Εκπαίδευση

ΣΥΝΕΚ: Πώς Βαθμολογείτε τη Φτώχεια, κ.Κεραμέως;

Τοποθέτηση της Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Παρέμβαση των ΣΥΝΕΚ για τη βαθμολογία μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης

«Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα;» τονίζει η Γραμματεία ΣΥΝΕΚ Λάρισας και θέτει μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την απαίτηση για βαθμολόγηση των μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης, παρά τις ελλείψεις σε τεχνικό εξοπλισμό και υποδομές.

Αναλυτικά η παρέμβαση:

Μήπως μπορεί η υπουργός κ. Κεραμέως και η ΔΑΚΕ να μας απαντήσει στα εξής απλά ερωτήματα;

·Πώς θα βαθμολογήσουμε και θα αξιολογήσουμε τα παιδιά των οικογενειών που η ΔΕΗ ή οι λοιποί πάροχοι τους έχουν κόψει το ρεύμα;

·Γνωρίζουν την πρόσφατη περίπτωση (μιας από τις πολλές) μονογονεϊκής οικογένειας με τρία παιδιά που μένουν στο σκοτάδι;

·Τι ακριβώς βαθμό να βάλουμε, κ. Κεραμέως;

·Τι θα αξιολογήσουμε, κ. Κεραμέως;

·Τη φτώχεια και την ανέχεια, όπου έχουν οδηγήσει οι πολιτικές σας ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας;

·Ή θα αξιολογήσουμε τα παιδιά που δεν έχουν καλή σύνδεση ή όλα τα εργαλεία για να συμμετέχουν με συνέπεια στην τηλεκπαίδευση σαν να είχατε φροντίσει, ώστε να τα έχουν, κι ας δείξατε ανάλγητη αδιαφορία;

·Με ποιον τρόπο θα γράψουν τηλε-διαγώνισμα τα παιδιά αυτά;

·Μήπως θέλετε οι εκπαιδευτικοί να ετοιμάζουν 27 ίσης δυσκολίας διαγωνίσματα για κάθε μάθημα ανά τμήμα και τάξη;

·Και πόσες ώρες επιπλέον του ήδη διευρυμένου ωραρίου από την τηλεκπαίδευση, που την κάνουν μόνοι τους και από τις δικές τους μόνο δυνάμεις , θα αφιερώνουν ακόμη μπροστά στις οθόνες οι εκπαιδευτικοί για να ετοιμάζουν τα διαγωνίσματα;

·Και πώς ακριβώς θα αξιολογήσετε τους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τον βαθμό που θα βάλουν, κ. Κεραμέως;

·Θα αξιολογήσετε μήπως και ανάλογα με το πόσα δαπάνησαν από τον μισθό τους για να εφοδιαστούν με μέσα για την τηλεκπαίδευση;

·Τη δική τους δηλαδή τηλεκπαίδευση που την οργανώνουν μόνοι τους, με απόν το Υπουργείο;

Για πείτε μας, κύριοι και κυρίες της ΔΑΚΕ που έχετε βγάλει τον σκασμό.

·Πιστεύετε κι εσείς, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, πως η φτώχεια είναι φυσικό φαινόμενο;

·Πέφτετε κι εσείς από τα σύννεφα, όπως ο καλός πρωθυπουργός μας, όταν έμαθε πως κάποιοι ζουν από τον μισθό τους;

·Και πως, όταν τον χάνουν, δεν έχουν να ζήσουν;

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση