Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ: Άλλαξαν οι ...οδηγίες του ΕΟΔΥ γιατί δεν επιτυγχάνεται ο αριθμός των 15 μαθητών ανά τάξη!
Η επίκληση της γνώμης των ειδικών από την κυβέρνηση, τελειώνει εκεί που αρχίζουν οι ανάγκες της επικοινωνιακής «επιστροφής στην κανονικότητα» - Ερώτηση Νίκου Φίλη, Μερόπης Τζούφη και 46 ακόμα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την αναλογία μαθητή ανά τετραγωνικό μέτρο σχολικής αίθουσας που άλλαξε… εν μία νυκτί!

Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας κατέθεσαν 48 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα της την ανάκληση των οδηγιών του ΕΟΔΥ για την αναλογία μαθητή ανά τετραγωνικό μέτρο και αντικατάστασή τους από οδηγίες του ΥΠΑΙΘ:

Στο πλαίσιο του βεβιασμένου, αχρείαστου και ριψοκίνδυνου ανοίγματος των σχολείων, ο ΕΟΔΥ εξέδωσε οδηγίες στις 2 Μαΐου 2020, με τις οποίες όριζε την αναλογία ενός ατόμου (εκπαιδευτικού ή μαθητή) εντός της σχολικής τάξης ανά 7 τετραγωνικά μέτρα. 

Ωστόσο, το μεσημέρι της επομένης κιόλας μέρας, στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ η παραπάνω αναλογία διαγράφηκε και στο πεδίο πλέον αναγράφεται «Οδηγίες από το υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων»!

 

 

 

Για την τροποποίηση αυτή ο ΕΟΔΥ δεν προέβη σε καμία επιστημονική αιτιολόγηση· ούτε καν έκρινε σκόπιμο να επισημάνει τον νέο, τροποποιημένο πίνακα με τη φράση «ορθή επανάληψη», όπως υποχρεούνται να κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις οι δημόσιοι φορείς. 

Γίνεται σαφές, ότι η εσπευσμένη και εν κρυπτώ τροποποίηση οφείλεται στο απλούστατο γεγονός, ότι με 7 τετραγωνικά μέτρα ανά μαθητή/εκπαιδευτικό δεν επιτυγχάνεταιο αριθμός των 15 μαθητών ανά τάξη, που είχε ήδη ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας. Συνεπώς, το άνοιγμα των σχολείων καθίσταται πρακτικά αδύνατο, εκτός και αν ο σχεδιασμός του υπουργείου είναι να προσέλθουν ελάχιστοι μαθητές στις τάξεις!

Η επίκληση της γνώμης των ειδικών από την κυβέρνηση, τελειώνει εκεί που αρχίζουν οι ανάγκες της επικοινωνιακής «επιστροφής στην κανονικότητα», όπως επαναλαμβάνει μονότονα σε όλα τα ΜΜΕ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος ΕΟΔΥ Παναγιώτης Αρκουμάνεας δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι «δεν σημαίνει ότι με ένα κρούσμα θα κλείνουμε ένα ολόκληρο σχολείο». Σκοπεύει πράγματι η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο να διατηρούν σε λειτουργία σχολεία με κρούσματα; Σε ποια επιστημονικά δεδομένα θα στηριζόταν μια τέτοια τακτική; 

Οι 48 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν την κυβέρνηση και την αρμόδια υπουργό Νίκη Κεραμέως: 

Με βάση ποια στοιχεία ο ΕΟΔΥ πρότεινε την αρχική αναλογία του 1 εκπαιδευτικού/μαθητή προς 7 τετραγωνικά μέτρα; Τι συνέβη και έκρινε σκόπιμο σε 24 ώρες να την ανακαλέσει, μεταθέτοντας την… αρμοδιότητα στο υπουργείο Παιδείας; Διαθέτει το υπουργείο άλλους ειδικούς, πιο αρμόδιους ή καταρτισμένους από εκείνους του ΕΟΔΥ, που θα ορίσουν κατά τρόπο επιστημονικά ορθότερο, διαφορετική αναλογία; 

Θα αναλάβουν άραγε και άλλα υπουργεία να ορίσουν την αναλογία σε χώρους ευθύνης τους; (πχ: σε καταστήματα λιανικής, μέσα μαζικής μεταφοράς). Και τέλος, ποιος είναι ο προγραμματισμός του υπουργείου Παιδείας για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων στις οποίες εμφανίζεται κρούσμα ανάμεσα στους μαθητές ή τους εκπαιδευτικούς ή τα πρόσωπα που ζουν μαζί τους;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

seismos
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
Σύμφωνα με τα πρώτα σεισμολογικά δεδομένα, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε σε απόσταση 79 χιλιομέτρων...
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
τεχνητη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
Από τον «φύλακα-άγγελο» των servers μέχρι τον ψυχολόγο των ρομποταξί: Αυτές είναι οι νέες θέσεις εργασίας που πληρώνουν χρυσάφι
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
τετράδιο
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις
Επικαιροποιημένες ερωτήσεις-απαντήσεις για την απεργία-αποχή και τα πειθαρχικά – Παρέμβαση ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για το νέο πειθαρχικό
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις
ασε
Η συνήθεια που έγινε λατρεία... (Δήλωση των εκλεγμένων με την ΑΣΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά)
Δήλωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για την ΕΛΜΕ Πειραιά – Απάντηση σε δημοσίευμα
Η συνήθεια που έγινε λατρεία... (Δήλωση των εκλεγμένων με την ΑΣΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά)