Εκπαίδευση
Το alfavita έλαβε και δημοσιεύει την καταγγελία του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας για τον Διευθυντή του 1ου Δημοτικού σχολείου Βόνιτσας, ο οποίος, παράνομα, παρεμποδίζει τις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας καταγγέλλει τον Διευθυντή του 1ου Δημοτικού Βόνιτσας, κ. Παναγιώτη Συγκούνα, ο οποίος αρνήθηκε να συγκαλέσει συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, παρά το γεγονός ότι το αιτήθηκε (σύμφωνα με το νόμο και τον κανονισμό λειτουργίας του Σ.Δ) σχεδόν το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι η συμπεριφορά του κ. Συγκούντα δεν δείχνει μόνο περιφρόνηση στους νόμους και βαθιά αντιδημοκρατική συμπεριφορά αλλά, πρωτίστως, δηλώνει αντίληψη εξουσιαστή - εξουσιαζόμενων και επίσης, δηλώνει σαφώς την ταύτιση του με τις μεθόδους εκφοβισμού του υπουργείου Παιδείας.

Ο Σύλλογος καταγγέλλει απερίφραστα τον εν λόγω διευθυντή και ζητάει την αρωγή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, ώστε να προχωρήσει κάθε διαδικασία προκειμένου να προστατευτεί το Δημόσιο Σχολείο και οι λειτουργοί του.

Η καταγγελία

«Υπάρχουν πράγματα που δεν μετριούνται. Δεν είναι τα πάντα ποσότητες. Τα συναισθήματα, οι ιδέες, η αγάπη για τη γνώση, η εμπνευσμένη διδασκαλία δεν ποσοτικοποιούνται. Δεν μετριούνται με εκατοστά και γραμμάρια.»

Είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι η, πανικόβλητη, πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. αδυνατώντας να αντιμετωπίσει την αποφασιστική, μαζική και συλλογική στάση των εκπαιδευτικών, μέσα από τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων σε σχέση με τον Απολογισμό του σχ. έτους 2020-21 και τον Προγραμματισμό του 2021-22, εξαντλεί την «εφευρετικότητά» του σε παράνομες προφορικές «εντολές» προς τα στελέχη εκπαίδευσης να αγνοήσουν τις παραπάνω αποφάσεις και να λειτουργήσουν ως τυφλά εκτελεστικά όργανά της. 

Γι αυτό και το Υ.ΠΑΙ.Θ. με εκβιασμούς και πιέσεις προσπαθεί να χρησιμοποιήσει με άθλιο τρόπο τους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένους/ες των σχολικών μονάδων «στήνοντάς» τους απέναντι στους συναδέλφους τους. Τους χρησιμοποιεί ως αναλώσιμους ωθώντας τους στη διάπραξη του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος, αφού αρνούνται να υλοποιήσουν τις, καθόλα νόμιμες, αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων. Δυστυχώς, κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται την παγίδα που στήνει το Υ.ΠΑΙ.Θ. με αποτέλεσμα να βρίσκονται ήδη ή να ετοιμάζονται να βρεθούν αντιμέτωποι με εξώδικα συλλόγων εκπαιδευτικών και καταγγελίες. 

Είναι, δε, αίολο και νομικά αστήρικτο να επικαλούνται, στην απέλπιδα προσπάθειά τους να παρεμποδίσουν τις συνεδριάσεις και τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, την αναφορά σε διάφορες εγκυκλίους αφού ακόμα και οι Ν.4692/2020 και 4823/2021, η Υ.Α. 108906/10-09-2021 αλλά και οι οδηγίες του Ι.Ε.Π. ρητά αναφέρουν ότι η γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους 2020-2021 που αποτελεί τη βάση της έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης και ο συλλογικός προγραμματισμός είναι έργο του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας.

Επομένως οι διευθυντές καμία αρμοδιότητα δεν έχουν για τον έλεγχο του περιεχομένου των κειμένων που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ παρά μόνο ότι υποχρεούνται να διασφαλίσουν ότι ανεβαίνουν τα κείμενα που αποφασίζουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, του οποίου αποτελούν αναπόσπαστα μέλη, κι εκεί εξαντλείται η αποκλειστική τους αρμοδιότητα.

Και ενώ η στάση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών του συλλόγου μας παραμένει σταθερά υπέρ της υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου, δεν λείπουν οι παραφωνίες. Συναδέλφισσες και συνάδελφοι του 1ου Δημοτικού Βόνιτσας μας κατήγγειλαν ότι ο (γνωστός ,πλέον, για την αντισυναδελφική και αντιδημοκρατική του στάση) διευθυντής του σχολείου αρνήθηκε να συγκαλέσει συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, παρά το γεγονός ότι το αιτήθηκε (σύμφωνα με το νόμο και τον κανονισμό λειτουργίας του Σ.Δ) σχεδόν το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Αυτό δεν δείχνει μόνο περιφρόνηση στους νόμους και βαθιά αντιδημοκρατική συμπεριφορά αλλά, πρωτίστως, δηλώνει αντίληψη εξουσιαστή - εξουσιαζόμενων. Δηλώνει σαφώς ταύτιση με τις μεθόδους εκφοβισμού του ΥΠΑΙΘ και επιλογή πλευράς. Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσουμε για διάρρηξη σχέσεων του συγκεκριμένου ανθρώπου με τους συναδέλφους και ανυπαρξία παιδαγωγικού κλίματος αφού, όπως είναι γνωστό σε όλη την τοπική εκπαιδευτική κοινότητα, αυτό έχει εκλείψει από καιρό. Αυτές οι συμπεριφορές θα μας βρουν απέναντι, χρησιμοποιώντας κάθε συνδικαλιστικό και νομικό τρόπο και μέσο, προκειμένου να υπερασπιστούμε το Δημόσιο Σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Καταγγέλλουμε απερίφραστα τον εν λόγω διευθυντή και όποια ακόμη τέτοια εκκολαπτόμενη συμπεριφορά και ζητάμε την αρωγή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, ώστε να προχωρήσει κάθε διαδικασία προκειμένου να προστατευτεί το Δημόσιο Σχολείο και οι λειτουργοί του.

Δηλώνουμε για μια ακόμη φορά την αποφασιστικότητά μας να πατάξουμε άνομες και ολοκληρωτικής λογικής συμπεριφορές, απ όπου και αν προέρχονται. Καλούμε τους συναδέλφους να ενημερώνουν το ΔΣ του συλλόγου για κάθε τέτοιου είδους ενέργεια προκειμένου να παρεμβαίνουμε άμεσα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ταξη
Σοκ σε σχολείο: Mαθητής υπέστη ηλεκτροπληξία όταν ακούμπησε γυμνό καλώδιο
Ο μαθητής κατέβαινε την ώρα του διαλείμματος μαζί με άλλους συμμαθητές του στο προαύλιο και, ενώ το κουτί βρίσκεται στο πλάι της κλίμακας σε ύψος...
Σοκ σε σχολείο: Mαθητής υπέστη ηλεκτροπληξία όταν ακούμπησε γυμνό καλώδιο