ex apostaseos 1280
«Έχει γίνει καταγραφή οικογενειών, τρίτεκνων και πολύτεκνων, που χρειάζονται περισσότερες από μία συσκευές υπολογιστή προκειμένου να πραγματοποιείται η τηλεκπαίδευση», ρωτούν 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τη Νίκη Κεραμέως

Μέριμνα προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση για τα παιδιά των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών, ζητούν 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι, με επικεφαλής τον Χάρη Μαμουλάκη, κατέθεσαν ερώτηση στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

«Εκτός από τα γνωστά προβλήματα στη διαδικασία της τηλε-εκπαίδευσης, οι τρίτεκνες και οι πολύτεκνες οικογένειες που έχουν συνήθως περισσότερα από δυο παιδιά να φοιτούν σε γυμνάσιο και λύκειο, αντιμετωπίζουν το πρόσθετο πρόβλημα της έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού» αναφέρει σε δήλωσή του ο - πολύτεκνος και ο ίδιος- Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας:

«Πολλές από αυτές τις οικογένειες, δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και τις ανάλογες ψηφιακές υποδομές προκειμένου να γίνει εφικτή η τηλε-εκπαίδευση, ταυτόχρονα, από δύο ή και περισσότερους μαθητές. Τέτοιες αναφορές, μας έρχονται απ' όλη τη χώρα. Το αποτέλεσμα σε αυτή τη δυσμενή συνθήκη, αφού το κράτος δεν έχει μεριμνήσει για την αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων, είναι μαθητές, αλλά και φοιτητές, να αποκλειστούν από το αγαθό της παιδείας, και μάλιστα, όσον αφορά μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, να “τιμωρούνται” και με αδικαιολόγητες απουσίες. Και όλα αυτά, την ώρα που η κυβέρνηση είχε στη διάθεση της οκτώ μήνες ώστε να προετοιμάσει τις κατάλληλες συνθήκες για την τηλε-εκπαίδευση, μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για εκπαιδευτικούς και μαθητές».

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι είναι υποχρέωση της Πολιτείας η δημόσια και δωρεάν παιδεία και το κράτος οφείλει να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση στην παιδεία, στους οικονομικά ευάλωτους συμπολίτες μας. Τονίζεται επίσης, ότι τα δημόσια δίκτυα και οι πλατφόρμες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, όφειλαν να είναι αναβαθμισμένες με τις αναγκαίες πρωτοβουλίες του κράτους, ότι ο μαθητής που αδυνατεί να παρακολουθήσει το διαδικτυακό μάθημα, λόγω έλλειψης τεχνικού εξοπλισμού, θα παίρνει απουσία η οποία θα καταγράφεται στο γενικό σύνολο απουσιών, καθώς και ότι, σύμφωνα με ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας, τα σχολεία έχουν ενισχυθεί με περισσότερους από 80.000 φορητούς υπολογιστές.

Για όλα τα παραπάνω, ερωτάται η Υπουργός Παιδείας:

· Έχει γίνει καταγραφή οικογενειών, τρίτεκνων και πολύτεκνων, που χρειάζονται περισσότερες από μία συσκευές υπολογιστή προκειμένου να πραγματοποιείται η τηλεκπαίδευση;  

· Ποιος είναι ο αριθμός των μαθητών που δεν διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό για την υποχρεωτική τηλεκπαίδευση;  

· Έχει γίνει διάθεση υπολογιστών στις παραπάνω οικογένειες που έχουν ανάγκη ώστε να πραγματοποιηθεί η τηλεκπαίδευση για μαθητές και φοιτητές;  

· Έχει γίνει ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών; Έχει ενισχυθεί το δημόσιο δίκτυο και οι πλατφόρμες του ΠΣΔ ώστε να είναι εφικτό το σύστημα να αντέχει σε ένα σπίτι όπου χρησιμοποιούνται περισσότεροι από δύο υπολογιστές;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apotelesmata-panelliniwn-2018.jpg
Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα
Από χθες, 17 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των Πανελληνίων εξετάσεων μπορούν να εγγραφούν στην ειδική πλατφόρμα για να λαμβάνουν άμεσα και με ασφάλεια τα...
Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα
amfitheatro.jpg
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
Έξι χρόνια χωρίς τέλος: Το ΔΙΠΑΕ, οι Πολιτικοί Μηχανικοί και η εκκρεμότητα που στοιχειώνει την αντιστοίχιση
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
Ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;