Καλλιτεχνικά σχολεία
Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για την έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς - Κάλεσμα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Τετάρτης

Με αφορμή την έναρξη του σχολικού έτους η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων απευθύνει θερμό καλωσόρισμα στα νέα μέλη της σχολικής κοινότητας, στους μαθητές που φέτος θα φοιτήσουν στην πρώτη γυμνασίου των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων. Χαιρετίζει, επίσης, τους απόφοιτους των σχολείων, τους μαθητές που κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες κατά το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος που έφεραν σε αυτές.

«Για εμάς είναι οι ήρωες ενός αγώνα ενάντια στις αντιξοότητες αλλά και τις άδικες συνθήκες κάτω από τις οποίες κλήθηκαν να μελετήσουν και να λάβουν μέρος στην, έτσι κι αλλιώς, ιδιαίτερα αγχωτική και απαιτητική διαδικασία  των εξετάσεων», αναφέρει η Ένωση Γονέων.

Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων αναγνωρίζει ακόμα τις δύσκολες συνθήκες και για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας κατά το διάστημα των τελευταίων δύο ετών και σημειώνει: «Σε περίοδο πανδημίας οι γονείς αναλάβαμε τις ευθύνες μας, προσπαθήσαμε να προστατεύσουμε τα παιδιά μας αλλά και το κοινωνικό σύνολο από την έκθεση στον κίνδυνο της μόλυνσης και μετάδοσης του ιού, υποστηρίξαμε από το υστέρημά μας την συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την τηλεκπαίδευση, διενεργήσαμε οι ίδιοι τα απαιτούμενα self-test στα παιδιά μας. Επιστρέφουμε όμως σε ένα σχολείο το οποίο κάθε άλλο παρά καλύπτει τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών μας αλλά και το δικαίωμα να αισθανόμαστε ασφαλείς για την υγεία τους»

«Επιστρέφουμε σε ένα σχολείο με εκπαιδευτικά κενά, χωρίς καμία πρόβλεψη για ενισχυτική διδασκαλία ώστε να καλυφθούν τα αναπόφευκτα εξαιτίας της πανδημίας μαθησιακά κενά, σε ένα σχολείο χωρίς μόνιμο, πλήρους ωραρίου και επαρκές προσωπικό καθαριότητας, χωρίς νοσηλευτές, ψυχολόγους και κοινωνιολόγους, χωρίς μέτρα για την αραίωση των μαθητών ανά τμήμα αλλά και στα μέσα μετακίνησής τους», προσθέτει η Ένωση.

Στην ανακοίνωση της η Ένωση αναφέρει πως, «μιλάμε» για ένα δημόσιο σχολείο το οποίο σύμφωνα με την νέα νομοθεσία θα πρέπει να αναζητά «χορηγούς - ευεργέτες» για να καλύψει τις ανάγκες του, ένα σχολείο που θα κατηγοριοποιεί τους μαθητές και τις εκπαιδευτικές μονάδες, ένα κατ’ ευφημισμόν δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που μηχανεύεται τρόπους για να αποκλείσει τις οικονομικά αδύναμες λαϊκές οικογένειες να υποστηρίξουν με ίδια μέσα τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών τους (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων). 

Πρόκειται για ένα σχολείο με αυξανόμενες τις σχολικές δαπάνες που θα χρειαστεί να καλυφθούν από τους γονείς, οι οποίοι, μάλιστα, βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα νέο κύμα ακρίβειας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, επιστρέφουμε σε ένα σχολείο στο οποίο μετακυλήεται η ευθύνη της πολιτείας στους γονείς. Με την επίκληση της ατομικής ευθύνης, επιστημονικά αναγκαία εργαλεία όπως ο εμβολιασμός μετατρέπονται σε μέσα εξαναγκασμού και πεδίο αντιπαράθεσης, όταν πλέον είναι ξεκάθαρο πως το εμβόλιο από μόνο του δεν αρκεί ώστε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η μετάδοση του ιού στην εκπαιδευτική κοινότητα.

«Το σχολείο που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας, το σχολείο που τους αξίζει και καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες, είναι ένα αποκλειστικά δημόσιο, πραγματικά δωρεάν, ασφαλές, ουσιαστικά αναβαθμισμένο σχολείο. Είναι το σχολείο που θα παρέχει ισότιμη και ποιοτική γενική, καλλιτεχνική, αθλητική εκπαίδευση, ένα σχολείο που θα χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό. Μαζί με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αγωνιζόμαστε ενωμένοι μέσα από τους συλλόγους μας αποφασιστικά και ανυποχώρητα για το σχολείο που δικαιούνται τα παιδιά μας. Μόνο έτσι "θα σηκωθούμε λίγο ψηλότερα"» καταλήγουν οι γονείς.

Συμμετοχή στα πανεκαπιδευτικά συλλαλητήρια

Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων καλεί τους γονείς των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων σε συμμετοχή στα πανεκαπιδευτικά συλλαλητήρια που οργανώνονται την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου σε όλη την χώρα και συγκεκριμένα:

  • Στην Αθηνά 6:30 μ.μ στα Προπύλαια
  • Στην Θεσσαλονίκη 6:30 μ. μ στο άγαλμα Βενιζέλου 
  • Και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χωράς

Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων συμμετέχει στις διεκδικήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για ουσιαστικά μετρά προστασίας για την υγειά και τη μόρφωση σε κάθε σχολείο για κάθε μαθητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Στην τελική ευθεία η διαδικασία διαγραφών φοιτητών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
antras-limni.jpg
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
Η επίμονη κόπωση, η στυτική δυσλειτουργία και η έντονη τριχόπτωση μπορεί να κρύβουν σοβαρότερα προβλήματα – Τι λένε οι ειδικοί και πότε πρέπει να...
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Μικρά χαράγματα, μεγάλες ιστορίες: Τι δείχνουν τα σημάδια στα κουμπιά του ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Σοφία Ζαχαράκη
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Ένταξη της Πράξης «Eduquality – Σύστημα πολυκριτηριακής αντικειμενικής αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5228065...
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων