Κάλεσμα για τη δημιουργία βίντεο
Ο ΣΕΠΕ Ικαρίας - Φούρνων καλεί εκπαιδευτικούς και γονείς να δημιουργήσουν βίντεο, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων

Ο ΣΕΠΕ Ικαρίας - Φούρνων καλεί:

-          Μαθητές και γονείς νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, γυμνασίων και λυκείων Ικαρίας και Φούρνων

-          Εκπαιδευτικούς που εργάζονται ή που εργάζονταν σε σχολεία της Ικαρίας ή των Φούρνων

να συνδημιουργήσουν με τον σύλλογο ένα βίντεο που θα αποτυπώνει τα προβλήματα που συναντούν στην προσπάθειά τους να φτάσουν μέχρι την πόρτα του σχολείου οι μαθητές, αλλά και οι εκπαιδευτικοί (ακόμα περισσότερο οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που δεν πηγαίνουν μόνο σε ένα σχολείο), ενόψει της επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2020, να αποσταλεί ή να παραδοθεί στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ζωγραφιά, φωτογραφία, κείμενο σε γραπτό ή ποιητικό λόγο, αφήγηση, τραγούδι και άλλα υλικά, ώστε να συμπεριληφθούν στο βίντεο που θα δημιουργηθεί. Δεν υπάρχει όριο στην αποστολή έργων. Το κάθε έργο πρέπει να φέρει όνομα ή τίτλο. Κάθε έργο θα συνοδεύεται από δήλωση συμμετοχής.

Δήλωση συμμετοχής γονέα ή εκπαιδευτικού που στέλνει δικό του έργο

Δήλωση συμμετοχής γονέα  που στέλνει  έργο του παιδιού του

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
«Είναι σκόπιμο να αποσαφηνιστεί, ότι ο σκοπός των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες, δηλαδή κενά που...
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση