Κάλεσμα για τη δημιουργία βίντεο
Ο ΣΕΠΕ Ικαρίας - Φούρνων καλεί εκπαιδευτικούς και γονείς να δημιουργήσουν βίντεο, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων

Ο ΣΕΠΕ Ικαρίας - Φούρνων καλεί:

-          Μαθητές και γονείς νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, γυμνασίων και λυκείων Ικαρίας και Φούρνων

-          Εκπαιδευτικούς που εργάζονται ή που εργάζονταν σε σχολεία της Ικαρίας ή των Φούρνων

να συνδημιουργήσουν με τον σύλλογο ένα βίντεο που θα αποτυπώνει τα προβλήματα που συναντούν στην προσπάθειά τους να φτάσουν μέχρι την πόρτα του σχολείου οι μαθητές, αλλά και οι εκπαιδευτικοί (ακόμα περισσότερο οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που δεν πηγαίνουν μόνο σε ένα σχολείο), ενόψει της επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2020, να αποσταλεί ή να παραδοθεί στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ζωγραφιά, φωτογραφία, κείμενο σε γραπτό ή ποιητικό λόγο, αφήγηση, τραγούδι και άλλα υλικά, ώστε να συμπεριληφθούν στο βίντεο που θα δημιουργηθεί. Δεν υπάρχει όριο στην αποστολή έργων. Το κάθε έργο πρέπει να φέρει όνομα ή τίτλο. Κάθε έργο θα συνοδεύεται από δήλωση συμμετοχής.

Δήλωση συμμετοχής γονέα ή εκπαιδευτικού που στέλνει δικό του έργο

Δήλωση συμμετοχής γονέα  που στέλνει  έργο του παιδιού του

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»