Εκπαιδευτικοί: Άμεση κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων
Μέτρα για τη στήριξη των αναπληρωτών και κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία ζητά η ΕΛΜΕ - ΚΙ

«Μετά την Α’ φάση προσλήψεων, πολλά παραμένουν τα κενά σε όλες τις ειδικότητες, στα ειδικά σχολεία και στην Παράλληλη Στήριξη» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ - ΚΙ (Κεφαλονιάς - Ιθάκης).

Στη συνέχεια, επισημαίνει ότι είναι άμεσα απαραίτητη η πραγματοποίηση β’ φάσης προσλήψεων, που θα αντιστοιχεί στο σύνολο των κενών που παραμένουν, ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία από τις 13 Σεπτέμβρη.

Τέλος, τονίζει ότι οι εκπαιδευτικοί παλεύουν αδιαπραγμάτευτα  για μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ένωσης Λειτουργών Εκπαίδευσης Κεφαλονιάς - Ιθάκης (ΕΛΜΕ-ΚΙ):

Άμεση κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων!

Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών!

Οι χιλιάδες αναπληρωτές που προσλήφθηκαν αυτές τις μέρες, αλλά και όσοι περιμένουν την πρόσληψή τους το επόμενο διάστημα, για μια ακόμα χρονιά θα καλύψουν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης και θα κρατήσουν όρθια τα σχολεία όλης της χώρας, αφήνοντας πίσω τα σπίτια, τις οικογένειες και τους φίλους, με οικονομικό και προσωπικό κόστος, με δυσκολίες ακόμα και στην καθημερινή τους διαβίωση.

Οι μόνιμοι διορισμοί, που έγιναν υπό την πίεση των τεράστιων ελλείψεων της εκπαίδευσης αλλά και του συνεχούς αγώνα των σωματείων, δεν έλυσαν σε καμία περίπτωση το πρόβλημα των ελλείψεων και της ευέλικτης εργασίας, αφού η χρονιά ξεκινά και πάλι με χιλιάδες συμβασιούχους και με χιλιάδες κενά να παραμένουν ακάλυπτα.

Μετά την Α’ φάση προσλήψεων, πολλά παραμένουν τα κενά σε όλες τις ειδικότητες, στα ειδικά σχολεία και στην Παράλληλη Στήριξη, όπου σε πολλές περιπτώσεις οι προσλήψεις βρίσκονται στο μισό των αναγκών και οι εκπαιδευτικοί και πάλι θα μοιράζονται σε δύο ή παραπάνω παιδιά, στο όνομα του «εξορθολογισμού» και της σωστής διαχείρισης.  Άμεσα είναι απαραίτητη η πραγματοποίηση β’ φάσης προσλήψεων, που θα αντιστοιχεί στο σύνολο των κενών που παραμένουν, ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία από τις 13 Σεπτέμβρη! Η κάλυψη όλων των αναγκών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στα σχολεία είναι το ελάχιστο, το στοιχειώδες που πρέπει να απαιτήσουμε από το Υπουργείο, αφού αυτές έχουν συρρικνωθεί με διάφορους τρόπους από όλες τις Κυβερνήσεις (πχ. αύξηση μαθητών στα τμήματα- και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, αύξηση ωραρίου, κατάργηση δασκάλου στο ολοήμερο κ.α.).

Συνάδελφοι, οι ανάγκες των σχολείων, των μαθητών μας και οι δικές μας, των εργαζόμενων, δεν καθορίζονται από αυτά που η εκάστοτε κυβέρνηση παρουσιάζει ως ρεαλιστικά και εφικτά, ενώ στην πραγματικότητα είναι οι επιλογές της για να μειώσει το «κόστος» για την εκπαίδευση, να δημιουργήσει ένα σχολείο- επιχείρηση, με ευέλικτους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα και υποβαθμισμένη μόρφωση. Οι ανάγκες μας καθορίζονται από τις αντικειμενικές δυνατότητες της εποχής, από την ανάπτυξη της επιστήμης, που μπορεί να παρέχει στα παιδιά ολοκληρωμένη επιστημονική μόρφωση, σχολεία με σύγχρονες υποδομές και εξοπλισμό, μόνιμη και αξιοπρεπή δουλειά για όλους.

Αυτές οι δυνατότητες της εποχής, για να αξιοποιηθούν με αυτόν τον τρόπο, χρειάζεται ανυποχώρητος, μαζικός αγώνας, με τη συμμετοχή όλων μας. Είναι στο χέρι μας να δυναμώσουμε την πάλη μας με βάση αυτές τις ανάγκες, να ικανοποιήσουμε τα δίκαια αιτήματά μας!

Ερχόμαστε από την αρχή της χρονιάς σε επαφή με τα σωματεία μας, απευθυνόμαστε σε αυτά για οποιοδήποτε πρόβλημα ή καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας, συμμετέχουμε στις συλλογικές διαδικασίες και διεκδικούμε οργανωμένα δουλειά και ζωή με δικαιώματα!

Εδώ και τώρα απαιτούμε:

  • Να δοθούν ΟΛΑ τα κενά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνουν με διαφάνεια.
  • Πραγματοποίηση β’ φάσης άμεσα και κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων.
  • Καμία απόλυση εκπαιδευτικού. 12μηνες συμβάσεις για όλους τους αναπληρωτές, κατάργηση των τρίμηνων συμβάσεων, της πρόσληψης ωρομισθίων από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και του θεσμού των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου.  
  • Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών: δωρεάν μεταφορά από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, επιδότηση ενοικίου και θέρμανσης, δωρεάν σίτιση όλων στις φοιτητικές λέσχες ή τις λέσχες αξιωματικών.
  • Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων- πλήρη δικαιώματα σε περίπτωση ασθενείας, αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθ’ όλη τη διάρκεια της άδειας, εξασφάλιση πλήρους άδειας ανατροφής, εξασφάλιση αδειών ειδικού σκοπού σε όσους το έχουν ανάγκη.
  • Σταθερή καταβολή του μισθού κάθε μήνα, άμεση μισθολογική αναγνώριση και καταβολή από την αρχή της σχολικής χρονιάς του μεταπτυχιακού τίτλου και των μισθολογικών κλιμακίων.

Παλεύουμε αδιαπραγμάτευτα  για μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»