Κενά  στην Κεντρική  Μακεδονία μετά από την Ε΄ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών
Ενημερωτικό του Βαγγέλη (Άκη) Λουκά, αιρετού του ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας

Συναδέλφισσες συνάδελφοι

Μετά από τη E’ φάση των προσλήψεων Αναπληρωτών σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας έχουμε στο τέλος Νοεμβρίου 218 κενά, 86 στη Γενική και 132 στην Ειδική Αγωγή.

Αναλυτικά στοιχεία κενών-προσλήψεων ανά ΔΔΕ στον παρακάτω πίνακα.  

pinakas.jpg

 Επίσης έχουν προσληφθεί σε:

  • ΤΥ ΖΕΠ, 11 εκπαιδευτικοί:  8 στην Α΄ Θεσσαλονίκης, 2 στη Β΄ Θεσσαλονίκης,  και 1 στην Πιερία. ( δεν υπάρχει εκτίμηση αναγκών)
  • ΔΥΕΠ, 3 εκπαιδευτικοί, 2 στη Β΄ Θεσσαλονίκης και 1 στην Πιερία. ( δεν υπάρχει εκτίμηση αναγκών)
  • ΜΝΑΕ δεν προσλήφθηκε ακόμη κανένας εκπαιδευτικός. ( δεν υπάρχει εκτίμηση αναγκών)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Εξήντα μεταπτυχιακοί φοιτητές και μέλη της διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς επισκέφθηκαν πανεπιστήμια στο Μαϊάμι, με στόχο νέες διεθνείς...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
taksi
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος
Σφοδρές καταγγελίες για το εκπαιδευτικό σύστημα από απόφοιτο Λυκείου: «Η παιδεία έχει εκφυλιστεί σε αποστήθιση και εξετασιοκεντρικότητα»
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος