ΟΠΣΥΔ: Ο έλεγχος των στοιχείων φέρνει βροχή κατηγοριών για λάθη και παραλείψεις
ΟΠΣΥΔ: Διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών για λάθος στοιχεία στο σύστημα. Άλλη μια φορά οι συμβασιούχοι στο ίδιο έργο θεατές.

Ο ΟΠΣΥΔ άνοιξε χθες Δευτέρα 11/7 ώστε οι εκπαιδευτικοί να δουν τα στοιχεία τους και να ελέγξουν αν έχουν καταχωρηθεί σωστά τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Θυμίζουμε ότι έως και την Παρασκευή 8 Ιουλίου δεν υπήρχε διαθεσιμότητα για προεπισκόπηση των φακέλων υποψηφίων, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΠΣΥΔ.

Την ίδια στιγμή, αυξάνονται, όμως, οι καταγγελίες για λάθη, τα οποία δυνητικά θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα στους πίνακες και τις ενστάσειςΠληθαίνουν οι διαμαρτυρίες που έχει δεχθεί το alfavita.gr για το συγκεκριμένο θέμα.

Ενδεικτικά μερικές από αυτές: 

"Πολλοί είναι οι συνάδελφοι που σημερα με το ανοιγμα των φακέλων του ΟΠΣΥΔ είδαν οτι τα προσόντα τους δεν ειναι σωστά περασμένα απο τις δευτεροβάθμιες. Πολλα ειναι τα προσοντα που δεν περάστηκαν στο σύστημα και θα δημιουργηθουν τεραστια προβληματα με τους νεους πινακες και τις ενστασεις. Παλι θα τρεχουμε για τα λαθη αλλων. Ποσο δυσκολο ειναι οι δευτεροβαθμιες να κανουν σωστα μια δουλεια; Το ΟΠΣΥΔ πρεπει να λυσει το θεμα που δημιουργηθηκε πριν την εκδοση των πινακων.

-------------------------------

Καλημέρα σας, είμαι και εγώ ένα θύμα της δυσλειτουργειας του οπσυδ. Είμαι ψυχολόγος και έχω μεταπτυχιακό στην "ανάπτυξη και συμβουλευτική της σταδιοδρομίας" από το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, που μου παρέχει παιδαγωγική επάρκεια αλλά και τη δυνατότητα να δηλώσω αίτηση και ως επαγγελματικός σύμβουλος σε σχολείο (εκτός από ψυχολόγος). Παρότι είχα ανεβάσει τον τίτλο του μεταπτυχιακού και την αναλυτική βαθμολογία του σε ένα ενιαίο αρχείο δύο σελίδων, φαίνεται μόνο η σελίδα της αναλυτικής βαθμολογίας του μεταπτυχιακού και για το λόγο αυτό μου γράφουν πως δεν αναγνωρίζουν το μεταπτυχιακό, ούτε την παιδαγωγική επάρκεια. Πήγα σήμερα στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Αχαιας δείχνοντας το μεταπτυχιακό μαζί με την αναλυτική βαθμολογια και μου είπαν πως τώρα δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Είναι πραγματικά απίστευτο να έχω το μεταπτυχιακό μου και να μην μπορούν να μου το αναγνωρίσουν. 

------------------------------

Κύριοι,

Πολλοί συνάδελφοι όπως κι εγώ έχουν βιώσει από πλευράς των διευθύνσεων εκπαίδευσης μια λανθασμένη και άνιση μεταχείριση. Εγώ προσωπικά είμαι φιλόλογος και υπέβαλα αίτηση για την ειδική αγωγή και δηλώνω τα κάτωθι: ενώ υπέβαλα το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής στην καρτέλα "επικαιροποίηση στοιχείων" στο ΟΠΣΥΔ εμφανίζεται το μήνυμα ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία μεταφόρτωση του εν λόγω αρχείου. Επιπλέον ενώ φαίνεται ότι έχω μεταφορτώσει το σεμινάριο Σεξουαλικής Αγωγής δεν έχει υποβληθεί στην καρτέλα "άλλα προσόντα". Θα παρακαλούσα πολύ να επανεξεταστεί το παρόν ζήτημα από το αρμόδιο υπουργείο και τις διευθύνσεις ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα αυτό άμεσα και πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ώστε να επέλθει η δικαίωση για όλους τους συναδέλφους και να μην υπάρξουν τυχόν λάθη, παραλείψεις και αστοχίες μετά το πέρας των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων.

--------------------

Καλησπέρα σας. Και εγώ με τη σειρά μου έχω να δηλώσω την απαράδεκτη αντιμετώπιση μας ως αυριανών εκπαιδευτικών στα σχολεία μας. Συγκεκριμένα, ενώ ο τίτλος του μεταπτυχιακού μού αποδίδει παιδαγωγική επάρκεια χωρίς την κατάθεση κάποιου εγγράφου και αναγνωρίστηκε από την ΠΔΕ Θεσσαλίας το μεταπτυχιακό, δεν προσμετρήθηκε η επάρκεια. Δεν έλαβαν υπόψην το ΦΕΚ που συγκεκριμένα αναγράφει ότι η παιδαγωγική επάρκεια πιστοποιείται με την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της αγωγής.

--------------------

"Καλημέρα σας,

Ανήκω στους εκατοντάδες συναδέλφους εκπαιδευτικούς οι οποίοι ενώ μεταφόρτωσαν με επιτυχία τα προσόντα τους στην επικαιροποίηση φακέλου, δεν εμφανίζονται σωστά ή δεν εμφανίζονται καθόλου!
 
Στην περίπτωσή μου (συμμετέχω για πρώτη φορά), ενώ η μεταφόρτωση όλων των αρχείων έδειξε να πραγματοποιήθηκε με επιτυχία (έλεγξα τα αρχεία παραπάνω από μία φορά), ο Βασικός Τίτλος Σπουδών μου λείπει από τον φάκελό μου. Το μέγεθος του αρχείου ήταν εντός του ορίου μεταφόρτωσης. Η ημερομηνία τροποποίησης εμφανίζεται κανονικά στο ανάλογο πεδίο, πράγμα που δείχνει ενέργεια από εμένα. Το αρχείο μεταφορτώθηκε από εμένα κανονικά! Το θέμα είναι καθαρά τεχνικό!

Εστω όμως ότι εγώ δεν μπορω να αποδείξω ότι είμαι αλάνθαστη! Μπορείτε εσείς να εγγυηθείτε για το αλάθητο του συστήματος του ΟΠΣΥΔ? Επιπλέον, έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο σε εκατοντάδες περιπτώσεις, πράγμα που, εάν δεν διορθωθεί, μας αφήνει εκτός προσωρινών πινάκων και άρα στην ανεργία.

Παρακαλώ θερμά το Υπουργείο να δείξει ευαισθησία ενόψει και του δύσκολου χειμώνα που περιμένει όλους μας, ώστε τέτοιου είδους ζητήματα να επιλυθούν πριν την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων.
 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων"

--------------------

Σχετικά με το θέμα των λαθών στον οπσυδ για τους εκπαιδευτικούς, είμαι και γώ παθούσα καθώς το μεταπτυχιακό μου 

MASTER OF SCIENCE IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION WITH SPECIAL NEEDS 

 CANTERBURY CHRIST CHURCH UNIVERSITY (συνεργασία με AEGEAN OMIROS COLLEGE)

ΕΑΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ 

4068/Ζ1/13-01-2022 (ΦΕΚ 102)

ενώ είναι μέσα στο φεκ της προκήρυξης οπως παραπάνω, δυστυχώς δεν περάστηκε.

 Παρακαλώ να αναδείξετε το θέμα εντόνως γιατί πάλι θα την πατήσουμε και είναι άδικο.

-----------------------

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ 11/07, ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ.

------------

παιδιά σήμερα έγινε το απίστευτο ενώ είχα καταχωρήσει με επιτυχία απαντα τα δικαιολογητικά μου στο συστημα φαίνεται ότι δεν εκανα επικαιροποίηση της ελληνομάθειας. με αποτέλεσμα το πιο πιθανο να ειμαι εκτός πινακων. δεν φαίνεται πουθενά το αίτημα μου. μου λένε μόνο ένσταση στον ΑΣΕΠ μπορουμε να τους πιεσουμε με κάποιο τρόπο μήπως και ανοίξουν γιά λίγο το συστημα και μπορέσουμε να διορθώσουμε ότι υπάρχει?

------------------

Καλησπέρα σας, βλέπω πως με τον ΟΠΣΥΔ πολλοί συνάδελφοι έχουν παράπονα. Και με το δίκιο τους. Θέλω να ρωτήσω αν μπορείτε να γίνει διευκρίνιση μέσω της ιστοσελίδας σας όσον αφορά την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από τον ιδιωτικό τομέα. Δυστυχώς με όσους έχω έρθει σε επαφή δεν μπόρεσε κάνεις τους να με διαφωτίσει τι ακριβώς εννοεί ο νόμος περί αυτού του θέματος. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε να βρεθεί κάποιος να βοηθήσει.
Έχω εργαστεί ως νηπιαγωγός σε ιδιωτικό Νηπιαγωγείο. Κατάλαβα πως η προϋπηρεσία μου από εκεί δεν γίνεται να περαστεί ποτέ και πουθενά μιας και ο νόμος αναφέρει ότι εάν δεν απολυθείς ή έχει τελειώσει η σύμβαση σου δεν προσμετράται.
Το καταλαβαίνω (αν και η αλήθεια είναι πως δεν το καταλαβαίνω. Από τη στιγμή που δουλεύουμε γιατί να μην προσμετρηθεί;; Τελοσπάντων...)
Έπειτα εργάστηκα ως νηπιαγωγός πάλι στον ιδιωτικό τομέα και το σχολείο έκλεισε. Πάλι δεν προσμετρηθηκε η προϋπηρεσία. Και αναρωτιέμαι γιατί.
Μπαίνοντας στον ΟΠΣΥΔ βρίσκω την εξής αιτιολογία γιατι δεν προσμετρηθηκε η προϋπηρεσία.
"Δεν πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου 4589/2019, άρθρο 61, παράγραφος 4ζ, ββ"

Και σας το παραθέτω:

ββ) έχουν συμπληρώσει κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό. Δεν προσμετράται η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών των οποίων η σχέση εργασίας λύεται λόγω παραίτησης, καθώς και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύονται για τους λόγους των περιπτώσεων δ΄ και ε΄ της παρ. 3 του άρθρου 30 του ν. 682/1977 (Α΄ 244).

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί για τους οποίους προσμετράται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση σύμφωνα με την παρούσα περίπτωση, δεν διορίζονται αν κατά το χρόνο του διορισμού δεν έχουν συμπληρώσει υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου σε δημόσια σχολεία επί δύο (2) τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη.

Αυτό που θέλω αν μπορεί κάποιος είναι να μου εξηγήσει την τελευταία παράγραφο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

_______

"Είμαι μία από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που έχει γίνει λάθος στον φάκελο μου στον Οπσυδ.

Ενώ έχω υποβάλει κανονικά το επιμορφωτικό σεμινάριο ισχυρίζονται ότι δεν έχει ανέβει ποτέ και στην ουσία είναι ο λόγος μου εναντίων τον δικό τους. Όταν ρώτησα αν μπορώ να κάνω ένσταση μου απάντησαν πως δεν έχω δικαίωμα και πως μπορώ να κάνω ένσταση μόνο στον ΑΣΕΠ εφόσον βγουν τα αποτελέσματα. 

Επειδή πολλοί συνάδελφοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, απευθύνομαι σε εσάς για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε τουλάχιστον να υποβάλλουμε ενστάσεις μιας και είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας."

_______

"Απαράδεκτη για μια ακόμη φορά η ομάδα που ανέλαβε τη διεκπεραίωση της διαδικασίας αιτήσεων επικαιροποιησης των στοιχείων των εκπαιδευτικών!!! Λαμβάνουν υπόψη ο,τι δουν πρώτο; Υπάρχει στο αξιακο τους σύστημα κάποια φόρμουλα που τους επιτρέπει να αποδέχονται και να απορρίπτουν κατά βούληση;;;;
Ενέκριναν πτυχία, μεταπτυχιακό, επιμορφωτικα σεμινάρια και παραβλέπουν στοιχεία οικογενειακής κατάστασης;;; Είναι δυνατόν να μην δέχονται το παιδί που έφερα στον κόσμο;;;;

Σε μια λίστα αναμονής 30.000+ ατόμων πως μπορώ να ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον με το παιδί μου που δεν με βλέπει; Πως να περιμένω μια πρωινη εργασία όταν γίνονται τέτοιες καταφωρες και ανενδοιαστες επιλογές;

Στέλνω σε εσάς με την ελπίδα να βιώσετε τη διαδικασία προς το καλύτερο! Αν όχι για εμένα και τους φετινής συναδέρφους, τουλάχιστον ας έχουμε μια ελπίδα για επόμενη φουρνιά....πριν φτάσουμε να μπαίνουμε στις τάξεις με πι!

Ντροπή και αισχος!!!!!"

----------------------------------

Είμαι ένας από τους εκατοντάδες που κινδυνεύουν να μείνουν εκτός πινάκων από τα λάθη και τις παραλείψεις των διευθύνσεων.

Είμαι ψυχολόγος, με πτυχίο και μεταπτυχιακό στην Αγγλία και αναγνωρισμένα από τον ΔΙΟΤΑΠ. Έχω καταχωρήσει όλα τα αποδεικτικά και γράφει στην αρχική σελίδα ότι δεν έχω πιστοποιητικό ελληνομάθειας. Επίσης , ενώ η αναγνώριση του μεταπτυχιακού από τον ΔΙΟΤΑΠ αυτόματα αποδεικνύει άριστη γνώση αγγλικών (C2) δεν έχει περαστεί. Πραγματικά, είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Σας παρακαλώ, προωθήστε τα μηνύματά μας, διότι παίρνουμε τηλέφωνο στις διευθύνσεις και ή δεν γνωρίζουν ή μας λένε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

-------------------

Λάθος από πρωτοβάθμια Λάρισας.

Κατέθεσα ορθά τα δικαιολογητικά για αλλαγή ημερομηνίας λήξης πιστοποίησης αναπηρίας ΚΕΠΑ οπού το έγγραφο είναι εφ’ όρου ζωής (ινσουλινοεξαρτώμενος τύπου 1 διαβήτης), και στην προηγούμενη και στην τωρινή προκήρυξη πέρασαν ως ημερομηνία λήξης του εγγράφου την 31-12-2022 και όχι την 31-12-2222 όπως αναγράφεται στο έγγραφο από το ΚΕΠΑ.

Με λίγα λόγια δεν κοίταξαν καθόλου την ημερομηνία (μπορώ να ισχυριστώ και παραποίηση καθώς είναι διαφορετική από το δικαιολογητικό που επισυνάπτω) την ημερομηνία και σαν αιτιολογία αναφέρουν ότι έχει ήδη περαστεί το έγγραφο.

Το έγγραφο έχει περαστεί, έλα όμως που είναι με λάθος ημερομηνία λήξης για δεύτερη συνεχόμενη προκήρυξη!!!!

Μάλλον οι αρμόδιοι για τις αλλαγές, δεν έχουν γνώση της αξίας θέσης ψηφίου των αριθμών (ύλη μαθηματικών Δημοτικού).

---------------------------------------

Νέα καταγγελία 20 μελών ΕΕΠ για «τραγικά» σφάλματα» με τα στοιχεία που καταχωρούνται

Τη διόρθωση των «τραγικών και εξόφθαλμων» σφαλμάτων που έχουν προκύψει κατά την καταχώριση των στοιχείων στο ΟΠΣΥΔ πριν την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων στο πλαίσιο της προκήρυξης 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ ζητούν 20 μέλη ΕΕΠ με ανοιχτή επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας.

Τα μέλη ΕΕΠ τονίζουν ότι πολλά λάθη αφορούν ζητήματα συνάφειας, δηλαδή «μεταπτυχιακά με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία και στην ΕΑΕ με βάση το ΦΕΚ 1217/τβ/10-04-2019 (άρθρο 2α - μεταβατικές διατάξεις) καταχωρήθηκαν λάθος απ' τις ΠΔΕ ως μη συναφή».

Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο 24ωρο το alfavita.gr έχει γίνει αποδέκτης πλήθους καταγγελιών από εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ που διαπιστώνουν τραγικά λάθη αναφορικά με την καταχώρηση των στοιχείων τους στο ΟΠΣΥΔ.

Η καταγγελία: 

Στις 11 Ιουλίου του 2022 το σύστημα του ΟΠΣΥΔ επέτρεψε τη πρόσβαση στο φάκελο μας ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε κατά πόσο έχουν καταχωρηθεί ορθώς, τα δικαιολογητικά που επισυνάφθηκαν στο πλαίσιο της προκήρυξης 2ΕΑ/2022.

Διαπιστώθηκαν τραγικά λάθη από πολλούς από εμάς όσον αφορά στα ζητήματα συνάφειας. Μεταπτυχιακά με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία και στην ΕΑΕ με βάση το ΦΕΚ 1217/τβ/10-04-2019 (άρθρο 2α - μεταβατικές διατάξεις) καταχωρήθηκαν λάθος απ' τις ΠΔΕ ως μη συναφή.

Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δεχτήκαμε εριστική, αγενή και ανάλγητα ανεύθυνη αντιμετώπιση χωρίς καμία διάθεση επίλυσης των τραγικών και εξόφθαλμων σφαλμάτων τους. Μας προτάθηκε να προβούμε σε ένσταση μετά την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων.

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ωστόσο πρόκειται να γίνουν με τους νέους προσωρινούς πίνακες, καταδικάζοντας μας στην ανεργία για μία ολόκληρη σχολική χρονιά, προκαλώντας μας τεράστια ηθική και υλική βλάβη.

Καταγγέλλουμε τη στάση του Υπουργείου Παιδείας και των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, απαιτούμε τη διόρθωση των τραγικών και εξόφθαλμων σφαλμάτων που έχουν προκύψει πριν την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων, σε διαφορετική περίπτωση επιφυλασσόμαστε για τη διεκδίκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μας και την προσφυγή εναντίον φορέων και πρόσωπων που συνδέονται με την κατάφορη παραβίαση των δικαιωμάτων μας.

Περιμένουμε την εγγραφή απάντησης σας.

Ο αριθμός των υπογραφουσών αυξάνεται σταθερά.

(Τα ονόματα είναι στη διάθεση του alfavita.gr)

Καταγγελία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ "Ρόζα Ιμβριώτη"  και "Σωκράτης"

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ!

 

Άλλη μια φορά οι συμβασιούχοι στο ίδιο έργο θεατές. Όπως παλιότερα, με τα παράβολα στις διαδικασίες των αιτήσεων για τις προσλήψεις στις αιτήσεις του ΑΣΕΠ για τους διορισμούς σε Ειδική και Γενική Αγωγή, σημειώθηκαν τεράστιες αδικίες που οδήγησαν σε λάθος μοριοδότηση, ακόμα και σε απολύσεις, έτσι και τώρα. Σε πολλούς συναδέλφους εμφανίζονται λιγότερα επικαιροποιημένα στοιχεία στον φάκελο του ΟΠΣΥΔ, απ’ όσα κατέθεσαν την περίοδο των αιτήσεων πριν λίγους μήνες, με αποτέλεσμα να χάνουν μόρια στη διαδικασία της κατάρτισης των πινάκων.

Υπάρχουν παραδείγματα συναδέλφων που, ενώ έχουν κατακτήσει και καταθέσει Μεταπτυχιακό στην Σχολική Ψυχολογία, δεν αναγνωρίζεται ως συναφές μεταπτυχιακό για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους Κύριους πίνακες της Ειδικής Αγωγής, ενώ έχουν αυτό το δικαίωμα. Σε άλλες περιπτώσεις, ενώ έχουν κατατεθεί πιστοποιητικά γέννησης και όλα τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν ότι οι συνάδελφοι έχουν φέρει στη ζωή παιδιά, αυτά δεν έχουν περαστεί στον φάκελο, με αποτέλεσμα να χάνεται η μοριοδότηση με βάση τη νομοθεσία.

            Τα παραδείγματα είναι πολλά και διαφόρων ειδών. Η απάντηση από τον ΟΠΣΥΔ και τις Διευθύνσεις είναι οι συνάδελφοι να καταθέσουν ένσταση επί των προσωρινών πινάκων του ΑΣΕΠ, όταν αυτοί αναρτηθούν, αφού δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση από τις Διευθύνσεις λόγω «κλειδώματος» της πλατφόρμας. Αυτόματα αυτό σημαίνει για άλλη μια φορά αδικία και ανασφάλεια για τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, καθώς θα πρέπει να περιμένουν την περίοδο των ενστάσεων και πότε αυτές θα γίνουν δεκτές, ώστε να βγούνε οι οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Μέχρι τότε οι κόποι και οι θυσίες τους θα έχουν πάει χαμένοι, αφού ενώ έχουν κατακτήσει και καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα, αυτά δε θα μετατραπούν στην αντίστοιχη μοριοδότηση.

Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι! Με το κυνήγι των προσόντων, σε συνδυασμό με την ακρίβεια να έχει ρημάξει το εισόδημα των συναδέλφων, την απόλυση του καλοκαιριού να τους οδηγεί σε άλλους κλάδους για να βγει το μεροκάματο και τις διακοπές να αποτελούν απαγορευμένη λέξη, έρχονται να προστεθούν και τέτοια γραφειοκρατικά εμπόδια που κάποιους θα τους αδικήσει στους πίνακες, αλλάζοντάς τους ολόκληρο τον προϋπολογισμό και  την οικογενειακή ζωή.

Απαιτούμε εδώ και τώρα το Υπουργείο να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να μπορέσουν οι Διευθύνσεις να διορθώσουν τα λάθη που έχουν γίνει στους φακέλους του ΟΠΣΥΔ σε όλους τους συναδέλφους!

Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να οργανώσουν άμεσα Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο για το ζήτημα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ναρκωτικα σχολειο
Διακίνηση ναρκωτικών σε σχολείο: Οι ηχογραφημένες συνομιλίες "καίνε" - Σοκαριστικές απειλές σε μαθητές
Τους μαθητές προσέγγιζε η σπείρα δελεάζοντας τους με χρήματα. Στην συνέχεια όμως ο εφιάλτης άρχιζε όταν οι απειλές και οι εκφοβισμοί, αλλά και οι...
Διακίνηση ναρκωτικών σε σχολείο: Οι ηχογραφημένες συνομιλίες "καίνε" - Σοκαριστικές απειλές σε μαθητές
Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
mitsotakis_pierrakakis
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
Επέκταση του μπόνους στο Δημόσιο - σύνδεση της αξιολόγησης με τα κίνητρα αποδοτικότητας 
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας