μαθητής
Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, από τον πατέρα υποψηφίου των πανελλαδικών, αναφορικά με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής - Ο μαθητής παρόλο που συγκέντρωσε 20.475 μόρια, δεν πετυχαίνει την εισαγωγή σε μία εκ των Αρχιτεκτονικών Σχολών της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας αποστέλλει πατέρας υποψηφίου των Πανελλαδικών, την οποία έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr, όπου τονίζεται η αδικία που υφίστανται οι υποψήφιοι των πανελλαδικών λόγω της ελάχιστης βάσης εισαγωγής. Στην επιστολή αναφέρεται πως ο  μαθητής παρόλο που συγκεντρώνει 20.475 μόρια δεν θα μπορέσει να εισαχθεί σε κάποια Αρχιτεκτονική Σχολή της επιλογής του.

Αξιότιμη κα Υπουργέ,

Ο γιος μου συμμετείχε φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις με στόχο την εισαγωγή του σε μία εκ των Αρχιτεκτονικών Σχολών της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας.

Συγκέντρωσε συνολική βαθμολογία 20.475 μορίων. Έλαβε 17.350 μόρια από τα 4 μαθήματα. Επίσης, έλαβε 2.860 μόρια στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, με μέσο όρο 14.3 και πάνω από τη βάση και στα 2 μαθήματα σχεδίου. Έγραψε 14.3 σε 2 μαθήματα που δεν έχει διδαχθεί ποτέ σε σχολείο και πάνω από τη βάση στο ελεύθερο σχέδιο που εκ των πραγμάτων, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν όλοι οι υποψήφιοι ήταν άνευ προηγουμένου, μια που η διδασκαλία και εκμάθησή του από το διαδίκτυο ήταν περισσότερο από δύσκολες.

Παρόλα αυτά, δεν θα μπορέσει να εισαχθεί σε κάποια Αρχιτεκτονική Σχολή της επιλογής του, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο από τα υπάρχοντα στατιστικά στοιχεία ότι θα έχει περισσότερα μόρια, έως και αρκετές χιλιάδες, σε σχέση με τις βάσεις που θα ανακοινώσετε. Το γεγονός αυτό είναι εκ των πραγμάτων άδικο και οφείλεται στην εφαρμογή ΕΒΕ σε κάθε ένα από δύο μαθήματα σχεδίου και όχι στον μέσο όρο ή στη χρήση της βάσης του 10 όπως ίσχυε μέχρι πέρυσι για τα ειδικά μαθήματα, όπου οι επιδόσεις των υποψήφιων στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο ήταν ανάλογες με τις φετινές.

Το πλέον σημαντικό, πέρα από την τύχη που θα έχει ο γιος μου, είναι ότι μια τέτοια εφαρμογή της ΕΒΕ, είναι εκτός του πνεύματος του νόμου με τον οποίο θεσπίστηκε. Αν απαιτούνταν για ένα ειδικό μάθημα, πιθανόν θα ήταν κατανοητός ένας τέτοιος αποκλεισμός. Όταν όμως τα ειδικά μαθήματα είναι περισσότερα, τα προβλήματα που προκύπτουν είναι σοβαρά και δεν αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις. Κι όταν οι μεμονωμένες περιπτώσεις είναι πολλές, τότε το γεγονός ότι εδώ υπάρχει αδικία, ξεπερνά την περίπτωση του ενός και γίνεται μια συλλογική αλήθεια.

Παρακαλώ πολύ να επανεξετάσετε τον τρόπο εφαρμογής της ΕΒΕ.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κλειστά σχολεία στην Αττική; Πότε θα βγει η απόφαση - Τι είπε ο Περιφερειάρχης

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Αποκτήστε όλη την ύλη μαζι με εξπρες προετοιμασία μόνο 200 ευρώ

ΝΕΟ ΕΚΤΑΚΤΟ 400 ευρώ επίδομα σε 150000 εργαζόμενους - Αιτήσεις ΕΔΩ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 20 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

σούπερ μάρκετ
Νέο κύμα ανατιμήσεων- Σε αυτά τα προϊόντα αυξήθηκε η τιμή έως 20%
Τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις στα τρόφιμα, με βάση τους τιμοκαταλόγους προμηθευτών, παρουσιάζουν τα πατατάκια (11%-20%), τα δημητριακά (4%-20%) και οι...
Νέο κύμα ανατιμήσεων- Σε αυτά τα προϊόντα αυξήθηκε η τιμή έως 20%
εγκυμοσύνη.jpg
Οι επιπλοκές της εγκυμοσύνης αυξάνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο ακόμη και σε μεγάλο βάθος χρόνου
Οι έγκυες γυναίκες που εμφάνισαν ταυτόχρονα πάνω από μία σοβαρές επιπλοκές, είχαν αντίστοιχα και μεγαλύτερο ισχαιμικό κίνδυνο αργότερα στη ζωή τους
Οι επιπλοκές της εγκυμοσύνης αυξάνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο ακόμη και σε μεγάλο βάθος χρόνου
Λεωφόρος, αυτοκίνητα, δρόμος, κέντρο Αθήνας
Νέα έρευνα: Η Ελλάδα πέτυχε μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% το 2020
Στην Ελλάδα σημειώθηκαν 54 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή μειώθηκαν πάνω από το μισό (54%) συγκριτικά με το 2010...
Νέα έρευνα: Η Ελλάδα πέτυχε μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% το 2020