Πρόεδρος ΟΛΜΕ: «Δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν οι αίθουσες των σχολείων τηλεοπτικά στούντιο»
«Οι κάμερες δεν έχουν καμία σχέση με τις σχολικές αίθουσες. Υπάρχει πιθανότητα μία απάντηση, μία απορία ή μία ερώτηση των μαθητών μας να γίνει αντικείμενο ανελέητου εκφοβισμού»», είπε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ

Μετά την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για την τοποθέτηση καμερών στις σχολικές αίθουσες, πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος δήλωσε στο News247:

«Σίγουρα παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα με αυτό το καθεστώς. Διαταράσσεται η εκπαιδευτική σχέση μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών και φυσικά αλλοιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Θεωρούμε ότι δεν πρόκειται για μία τεχνολογική καινοτομία, αλλά για ένα αντιεκπαιδευτικό μέτρο. Δεν θα επιτρέψουμε να μετατραπούν οι αίθουσες των σχολείων σε τηλεοπτικά στούντιο. Η ΟΛΜΕ σεβόμενη τη Δημοκρατία και το Σύνταγμα θα προασπίσει τα δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών και δεν θα επιτρέψει τον ευτελισμό της διδασκαλίας και της παιδαγωγικής ελευθερίας», πρόσθεσε.

Επιπλέον, τόνισε πως η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα μέτρο που πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, όπως της καραντίνας: «Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως ήταν η περίπτωση της καραντίνας ή μίας μεγάλης καταστροφής ή ενός πολέμου. Κάποιες ακραίες περιπτώσεις με λίγα λόγια. Σε κανονικές συνθήκες θεωρούμε ότι όλη η διδασκαλία πρέπει να γίνεται δια ζώσης με τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται στη θέση τους σε κάθε σημείο της χώρας. Δεν υιοθετούμε κανένα μοντέλο "ανάγκης" κάποιου Υπουργείου σε κάποια στιγμή, που μπορεί να εξαφανίσει καθηγητές από σχολεία και να τους αντικαταστήσουν οι υπολογιστές σε μία εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δεν συμφωνούμε καθόλου με αυτό. Θεωρούμε απόλυτα χρήσιμη την δια ζώσης εκπαίδευση και αυτή υπηρετούμε».

Επίσης, έθεσε ως βασική προϋπόθεση για την επιστροφή στις σχολικές αίθουσες τη διενέργεια απολυμάνσεων αλλά και την προμήθεια προστατευτικού εξοπλισμού όπως μάσκες, γάντια και -φυσικά- αντισηπτικά: «Είχαμε βάλει δύο αρχές για την επάνοδο στα σχολεία, να επιστρέψομε με ασφάλεια και αξιοπρέπεια. Η ασφάλεια για εμάς, πέρα από τις οδηγίες (αποστάσεις στα θρανία, κυλιόμενα μαθήματα, τρόπος μαθήματος γυμναστικής, αποφυγή συγχρωτισμού), βασίζεται και στην ύπαρξη υλικών. Επιμείναμε στο θέμα των απολυμάνσεων και απ’ ότι είδαμε γενικά οι δημοτικές Αρχές είχαν τα αντανακλαστικά να ικανοποιήσουν το αίτημα της ΟΛΜΕ. Πολλοί δήμοι, με πρώτο τον Δήμο Αθηναίων, προχώρησαν στις απολυμάνσεις. Είδαμε και άλλες πρωτοβουλίες στο επίπεδο αυτό από άλλους Δημάρχους, όπως ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο Δήμαρχος Γλυφάδας ή ο Δήμαρχος Κηφισιάς.

Το δεύτερο αίτημα μας είναι να υπάρχουν τα αντισηπτικά που χωρίς αυτά δεν μπορεί να λειτουργήσει το σχολείο και παράλληλα σε κάθε σχολείο να υπάρχει ικανός αριθμός από μάσκες και γάντια. Αυτή τη στιγμή έχει έρθει υλικό, απλά επειδή δεν καλύπτει όλες τις ημέρες, πρέπει να υπάρχει ροή, να έρχεται συνεχώς το υλικό που καταναλώνεται. Η θέση της ΟΛΜΕ είναι ότι ούτε μία ώρα σε κάποιο σχολείο να μην λείψει αντισηπτικό».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές χούντα
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο
Τη σχολική πραγματικότητα τον καιρό της χούντας εικονογραφεί με τον πιο πιστό τρόπο ένα μικρό κιτρινισμένο τετράδιο που έπεσε τυχαία στα χέρια μας.
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο