Κεραμέως -Μητσοτάκης
Στην παιδαγωγική και κοινωνική αξία της επιστροφής στη σχολική καθημερινότητα αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του στο 7ο Γυμνάσιο Αθηνών, στο Παγκράτι

Το 7ο Γυμνάσιο Αθηνών στο Παγκράτι επισκέφθηκε σήμερα, πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των σχολείων μετά την επιβολή μέτρων καραντίνας, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος πέρασε από κάθε τάξη για να χαιρετήσει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που επέστρεψαν στα θρανία για να ολοκληρώσουν τη σχολική χρονιά και συνομίλησε μαζί τους.

 «Απαιτείται πολλή προσοχή»

Ο κ.Μητσοτάκης επισήμανε κατά τη διάρκεια συζήτησης με το διδακτικό προσωπικό ότι «θέλει πολλή προσοχή» εφεξής, αλλά όπως είπε «από τη στιγμή που οι ειδικοί μάς έδωσαν το "πράσινο φως" και από τη στιγμή που έχουμε -και πρέπει να το πούμε αυτό- και δείγματα γραφής από άλλες χώρες που δεν τα είχαν καταφέρει τόσο καλά όσο τα καταφέραμε εμείς, που άνοιξαν τα σχολεία τους νωρίτερα, χωρίς αυτή τη στιγμή να έχει παρατηρηθεί καμία έξαρση είτε στο μαθητικό πληθυσμό είτε στους διδάσκοντες, καθηγητές και δασκάλους, αισθανόμαστε άνετα και εμείς να πάμε στο επόμενο στάδιο».

Υπογράμμισε ότι επιμένει στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου, προσθέτοντας πως τα παιδιά είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα και αυτό ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου. «Τώρα, θα έχουμε ακόμα μέχρι τις 12 Ιουνίου. Είναι σημαντικό ότι θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά όσο καλύτερα μπορούμε και μετά βέβαια να πάμε και στις Πανελλήνιες, στα χρονοδιαγράμματα τα οποία έχουμε προσδιορίσει, γιατί επιμένω πολύ, όχι μόνο στο μαθησιακό, το οποίο είναι το προφανές, αλλά και στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν τα παιδιά μένουν πολύ στο σπίτι, δεν διαχειριζόμαστε μόνο το υγειονομικό πρόβλημα, υπάρχουν και ζητήματα που αφορούν στον ψυχικό τους κόσμο. Τα παιδιά, νομίζω, ότι είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα. Και όταν αυτό το πρόγραμμα ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου. Οπότε νομίζω και όσο θα περνάνε οι μέρες και θα βλέπουν και οι γονείς ότι τα πράγματα στα σχολεία λειτουργούν καλά, πιστεύω ότι θα αυξηθεί και η προσέλευση. Αν και καταλαβαίνω απόλυτα υπάρχουν και κάποιοι γονείς που μπορεί να έχουν ειδικούς λόγους που δεν θέλουν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και ενδεχομένως και σε περιπτώσεις, επιβεβλημένο» είπε ο πρωθυπουργός.

Ο κ.Μητσοτάκης παρέπεμψε σε προσωπικό του παράδειγμα αναφέροντας την κόρη του η οποία είναι Β' Λυκείου όπου μέσω τηλεδιάσκεψης «γινόταν μία πολύ σοβαρή δουλειά».

«Όχι σε διακρίσεις»

Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε πολύ σημαντικό για την κυβέρνηση να μπορεί να εξασφαλίσει ότι και με τις διαδικασίες αυτές τις τεχνολογικές «δεν αφήνουμε πίσω τα πιο αδύναμα παιδιά ή τα παιδιά που μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε έναν υπολογιστή ή σε ένα tablet, αν και καταλαβαίνω πια ότι αυτό είναι κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά σπάνιο» και τόνισε: «Και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στην τεχνολογία να είναι ευκαιρία για να δημιουργηθούν νέες διακρίσεις»

Προσέθεσε ότι «αυτό είναι κάτι το οποίο το ελληνικό δημόσιο σχολείο το έχει χειριστεί με πάρα πολύ αποτελεσματικό τρόπο» και ευχήθηκε καλή συνέχεια, για την ολοκλήρωση τη χρονιάς «έτσι πάντα με χαμόγελο, με αισιοδοξία, να ετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά».

Τέλος ο κ.Μητσοτάκης εξέφρασε την ελπίδα ότι «δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να κλείσουμε σχολεία» παρότι υπάρχει πιθανότητα -σύμφωνα με τη δημόσια συζήτηση- για ένα δεύτερο κύμα επιδημίας κορονοϊού. Όμως όπως τόνισε «δεν ξέρουμε αυτή τη στιγμή, αλλά το βέβαιο είναι πως, ό,τι και να γίνει, θα είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι και υγειονομικά θα είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε μεγαλύτερη δυνατότητα να αποφεύγουμε οριζόντια μέτρα. Θυμάστε ότι παλιά είχαμε ένα κρούσμα και κλείναμε τα πάντα. Αυτό είναι κάτι πια το οποίο μπορούμε να το διαχειριζόμαστε πολύ καλύτερα, καθώς έχουμε μάθει πολύ περισσότερα πράγματα για το τι σημαίνει να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά αυτή τη νέα μεγάλη πρόκληση. Οπότε να ευχηθώ καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι βέβαια».

Τον πρωθυπουργό συνόδευαν η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός, αρμόδια για θέματα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Σοφία Ζαχαράκη.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites tsanta
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
«Κατά την άσκηση της γονικής μέριμνας οι γονείς καταβάλλουν προσπάθεια για την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Αν διαφωνούν, αποφασίζει το...
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
πανεπ κρητης
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Το Τμήμα ανανεώνει πλήρως και εκσυγχρονίζει το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Φοιτητές στο Χάρβαρντ
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)
Οι φοιτητές του Χάρβαρντ αγωνίζονται ενάντια στον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Παλαιστίνης
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)