Τοποθέτηση της Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Παρέμβαση των ΣΥΝΕΚ για τη βαθμολογία μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης

«Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα;» τονίζει η Γραμματεία ΣΥΝΕΚ Λάρισας και θέτει μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την απαίτηση για βαθμολόγηση των μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης, παρά τις ελλείψεις σε τεχνικό εξοπλισμό και υποδομές.

Αναλυτικά η παρέμβαση:

Μήπως μπορεί η υπουργός κ. Κεραμέως και η ΔΑΚΕ να μας απαντήσει στα εξής απλά ερωτήματα;

·Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα;

·Γνωρίζουν την πρόσφατη περίπτωση (μιας από τις πολλές) μονογονεϊκής οικογένειας με τρία παιδιά που μένουν στο σκοτάδι;

·Τι ακριβώς βαθμό να βάλουμε, κ. Κεραμέως;

·Τι θα αξιολογήσουμε, κ. Κεραμέως;

·Τη φτώχεια και την ανέχεια, όπου έχουν οδηγήσει οι πολιτικές σας ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας;

·Ή θα αξιολογήσουμε τα παιδιά που δεν έχουν καλή σύνδεση ή όλα τα εργαλεία για να συμμετέχουν με συνέπεια στην τηλεκπαίδευση σαν να είχατε φροντίσει, ώστε να τα έχουν, κι ας δείξατε ανάλγητη αδιαφορία;

·Με ποιον τρόπο θα γράψουν τηλε-διαγώνισμα τα παιδιά αυτά;

·Μήπως θέλετε οι εκπαιδευτικοί να ετοιμάζουν 27 ίσης δυσκολίας διαγωνίσματα για κάθε μάθημα ανά τμήμα και τάξη;

·Και πόσες ώρες επιπλέον του ήδη διευρυμένου ωραρίου από την τηλεκπαίδευση, που την κάνουν μόνοι τους και από τις δικές τους μόνο δυνάμεις , θα αφιερώνουν ακόμη μπροστά στις οθόνες οι εκπαιδευτικοί για να ετοιμάζουν τα διαγωνίσματα;

·Και πώς ακριβώς θα αξιολογήσετε τους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τον βαθμό που θα βάλουν, κ. Κεραμέως;

·Θα αξιολογήσετε μήπως και ανάλογα με το πόσα δαπάνησαν από τον μισθό τους για να εφοδιαστούν με μέσα για την τηλεκπαίδευση;

·Τη δική τους δηλαδή τηλεκπαίδευση που την οργανώνουν μόνοι τους, με απόν το Υπουργείο;

Για πείτε μας, κύριοι και κυρίες της ΔΑΚΕ που έχετε βγάλει τον σκασμό.

·Πιστεύετε κι εσείς, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, πως η φτώχεια είναι φυσικό φαινόμενο;

·Πέφτετε κι εσείς από τα σύννεφα, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, όταν έμαθε πως κάποιοι ζουν από τον μισθό τους;

·Και πως, όταν τον χάνουν, δεν έχουν να ζήσουν;

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΟΦ: Ανακαλείται παρτίδα του δημοφιλούς αντιβιοτικού Fucidin – Τι επικίνδυνο βρέθηκε στα χάπια

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Υπηρεσιακές μεταβολές στην εκπαίδευση: Αβεβαιότητα και διαφορετικές ταχύτητες για τους εκπαιδευτικούς
Επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία των σχολείων, καθώς η καθυστέρηση στις τοποθετήσεις μπορεί να έχει αντίκτυπο στην έγκαιρη στελέχωση τάξεων και τμημάτων
Υπηρεσιακές μεταβολές στην εκπαίδευση: Αβεβαιότητα και διαφορετικές ταχύτητες για τους εκπαιδευτικούς
ΔΑΣΚΑΛΑ
Οι «σιωπηλοί» αγώνες των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στις σχολικές τάξεις
Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων μοιάζουν συχνά σαν να δουλεύουν «παράλληλα» με το σχολείο. Το επίσημο πρόγραμμα μετράει Μαθηματικά, Γλώσσα, Φυσική,...
Οι «σιωπηλοί» αγώνες των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στις σχολικές τάξεις