΣΥ.Δ.:

"Το ζήτημα αυτό δεν αφορά σε τεχνική υποστήριξη του ΟΠΣΥΔ.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα παρακάτω e-mail:

  • t09ppe1 ©minedu.gov.gr (τμήμα διορισμών-προσλήψεων πρωτοβάθμιας)
  • t09pde1 ©minedu.gov.gr (τμήμα διορισμών-προσλήψεων δευτεροβάθμιας)
  • [email protected] (τμήμα ΕΕΠ-ΕΒΠ)

ή – ανάλογα με τον κλάδο σας – στα τηλέφωνα:

  • ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ60, ΠΕ70: 210 3442279, -2281, -3325, -3316, – 3327, -2582
  • ΠΕ01: 210 3442910
  • ΠΕ02: 210 3443426, -2867
  • ΠΕ03: 210 3443345
  • ΠΕ04: 210 3443072
  • ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ78: 210 3443084
  • ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41: 210 3443164
  • ΠΕ79, ΤΕ16: 210 3442261, -2267
  • ΠΕ80: 210 3443373
  • ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84: 210 3442449
  • ΠΕ85: 210 3443268, -2265
  • ΠΕ86: 210 3443417
  • ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91: 210 3442265. -3268
  • ΤΕ-ΔΕ: 210 3442449
  • ΕΒΠ-ΕΕΠ: 210-344 2082, – 2561, -3003"

 

Η ανακοίνωση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας

Για άλλη μια φορά οι υποψήφιοι για διορισμό εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο ίδιο έργο θεατές. Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., πέρα από τις μεγαλόστομες διακηρύξεις και τους επικοινωνιακούς χειρισμούς, συνεχίζει σήμερα να δημιουργεί αδικίες, με τον ίδιο τρόπο που το έπραξε και πριν από τρία χρόνια. Δεν έμαθε τίποτα από τις παραλείψεις και τα λάθη , που είχαν σημειωθεί με τα παράβολα στις διαδικασίες των αιτήσεων του Α.Σ.Ε.Π. για τις προσλήψεις και τους διορισμούς σε Ειδική και Γενική Αγωγή καθώς και τα λάθη στη μοριοδότηση που οδήγησαν σε τεράστιες αδικίες ακόμα και σε απολύσεις. 

Σε πολλούς συναδέλφους εμφανίζονται λιγότερα επικαιροποιημένα στοιχεία στο φάκελο του ΟΠΣΥΔ, απ’ όσα κατέθεσαν την περίοδο των αιτήσεων πριν λίγους μήνες, με αποτέλεσμα να χάνουν μόρια στη διαδικασία της κατάρτισης των πινάκων. Για παράδειγμα, υπάρχουν περιπτώσεις συναδέλφων που ενώ έχουν αποκτήσει και καταθέσει Μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία, δεν αναγνωρίζεται, όπως θα έπρεπε,  η συνάφειά του για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους Κύριους πίνακες της Ειδικής Αγωγής.

Σε άλλες περιπτώσεις, ενώ έχουν κατατεθεί έγγραφα , με βάση τη νομοθεσία, που πιστοποιούν ότι οι συνάδελφοι έχουν φέρει στη ζωή παιδιά, αυτά δεν έχουν περαστεί στον φάκελο με αποτέλεσμα να χάνεται η μοριοδότηση. Η απάντηση από το ΟΠΣΥΔ και τις Διευθύνσεις είναι, οι συνάδελφοι να καταθέσουν ένσταση επί των προσωρινών πινάκων του Α.Σ.Ε.Π. όταν αυτοί αναρτηθούν, αφού δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση από τις Διευθύνσεις λόγω «κλειδώματος» της πλατφόρμας. Αυτόματα, αυτό σημαίνει για άλλη μια φορά αδικία και ανασφάλεια για τους/τις συναδέλφους καθώς θα πρέπει να περιμένουν την περίοδο των ενστάσεων και αν και πότε αυτές θα γίνουν δεκτές, για να διαπιστώσουν αν θα υπάρξει διόρθωση των σφαλμάτων στους οριστικούς πίνακες. 

Μέχρι τότε οι κόποι και οι θυσίες τους θα τελούν υπό αμφισβήτηση με ορατό τον κίνδυνο να χαθούν, αφού ενώ έχουν αποκτήσει και καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα αυτά, δε θα αποτυπωθούν στην αντίστοιχη μοριοδότηση. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι! Στο κυνήγι των προσόντων σε συνδυασμό με την ακρίβεια που έχει εκμηδενίσει το εισόδημα των συναδέλφων, την απόλυση του καλοκαιριού που, μοιραία, οδηγεί σε αναζήτηση εισοδήματος σε άλλους επαγγελματικούς χώρους και τις διακοπές που αποτελούν απαγορευμένη λέξη, έρχονται να προστεθούν και απίστευτα γραφειοκρατικά εμπόδια που θα οδηγήσουν σε αδικίες στην κατάρτιση των πινάκων ανατρέποντας σχεδιασμούς ζωής.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μπορέσουν οι Διευθύνσεις να διορθώσουν τα λάθη που έχουν γίνει στις καταχωρήσεις που αφορούν τους/τις συναδέλφους, στους φακέλους του ΟΠΣΥΔ. 

Καταγγελία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ "Ρόζα Ιμβριώτη"  και "Σωκράτης"

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ!

Άλλη μια φορά οι συμβασιούχοι στο ίδιο έργο θεατές. Όπως παλιότερα, με τα παράβολα στις διαδικασίες των αιτήσεων για τις προσλήψεις στις αιτήσεις του ΑΣΕΠ για τους διορισμούς σε Ειδική και Γενική Αγωγή, σημειώθηκαν τεράστιες αδικίες που οδήγησαν σε λάθος μοριοδότηση, ακόμα και σε απολύσεις, έτσι και τώρα. Σε πολλούς συναδέλφους εμφανίζονται λιγότερα επικαιροποιημένα στοιχεία στον φάκελο του ΟΠΣΥΔ, απ’ όσα κατέθεσαν την περίοδο των αιτήσεων πριν λίγους μήνες, με αποτέλεσμα να χάνουν μόρια στη διαδικασία της κατάρτισης των πινάκων.

Υπάρχουν παραδείγματα συναδέλφων που, ενώ έχουν κατακτήσει και καταθέσει Μεταπτυχιακό στην Σχολική Ψυχολογία, δεν αναγνωρίζεται ως συναφές μεταπτυχιακό για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους Κύριους πίνακες της Ειδικής Αγωγής, ενώ έχουν αυτό το δικαίωμα. Σε άλλες περιπτώσεις, ενώ έχουν κατατεθεί πιστοποιητικά γέννησης και όλα τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν ότι οι συνάδελφοι έχουν φέρει στη ζωή παιδιά, αυτά δεν έχουν περαστεί στον φάκελο, με αποτέλεσμα να χάνεται η μοριοδότηση με βάση τη νομοθεσία.

Τα παραδείγματα είναι πολλά και διαφόρων ειδών. Η απάντηση από τον ΟΠΣΥΔ και τις Διευθύνσεις είναι οι συνάδελφοι να καταθέσουν ένσταση επί των προσωρινών πινάκων του ΑΣΕΠ, όταν αυτοί αναρτηθούν, αφού δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση από τις Διευθύνσεις λόγω «κλειδώματος» της πλατφόρμας. Αυτόματα αυτό σημαίνει για άλλη μια φορά αδικία και ανασφάλεια για τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, καθώς θα πρέπει να περιμένουν την περίοδο των ενστάσεων και πότε αυτές θα γίνουν δεκτές, ώστε να βγούνε οι οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Μέχρι τότε οι κόποι και οι θυσίες τους θα έχουν πάει χαμένοι, αφού ενώ έχουν κατακτήσει και καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα, αυτά δε θα μετατραπούν στην αντίστοιχη μοριοδότηση.

Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι! Με το κυνήγι των προσόντων, σε συνδυασμό με την ακρίβεια να έχει ρημάξει το εισόδημα των συναδέλφων, την απόλυση του καλοκαιριού να τους οδηγεί σε άλλους κλάδους για να βγει το μεροκάματο και τις διακοπές να αποτελούν απαγορευμένη λέξη, έρχονται να προστεθούν και τέτοια γραφειοκρατικά εμπόδια που κάποιους θα τους αδικήσει στους πίνακες, αλλάζοντάς τους ολόκληρο τον προϋπολογισμό και  την οικογενειακή ζωή.

Απαιτούμε εδώ και τώρα το Υπουργείο να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να μπορέσουν οι Διευθύνσεις να διορθώσουν τα λάθη που έχουν γίνει στους φακέλους του ΟΠΣΥΔ σε όλους τους συναδέλφους!

Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να οργανώσουν άμεσα Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο για το ζήτημα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση