Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
μαθητής
Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, από τον πατέρα υποψηφίου των πανελλαδικών, αναφορικά με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής - Ο μαθητής παρόλο που συγκέντρωσε 20.475 μόρια, δεν πετυχαίνει την εισαγωγή σε μία εκ των Αρχιτεκτονικών Σχολών της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας αποστέλλει πατέρας υποψηφίου των Πανελλαδικών, την οποία έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr, όπου τονίζεται η αδικία που υφίστανται οι υποψήφιοι των πανελλαδικών λόγω της ελάχιστης βάσης εισαγωγής. Στην επιστολή αναφέρεται πως ο  μαθητής παρόλο που συγκεντρώνει 20.475 μόρια δεν θα μπορέσει να εισαχθεί σε κάποια Αρχιτεκτονική Σχολή της επιλογής του.

Αξιότιμη κα Υπουργέ,

Ο γιος μου συμμετείχε φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις με στόχο την εισαγωγή του σε μία εκ των Αρχιτεκτονικών Σχολών της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας.

Συγκέντρωσε συνολική βαθμολογία 20.475 μορίων. Έλαβε 17.350 μόρια από τα 4 μαθήματα. Επίσης, έλαβε 2.860 μόρια στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, με μέσο όρο 14.3 και πάνω από τη βάση και στα 2 μαθήματα σχεδίου. Έγραψε 14.3 σε 2 μαθήματα που δεν έχει διδαχθεί ποτέ σε σχολείο και πάνω από τη βάση στο ελεύθερο σχέδιο που εκ των πραγμάτων, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν όλοι οι υποψήφιοι ήταν άνευ προηγουμένου, μια που η διδασκαλία και εκμάθησή του από το διαδίκτυο ήταν περισσότερο από δύσκολες.

Παρόλα αυτά, δεν θα μπορέσει να εισαχθεί σε κάποια Αρχιτεκτονική Σχολή της επιλογής του, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο από τα υπάρχοντα στατιστικά στοιχεία ότι θα έχει περισσότερα μόρια, έως και αρκετές χιλιάδες, σε σχέση με τις βάσεις που θα ανακοινώσετε. Το γεγονός αυτό είναι εκ των πραγμάτων άδικο και οφείλεται στην εφαρμογή ΕΒΕ σε κάθε ένα από δύο μαθήματα σχεδίου και όχι στον μέσο όρο ή στη χρήση της βάσης του 10 όπως ίσχυε μέχρι πέρυσι για τα ειδικά μαθήματα, όπου οι επιδόσεις των υποψήφιων στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο ήταν ανάλογες με τις φετινές.

Το πλέον σημαντικό, πέρα από την τύχη που θα έχει ο γιος μου, είναι ότι μια τέτοια εφαρμογή της ΕΒΕ, είναι εκτός του πνεύματος του νόμου με τον οποίο θεσπίστηκε. Αν απαιτούνταν για ένα ειδικό μάθημα, πιθανόν θα ήταν κατανοητός ένας τέτοιος αποκλεισμός. Όταν όμως τα ειδικά μαθήματα είναι περισσότερα, τα προβλήματα που προκύπτουν είναι σοβαρά και δεν αφορούν μεμονωμένες περιπτώσεις. Κι όταν οι μεμονωμένες περιπτώσεις είναι πολλές, τότε το γεγονός ότι εδώ υπάρχει αδικία, ξεπερνά την περίπτωση του ενός και γίνεται μια συλλογική αλήθεια.

Παρακαλώ πολύ να επανεξετάσετε τον τρόπο εφαρμογής της ΕΒΕ.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς θα πάρεις το άγνωστο Επίδομα 244,35 ευρώ με 3 δικαιολογητικά

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η πρώτη ετήσια Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών στον Αυτισμό στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Μερόπη Τζούφη
Μ.Τζούφη: «Εκπαίδευση & κοινωνικές πολιτικές για την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας»
Μ.Τζούφη: Εστίασε στο σημαντικό ρόλο της εκπαίδευσης ως εργαλείο πρόληψης της διαφυλιακής ανισότητας και των κοινωνικών διαχωρισμών. Επιπλέον,...
Μ.Τζούφη: «Εκπαίδευση & κοινωνικές πολιτικές για την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας»
sxoleia-ekpaideusi-mathites
Hράκλειο: Στον εισαγγελέα αρνητές γονείς - Τους επιδόθηκαν οι κλήσεις
Ενώπιον του εισαγγελέα θα βρεθούν οι γονείς που αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο, στο Ηράκλειο Κρήτης
Hράκλειο: Στον εισαγγελέα αρνητές γονείς - Τους επιδόθηκαν οι κλήσεις
kleista sxoleia 2022
Αντιδράσεις στο 4ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης για μία... «μπαλονοειδή»​​​​​​​ κατασκευή
Τι καταγγέλλει η Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής για τη «μπαλονοειδή»​​​​​​​ κατασκευή που προκαλεί αντιδράσεις στη σχολική κοινότητα του 4ου...
Αντιδράσεις στο 4ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης για μία... «μπαλονοειδή»​​​​​​​ κατασκευή