Επιστολή μαθήτριας: Κ. Κεραμέως η σύγχρονη εκπαίδευση είναι ελλιπής
Επιστολή της μαθήτριας της Γ' Λυκείου, Εμμανουέλας Τοπάλη, προς την υπουργό Παιδείας, Ν.Κεραμέως, σχετικά με τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές κατά την τηλεκπαίδευση και την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Αξιότιμη κυρία Κεραμέως ,

Ως μαθήτρια της Γ’ λυκείου και με αφορμή τις πρωτόγνωρες συνθήκες τις οποίες βιώνουμε, πήρα την απόφαση να σας αποστείλω αυτό το email παραθέτοντας παρακάτω τις απόψεις μου σχετικά με τις πανελλήνιες εξετάσεις. Αρχικά θα αναφερθώ στις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και στη συνέχεια στην ύλη των μαθημάτων.

Θα ήταν πλάνη, αν υποστήριζε κανείς ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να αντικαταστήσει τα δια ζώσης μαθήματα. Με αφετηρία τη θέση αυτή, η εκπαίδευση από απόσταση μειώνει τον άμεσο και προσωπικό χαρακτήρα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος με αποτέλεσμα να καθιστά αναπόδραστες τις μαθησιακές αντιξοότητες . Δεδομένου των τεχνικών προβλημάτων που υπάρχουν στο μέσο τηλεδιάσκεψης που έχει επιλεγεί για τη συνέχιση των μαθημάτων, η σύγχρονη εκπαίδευση έχει καταστεί ελλιπής για την επιμόρφωση των μαθητών. Επιπλέον, τα κενά που έχουν διαμορφωθεί από τη προηγούμενη καραντίνα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο - παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν τόσο οι καθηγητές των σχολείων όσο και οι φροντιστές αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές - είναι δύσκολο να ανορθωθούν.

Σύμφωνα με τα παραπάνω είναι ευλογοφανές ότι η μείωση της ύλης στη Γ’ λυκείου αποτελεί αναγκαία ενέργεια του υπουργείου παιδείας. Τα παιδιά του 2002, τον περασμένο Μάρτιο, κλήθηκαν να περιοριστούν στις επαναλήψεις όσων ήδη είχαν διδαχτεί χωρίς τα τηλεμαθήματα να είναι υποχρεωτικά. Αντίθετα, εμείς, οι μελλοντικοί απόφοιτοι, καλούμαστε όχι μόνο να κάνουμε υποχρεωτικά 7 ώρες την ημέρα τηλεδιάσκεψη, αλλά και να προχωράμε την ύλη ανενόχλητοι, καταβάλλοντας όλες τις δυνάμεις μας ώστε να μπούμε στο πανεπιστήμιο της επιλογής μας .

Παρά όλων των προαναφερόμενων προβλημάτων, οι μαθητές που επέλεξαν τον τομέα των ανθρωπιστικών σπουδών συνεχίζουν να αντιμετωπίζονται σαν να έχουν σύμφυτες τις γνώσεις τις οποίες πρέπει να αποστηθίσου, οι οποίες αγγίζουν και ξεπερνούν τις 300 σελίδες, για να πετύχουν αυτά τα οποία ορέγονται. Ταυτόχρονα, οι μαθητές των θετικών σπουδών προσπαθούν να ανταποκριθούν με όλη την αγχίνοια την οποία διαθέτουν ώστε να καταλάβουν τα πρακτικά μαθήματα μέσω αυτών των νέων συνθηκών.

Με όλο τον σεβασμό λοιπόν, σας παρακινώ να μελετήσετε όλα όσα με ενάργεια διατύπωσα παραπάνω και να τα λάβετε υπόψιν σας.

Το μέλλον της χώρας βρίσκεται στα χέρια της σημερινής γενιάς και για να είναι όσο πιο αγλαό γίνεται, οφείλετε να μεριμνήσετε με ενδοτικό τρόπο. Προσπαθήστε να μας βολιδοσκοπήσετε και να δώσετε τη κατάλληλη αρωγή που χρειάζεται η γενιά του 2003 .

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε.

Με εκτίμηση,                      

Εμμανουέλα Τοπάλη μαθήτρια της Γ’ λυκείου του ΓΕΛ Μακροχωρίου Βεροίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ημεριδα
ΠΑΔΑ: Ημερίδα για τη διαχείριση της διαφορετικότητας και της εργασιακής ένταξης
Ενημέρωση των φοιτητών/τριων ως μελλοντικών στελεχών της αγοράς εργασίας για θέματα προώθησης της ισότητας των φύλων, της διαφορετικότητας και της...
ΠΑΔΑ: Ημερίδα για τη διαχείριση της διαφορετικότητας και της εργασιακής ένταξης