Πίσω από την τηλεκπαίδευση προσπαθούν να κρυφτούν Υπουργείο Παιδείας και κυβέρνηση, καθώς δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα κλειστά σχολεία σε όλη τη χώρα λόγω καιρού και κορονοϊού, αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ιεράπετρας

Πίσω από την τηλεκπαίδευση προσπαθούν να κρυφτούν Υπουργείο Παιδείας και κυβέρνηση, καθώς δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα κλειστά σχολεία σε όλη τη χώρα λόγω καιρού και κορονοϊού, αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ιεράπετρας.

Παράλληλα, στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «τα σχολεία παραμένουν υγειονομικά αθωράκιστα, με απαρχαιωμένες κτιριακές και τεχνολογικές υποδομές, με πολυπληθείς τάξεις, με ελλιπή καθαριότητα, χωρίς μαζικά τεστ πρόληψης και ελέγχου της διασποράς, χωρίς σαφή σχεδιασμό για τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών και αδυνατούν, παρά την φιλότιμη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες και πρωτόγνωρες συνθήκες που ζούμε».

Η ανακοίνωση: 

Χθες και σήμερα, με τα σχολεία σχεδόν σ’ ολόκληρη την Ελλάδα κλειστά (σε κάποιες περιοχές λόγω πανδημίας και σε άλλες λόγω καιρού), το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση αντί να αναλάβουν τις ευθύνες τους, προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από την «τηλεκπαίδευση», που την επιστρατεύουν ως τη μοναδική λύση για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς όμως να έχουν διασφαλίσει τα αυτονόητα: τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Τα σχολεία παραμένουν υγειονομικά αθωράκιστα, με απαρχαιωμένες κτιριακές και τεχνολογικές υποδομές, με πολυπληθείς τάξεις, με ελλιπή καθαριότητα, χωρίς μαζικά τεστ πρόληψης και ελέγχου της διασποράς, χωρίς σαφή σχεδιασμό για τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών και αδυνατούν, παρά την φιλότιμη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες και πρωτόγνωρες συνθήκες που ζούμε. Τα ερωτήματα προκύπτουν αμείλικτα:  

• Πώς θα γίνει τηλεκπαίδευση από τους εκπαιδευτικούς που – μην έχοντας κατάλληλο προσωπικό εξοπλισμό - χρησιμοποιούσαν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων για την υλοποιήσουν;  

• Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μπορούσαν να μετακινηθούν με ασφάλεια προς τις σχολικές τους μονάδες, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα μέσα της τηλεκπαίδευσης;  

• Η αδυναμία πολλών μαθητών (λόγω έλλειψης υποδομής και διαδικτυακής σύνδεσης, καθώς δεν έχει υπάρξει κρατική μέριμνα), δεν έχει καταστροφικά αποτελέσματα τόσο στην και ψυχική τους υγεία όσο και μαθησιακά;  

• Το θεσμοθετημένο εργασιακό ωράριο εκπαιδευτικών και γονέων υφίσταται ή με  αφορμή κάθε «έκτακτη» ανάγκη θα γίνεται «λάστιχο»;  

Η τηλεκπαίδευση υλοποιείται χωρίς να έχει ούτε στο ελάχιστο εξασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών, χωρίς προσαρμοσμένα διδακτικά αντικείμενα για εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές διαδικασίες, χωρίς την μέριμνα για δωρεάν χορήγηση του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, χωρίς ούτε καν το άφαντο εδώ και 11 μήνες ταχύρυθμο εισαγωγικό σεμινάριο των 20 ωρών και με την μονιμοποίηση του εντελώς αντιπαιδαγωγικού για παιδιά ηλικίας 4 μέχρι 12 ετών απογευματινού ωραρίου. Παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των εκπαιδευτικών και των γονέων, πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι;  

Η αδιαφορία για τη στήριξη των μαθητών στις πολυποίκιλες ανάγκες τους (μορφωτικές, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικοποίησης, εμπέδωσης των αρχών της ισονομίας και της δημοκρατίας, καλλιέργειας κριτικής σκέψης κλπ) και η πολιτική επιλογή των ανοχύρωτων σχολείων οδηγεί σε μια επικίνδυνη συνθήκη για το μέλλον του δημόσιου σχολείου και της παιδαγωγικής διάστασης της μαθησιακής διαδικασίας.  

Η κυβέρνηση, που ούτως ή άλλως κινείται σε «βαρομετρικά χαμηλά» σε σχέση με την αποτελεσματικότητά της, για άλλη μια φορά βαθμολογείται κάτω από τη βάση.   

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Μαρία Λιουδάκη» υπογραμμίζουμε πως εάν τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, μόλις τελειώσει η περίοδος της υγειονομικής κρίσης, είναι η  ξιοποίηση της ηλεκπαίδευσης για να αντικαταστήσουν, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία θα μας βρουν μπροστά τους. Δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή της ζωντανής μαθησιακής διαδικασίας σε ένα αποστειρωμένο, πέρα από κάθε παιδαγωγική και επιστημονική άποψη, υποκατάστατο μέσα από οθόνες.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

iereas
«Με έκαιγε με σταυρό» – Βασανιστήρια από τον ιερέα με τους «μαϊμού» εράνους καταγγέλλει 23χρονος
Βασανιστήρια και ψυχολογικό εκβιασμό από τον κληρικό καταγγέλλει ο 23χρονος
«Με έκαιγε με σταυρό» – Βασανιστήρια από τον ιερέα με τους «μαϊμού» εράνους καταγγέλλει 23χρονος
διαγωνισμός ΑΣΕΠ
Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Νέοι 5124 διορισμοί για τους επιτυχόντες
Μία επιτυχία και δύο αιτήσεις μακριά από τους 5124 μόνιμους διορισμούς στο δημόσιο μέσω του γραπτού πανελλήνιου Διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2Γ που αφορά όλα τα...
Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Νέοι 5124 διορισμοί για τους επιτυχόντες