Εμβόλιο κορονοϊού: Μόνο με εισήγηση των ειδικών θα εξεταστεί η υποχρεωτικότητα
Ζέττα Μακρή: «Θα εξετάσουμε το θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού στους εκπαιδευτικούς όταν το κάνουν οι ειδικοί και μας δώσουν σχετικές οδηγίες»

«Θα εξετάσουμε το θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού στους εκπαιδευτικούς όταν το κάνουν οι ειδικοί και μας δώσουν σχετικές οδηγίες. Το υπουργείο (Παιδείας) δεν έχει την αρμοδιότητα να εισηγηθεί κατά πόσο είναι αυτό απαραίτητο» δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 η υφυπουργός Παιδείας – με αρμοδιότητα την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Ζέττα Μακρή, η οποία πρόσθεσε ότι «στην επιστημονική συζήτηση περί υποχρεωτικότητας δεν θα υπεισέλθει το υπουργείο.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν σπεύσει να εμβολιαστούν. Μπορεί να αγγίζει και το 70% το ποσοστό των εμβολιασμένων εκπαιδευτικών. Επειδή αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικό είναι να είναι θωρακισμένη η εκπαιδευτική κοινότητα, όταν άνοιξε η πλατφόρμα για τους εκπαιδευτικούς δεν υπήρχαν ηλικιακά κριτήρια. Το Υπουργείο είναι έτοιμο για κάθε ενδεχόμενο για την καλύτερη δυνατή διαχείριση».

Στο ερώτημα εάν προβληματίζονται στο Υπουργείο Παιδείας για το πώς θα ανοίξουν τα σχολεία τον Σεπτέμβριο με δεδομένη την μετάλλαξη Δ και το πόσο ευάλωτα είναι τα παιδιά η υφυπουργός Παιδείας απάντησε ότι «σε ό,τι αφορά το δικό μας κομμάτι ευθύνης, με την βοήθεια των εκπαιδευτικών και την συμμόρφωση των μαθητών, που μας έβαλαν τα γυαλιά, η καινούρια εκπαιδευτική χρονιά θα ξεκινήσει καλύτερα και με μεταρρυθμίσεις που θα βελτιώσουν την απόδοση του δημόσιου σχολείου και υγειονομικά,  θα είναι πολύ καλύτερα προστατευμένοι» και συμπλήρωσε «είμαστε η 4η χώρα στον ΟΟΣΑ στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό δεν είναι ευθύνη του Υπουργείου μας, αλλά προσπαθούμε να βελτιώνουμε τις συνθήκες. Προσπαθούμε για το καλύτερο».

Αξιολόγηση

Για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που βρίσκεται ήδη σε διαβούλευση και το θέμα της αξιολόγησης η κα Μακρή είπε ότι «υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας στην αξιολόγηση, 2-3 αξιολογητές και περιθώριο για ενστάσεις. Για θέματα αρχής είναι απαραίτητη η αξιολόγηση. Και οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί και η Πολιτεία συμφωνούν πως είναι απαραίτητο να γίνει. Το νομοσχέδιο είναι στην διαβούλευση. Η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Υπάρχουν 4 βαθμολογίες.

Αν κριθεί μη ικανοποιητικός, θα έχει επιμόρφωση, δεν θα στερηθεί τον μισθό του, ούτε την δυνατότητα προαγωγών του ή μεταθέσεων. Αυτό δεν ισχύει για τα στελέχη, που βρίσκονται σε διευθυντικές θέσεις, σε αυτούς η αξιολόγηση θα έχει σημασία» τόνισε και πρόσθεσε «οι εκπαιδευτικοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι επαρκέστατοι.

Η ανταπόκρισή τους στην πανδημία, ότι έφεραν σε πέρας το έργο της τηλεκπαίδευσης, οφείλεται στην διάθεση τους να συνεισφέρουν, στον επαγγελματισμό και στην αγάπη για αυτό που κάνουν, άρα δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν».

Πολλαπλό βιβλίο

«Οι προδιαγραφές και τα κριτήρια τίθενται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Κάθε σχολείο θα διαλέγει ποιο βιβλίο από αυτά που επέλεξε το ΙΕΠ θέλουν να διδαχθεί που θα υπάρχει και σε ψηφιακή μορφή. Πρόκειται για πρόοδο, αναβάθμιση και ενδυνάμωση της δημόσιας εκπαίδευσης».

Στο ερώτημα εάν μετατίθεται η ευθύνη στον εκπαιδευτικό η Υφυπουργός Παιδείας απάντησε ότι «πιστεύουμε στους εκπαιδευτικούς και στην αυτονομία των μονάδων, έχουν την επιστημονική επάρκεια και την παιδαγωγική αντίληψη να αναλάβουν οι ίδιοι τις ευθύνες. Αυτός ο ασφυκτικός κρατικός εναγκαλισμός που αφορούσε ακόμα και στις δραστηριότητες των σχολικών μονάδων, ήταν σε βάρος των εκπαιδευτικών και της δημόσιας παιδείας αλλά και μειωτικός για τους εκπαιδευτικούς».

Η κα. Μακρή ρωτήθηκε και για τη χθεσινή αναφορά του Πρωθυπουργού περί υγειονομικού σαμποτάζ στη συνέντευξή του στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ «Δεν είναι βαριά έκφραση όταν ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Υγείας δηλώνει μόνος του ότι δεν έχει κάνει το εμβόλιο γιατί δεν είναι δοκιμασμένο.  Όταν δεν αποδοκιμάζεται επίσημα η φωνή του, και έχει μια ασυλία, έχει μια βαρύτητα. Όχι μόνο επειδή είναι γιατρός και τέλεσε αναπληρωτής Υπουργός Υγείας αλλά γιατί είναι συνειδητή επιλογή να υπάρχει και αυτή η φωνή για να καλύπτονται και αυτοί που για λόγους δικούς τους δεν θέλουν να εμβολιαστούν».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
diamartiria
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
Μαζική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στα γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
taksi
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
Αγανάκτηση από τους γονείς του 1ου Γυμνασίου Χολαργού για τα εκπαιδευτικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών