niki kerameos
ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME NEWS
Η εμμονή της υπουργού Παιδείας με την τηλεκπαίδευση, την έκανε να «ξεχάσει» να ανακοινώσει μερικές ακόμα αλήθειες

Χθες η κ.Κεραμέως ανακοίνωσε περιχαρής ότι λειτουργούσαν 31.140 ψηφιακές τάξεις, περίπου το 97,6% των κλειστών λόγω κακοκαιρίας τμημάτων δηλαδή, ενώ περίπου 760 τμήματα παραμένουν χωρίς τηλεκπαίδευση.

Η εμμονή της υπουργού Παιδείας με την τηλεκπαίδευση, την έκανε όμως να «ξεχάσει» να ανακοινώσει μερικές ακόμα αλήθειες:

-Ξέχασε να πει η κ.Κεραμέως, ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων που λειτούργησαν, δεν έκαναν μάθημα όλοι οι μαθητές. Πάρα πολλοί από αυτούς δεν κατόρθωσαν να μπουν γιατι δεν είχαν ιντερνέτ, ρεύμα, εξοπλισμό. «Δεν τους απασχολεί ότι και στις λίγες περιπτώσεις που έγινε τηλεκπαίδευση η συμμετοχή των παιδιών κυμαίνονταν από πολύ μεγάλες απουσίες (4-5 μαθητές/τριες παρόντες/ουσες) μέχρι σημαντικές απουσίες (1/3) επιβεβαιώνοντας την διαφοροποίηση των παιδιών ακόμα και στην πρόσβαση αλλά και αδιαφορώντας για το ότι αυτό «ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΣΗ» και φέρνει μαζί και μεγάλα παιδαγωγικά και κοινωνικά προβλήματα.», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί Το γεγονός αυτό και μόνο οδηγεί σε διακρίσεις εναντίον των μαθητών χωρίς να φταίνε οι ίδιοι, καθώς και απουσίες έλαβαν και μάθημα δεν έκαναν. Το επεσήμαναν εξάλλου οι ίδιοι οι γονείς της -αποκλεισμένης...- Αγίας Παρασκευής, οι οποίοι τόνισαν χτες ότι ο Δήμος τελεί υπό συνθήκες εκτάκτου ανάγκης εξαιτίας της κακοκαιρίας που έπληξε την Αττική, ενώ για το διάστημα αυτό έχει διακοπεί η λειτουργία των συγκοινωνιών και υπάρχει αδυναμία μετακίνησης εν γένει. Αδύνατη είναι φυσικά και η πρόσβαση στα σχολεία ενώ ακόμη και σήμερα , τέσσερις ημέρες από την έναρξη της κακοκαιρίας, σοβαρότατα προβλήματα στην παροχή ρεύματος, στις συνδέσεις τηλεφωνίας και internet ακόμη και προβλήματα στην ύδρευση. Οι γονείς μάλιστα απαίτησαν να μη ληφθούν υπόψιν οι απουσίες των παιδιών τους, να να θεωρηθεί ως «μη γενόμενη» η τηλεκπαίδευση και να επαναληφθούν τα μαθήματα όταν τα σχολεία επαναλειτουργήσουν.

-Ξέχασε ακόμα να μας πει ότι για μια ακόμα φορά, στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης σε ορισμένα σχολεία παρεισέφρησαν «εισβολείς» επιδεικνύοντας ακόμα και τα γεννητικά τους όργανα στους ανυποψίαστους μαθητές, όπως βλέπετε στην ακόλουθη φωτογραφία, που ανάρτησε χθες εκνευρισμένος γονέας στο twitter. Ευτυχώς, όπως μάθαμε, ο εκπαιδευτικός της τάξης μόλις απέκλεισε τον παρείσακτο, εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση για να μιλήσει στους μαθητές του για τους κινδύνους του διαδικτύου -και μπράβο του.

goyempex.jpg

- Ξέχασε η κ.Κεραμέως να μας ενημερώσει για τον εκβιαστικό τρόπο με τον οποίον προσπαθεί να επιβάλει την τηλεκπαίδευση από τα σπίτια των εκπαιδευτικών, με δικό τους εξοπλισμό, χωρίς αυτό να προβλέπεται από καμία εγκύκλιο! Νωρίτερα, το απόγευμα της Τετάρτης εκπ/κοί του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου δέχθηκαν τηλεφωνήματα στα προσωπικά τους κινητά από τον κο Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτση προκειμένου να τους τονιστεί προφορικά ότι είναι υποχρεωμένοι/-ες να παρέχουν τηλεκπαίδευση και από το σπίτι τους, εφόσον δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σχολείο τους, χωρίς βέβαια κάτι τέτοιο να αναφέρεται πουθενά εγγράφως.

-Ξέχασε να μας ενημερώσει για τις «γαλιφιές» ορισμένων  διευθυντών, που ξεχνούν ότι είναι πρώτα εκπαιδευτικοί: Ακόμα μια προσπάθεια πίεσης προς τους εκπαιδευτικούς να καλύψουν για μια ακόμα φορά με τηλεκπαίδευση από τα σπίτια τους, τις ελλείψεις, αδυναμίες και ευθύνες της κυβέρνησης στο πρόβλημα της διδασκαλίας και των ανοιχτών σχολείων, εκδηλώθηκε από τη ΔΔΕ Α' Αθήνας. Οπως αναφέρουν οι εκαπιδευτικοί της Ε' ΕΛΜΕ, ο ΔΔΕ κ.Λ.Μάντζος απέστειλε επιστολή στους εκπαιδευτικούς, με την οποία σε ύφος «φαινομενικά ευγενικό», απηύθυνε προσωπική έκκληση παράκληση σε καθένα και καθεμία συνάδελφο, να διαθέσει, όπου και όταν απαιτείται, τον προσωπικό του/της χώρο, τον ατομικό του/της ηλεκτρονικό εξοπλισμό και την ιδιωτική του/της σύνδεση διαδικτύου, προκειμένου να καλυφθούν τα όποια προβλήματα υποδομών, ή η αδυναμία πρόσβασης στα σχολεία, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα η τηλεκπαίδευση των μαθητών.

-Ξέχασε να μας πεί ότι το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολείων να «ρουφιανέψουν» ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου

-Ξέχασε να μας ενημερώσει ότι προσπάθησε να στήσει μηχανισμό χαφιεδισμού, καθώς «μόνη έγνοια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ είναι να δώσουν οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊσταμένες/οι των σχολικών μονάδων, με πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές, τους/τις εκπαιδευτικούς που δεν έκαναν τηλεκπαίδευση» όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, ο οποίος καλεί τους διευθυντές «να μην δεχτούν να μετατραπούν σε ιμάντες μεταφοράς απειλών και τρομοκρατίας, διαταγμάτων κι εντολών σε όλα τα επίπεδα, διαμορφώνοντας σχέσεις αντισυναδελφικές και αυταρχικές».

-Ξέχασε να μας εξηγήσει τον λόγο για τον οποίον η εμμονή της με την τηλεκπαίδευση είναι τόσο έντονη, ώστε μολις μια-δυό ώρες προτού κηρυχθούν οι πληγείσες από την «Ελπίδα» περιοχές σε κατάσταση γενικής αργίας, είχε βάλει τον γενικό της γραμματέα να στείλει ενημέρωση ότι θα γινόταν κανονικά η τηλεκπαίδευση την περασμένη Τρίτη και Τετάρτη, ώσπου εξαναγκάστηκε να το πάρει πίσω μετά από τις ανακοινώσεις περί αργίας. Αν δεν την είχε συμμαζέψει η ίδια της η κυβέρνηση, η κ.Κεραμέως θα ζητούσε τηλεκπαίδευση την περασμένη τρίτη, μέσα στο γενικό αλαλούμ εκείνης της μέρας...

-Ξέχασε να μας πει ότι το πρόβλημα των εκπαιδευτικών ΔΕΝ είναι η ίδια η τηλεκπαίδευση, την οποία εξάλλου στήριξαν κατά την πρώτη εφαρμογή της όταν τα σχολεία ήταν κλειστά λόγω της καραντίνας -και μάλιστα η κ.Κεραμέως τους ευχαρίστησε. Κι ας μην την πιστεύουν, όπως και κανείς πλέον, σαν ισότιμη της δια ζώσης. Είναι όμως μεγάλο (που έχει να κάνει και με την ηθική του κράτους) πρόβλημα να ζητάς από τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν το δικό τους εξοπλισμό, ιντερνέτ, κλπ ενώ κανονικά είσαι υποχρεωμένος να τους τον παρέχεις εσύ και δεν το έχεις κάνει. Γιατί; Γιατί  ο σχετικός νόμος που θεσμοθέτησε την υποχρέωση της Πολιτείας να παρέχει τον απαραίτητο τηλεπικοινωνιακό και τεχνολογικό εξοπλισμό για τηλεργασία σε όλες τις κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, εξαίρεσε από τη ρύθμιση αυτή μόνον τους εκπαιδευτικούς... Εκτός αν η υπουργός Θεωρεί ότι τα 200€ του voucher που ανακοίνωσε  -που ακόμα δεν έχουν δοθεί- επαρκούν για αγορά εξοπλισμού τηλεδιασκέψεων. Η αν θεωρεί ότι μπορεί να γίνει σωστή τηλεκπαίδευση από τα κινητά.

-Ξέχασε να μας περί ότι ούτε καν το...ωράριο της τηλεκπαίδευσης δεν το έχει επακριβώς προσδιορίσει για τέτοιες έκτακτες ανάγκες: «Είμαι δασκάλα, το σχολείο μου εφάρμοσε ένα πρόγραμμα, του γιου μου άλλο, της γειτόνισσας άλλο... Η διδακτική ώρα κυμαινόταν από 30-45' και τα διαλείμματα από 5-15'. Μεγαλύτερη απόκλιση είχε η ώρα έναρξης μαθημάτων και λήξης. Δεν μπορεί ένα δημοτικό να τελειώνει 12.20 και ένα άλλο 13.15. μεγάλη έλλειψη οργάνωσης και πληροφόρησης.», αναφέρει ενδεικτικά η δασκάλα Ρ.Μ

«Γενικά δεν υπήρξαν (ποτέ) σαφείς οδηγίες/διευκρινίσεις.. κ όχι για το αν θα είναι μισάωρο το τηλεμαθημα ή σαρανταλεπτο, αλλά για το αν τελικά στην τηλεκπαίδευση είναι απόλυτα προστατευμένα τα προσωπικά δεδομένα χιλιάδων μαθητών κ εκπαιδευτικών με γραπτές επίσημες κ ενυπογραφες ανακοινώσεις, για το αν έχει εξασφαλιστεί από το κράτος η ισότητα στην πρόσβαση όλων των μαθητών, για το αν η παροχή τηλεκπαίδευσης είναι εφικτή να πραγματοποιηθεί με τεχνολογικό εξοπλισμό κ τα απαραίτητα μέσα στον φυσικό χώρο εργασίας των εκπαιδευτικών που είναι το σχολείο κ όχι το σπίτι τους.... αυτά κατά τη γνώμη μου έχουν σημασία κ όχι αν το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης με πρόχειρες της στιγμής ανακοινώσεις έχει μισάωρα ή όχι..», προσθέτει η κ.Λ.Ε.

-Ξέχασε η κ.Κεραμέως να μας ενημερώσει τι ακριβώς έκανε με τις εντολές της Αρχής Προστσίας Δεδομένων και με τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών.

-Ξέχασε η υπουργός Παιδείας ότι είδαμε εκπαιδευτικούς που επιχείρησαν να πάνε στα σχολεία για να κάνουν τηλεκπαίδευση και να τραυματίζονται από τον παγετό, όπως στο Μαρούσι, ότι οι οδηγίες για τηλεκπαίδευση στάλθηκαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα η προετοιμασία του μαθήματος να φαντάζει ανέκδοτο, ότι χιλιάδες γονείς δεν είχαν τι να κάνουν με τα παιδιά τους, μια και δεν προβλέφθηκε ούτε καν άδεια, και χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περιβόητη τηλεκπαίδευση»

-Τέλος, ξέχασε η κ.Κεραμέως ότι με την τακτική της επιβολής, των υπόγειων κινήσεων, των εκβιασμών, του ρουφιανέματος και των εμμονών (συνταγή που ακολουθεί σταθερά στις αποφάσεις της) η ιστορία της εκπαίδευσης δείχνει ότι δεν κέρδισε ποτέ κανείς υπουργός, βάζοντας απέναντί του το συντριπτικό ποσοστό  της εκπαιδευτικής κοινότητας και των οικογενειών τους. Το δείχνουν εξάλλου ολοκάθαρα οι δημοσκοπήσεις της.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα