Κορονοϊός: Αλαλούμ με «διαρροές» και μπάχαλο για το κλείσιμο ή όχι των σχολείων
«Θα κλείσουν, δεν θα κλείσουν, θα κλείσουν, δεν θα κλείσουν, θα κλείσουν;» - Σε τι αποσκοπούν οι διαρροές του Μαξίμου πέρα από το να δημιουργήσουν σύγχυση σε γονείς και εκπαιδευτικούς που κάθονται σε «αναμμένα» κάρβουνα για να δουν αν θα ανοίξουν ή όχι τα σχολεία τη Δευτέρα;

Χιλιάδες γονείς και δάσκαλοι είχαν σήμερα το βλέμμα στραμμένο στην συνεδρίαση της επιτροπής των λοιμωξιολόγων προκειμένου να ενημερωθούν για το τι μέλλει γενέσθαι με τα δημοτικά σχολεία, τα νηπιαγωγεία και τους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Κι ενώ ήταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση της επιτροπής για την αναστολή ή όχι και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών δομών -πέρα από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια- το Μαξίμου παρουσίαζε ως ειλημμένη την απόφαση για το κλείσιμο των σχολείων, μέσω «διαρροών» στα μέσα ενημέρωσης. Οι ίδιες πηγές μάλιστα εξηγούσαν ότι μια τέτοια απόφαση θα είχε ως στόχο να «μειωθεί η κινητικότητα των γονέων».

Έπειτα, ακολούθησε ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας, σύμφωνα με την οποία η υπουργός Παιδείας θα παρίσταται στη σημερινή ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας στη χώρα μας και θα προβεί στις σχετικές ανακοινώσεις.

Μάταια όμως. Διότι τελικά ανετράπη ο υποτιθέμες «προγραμματισμός» και στην καθιερωμένη ενημέρωση για τον covid μας είπαν ότι η συνεδρίαση της επιτροπής των λοιμωξιολόγων δεν είχε ολοκληρωθεί και ότι δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, η επιτροπή είναι διχασμένη για το αν θα πρέπει να κλείσουν μόνο τα σχολεία στη Βόρεια Ελλάδα ή αν θα πρέπει να κλείσουν τα σχολεία όλης της χώρας.

Σύγχυση μέσω κυβερνητικών διαρροών

Παρόλα αυτά αναρωτιόμαστε, σε τι αποσκοπούν οι διαρροές από το κυβερνητικό επιτελείο πέρα από το να δημιουργήσουν εκ νέου σύγχυση και να επιτείνουν την αγωνία χιλιάδων εκπαιδευτικών και γονέων που κάθονται σε «αναμμένα» κάρβουνα για να δουν αν θα ανοίξουν ή όχι τελικά τα σχολεία τη Δευτέρα. 

Μετά το φιάσκο με τις μάσκες στα σχολεία, τις διαβεβαιώσεις ότι τα σχολεία δεν θα κλείσουν αλλά μετά έκλεισαν Γυμνάσια-Λύκεια, τα «παρατράγουδα» με την τηλεκπαίδευση που το σύστημα τη μια «πέφτει» και την άλλη υπολειτουργεί, το λιγότερο που χρειάζεται η εκπαιδευτική κοινότητα και οι γονείς είναι να έρχονται αντιμέτωποι με νέες «κυβερνητικές γκάφες» που δημιουργούν περισσότερο εκνευρισμό σε ένα ήδη τεταμένο κλίμα. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα προϊόντα zero sugar συχνά κρύβουν τεχνητά γλυκαντικά, παρόμοιες θερμίδες και το επικίνδυνο «φωτοστέφανο υγείας» που...
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
διακριση
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
Σημαντική Εθνική Αναγνώριση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ανάδειξης καινοτόμων ψηφιακών έργων
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης» - Τα πεδία αυτά θα παραμείνουν ενεργά για την καταχώριση στοιχείων έως...
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
patron.gif
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»

Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Τελετών « Οδυσσέας Ελύτης» του Πανεπιστημίου Πατρών, το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου σε...

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»