μαθητές δασκάλα ειδική αγωγή
Οι Εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε τη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τα τελευταία 15 χρόνια,  θέτουμε τους εξής προβληματισμούς...

Τα αιτήματα και οι προβληματισμοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ τα τελευταία 15 χρόνια είναι:
-Να διατεθούν στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ 1.500 από τις 4.500 θέσεις. 
-Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ,  ΚΕΣΥ και ΕΕΕΕΚ
-Δημιουργία οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης
-Σύσταση οργανικών θέσεων και στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για τις κοινές ειδικότητες 

Το κείμενο της ΕΛΜΕ Κιλκίς με τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των εκπαιδευτικών:

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Κιλκίς θεωρεί δίκαια τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Καθώς πλησιάζει η πραγματοποίηση των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε κάποια επίσημη ανακοίνωση όσον αφορά σε κομβικά και σημαντικά ζητήματα.

Οι Εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε τη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τα τελευταία 15 χρόνια,  θέτουμε τους παρακάτω προβληματισμούς :

  1. Δεδομένου ότι στις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ των τελευταίων ετών η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καλύπτει το 1/3, αιτούμαστε το ποσοστό αυτό να τηρηθεί και στην κατανομή των θέσεων για μόνιμο διορισμό. Άρα, θα πρέπει να διατεθούν στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ 1500 από τις 4500 θέσεις. Η κατανομή των θέσεων οφείλει να έχει ως μόνο κριτήριο τη βέλτιστη λειτουργία όλων των δομών εκπαίδευσης και των 2 βαθμίδων δεδομένου ότι οι ανάγκες των Μαθητών με Αναπηρία δε σταματούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά εξακολουθούν να υφίστανται και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Υποχρεωτική από τη Νομοθεσία της χώρας για όλα τα παιδιά) όπου λόγω του ανεβασμένου γνωστικού επιπέδου και των υψηλών απαιτήσεων οι ανάγκες των παιδιών γιγαντώνονται. Ο παραγκωνισμός των Εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ είναι ένδειξη παραγκωνισμού των αναγκών των ίδιων των Μαθητών και επιδεικνύει λογική εξεταστικού κέντρου όπου ο μαθητής που δεν τα καταφέρνει περιθωριοποιείται.
  2. Η κατανομή των θέσεων, θεωρούμε απαραίτητο, πως πρέπει να έχει επισήμως ολοκληρωθεί πριν την ανάρτηση και την κύρωση των νέων πινάκων Εκπαιδευτικών βάσει των οποίων θα γίνουν οι επικείμενοι διορισμοί προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια των διαδικασιών.
  3. Ζητούμε την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ,  ΚΕΣΥ και ΕΕΕΕΚ ( εναρμόνιση τους με τις γενικότερες διατάξεις όπως ισχύουν για τη σύσταση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπόλοιπες ΣΜΕΑΕ: ΕΝΕΕΓΥ-Λ , ΕΙΔΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ) . Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στη σύσταση οργανικών κενών στα Τμήματα Ένταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια λειτουργούν σε όλη τη χώρα πολυάριθμα Τμήματα Ένταξης που εξυπηρετούν τις ανάγκες εκατοντάδων μαθητών με αναπηρία, θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη σύστασης οργανικών κενών σε αυτά. Η δημιουργία οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης ενώ δεν έχει προβλεφθεί για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εφαρμόζεται. Αν δε συμβεί το ίδιο και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα θεωρηθεί υποτίμηση του νευραλγικού ρόλου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τόσα χρόνια αυτά τα σχολεία αλλά κυρίως των μαθητών με Αναπηρία. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που προκύπτουν από το Myschool (Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα με στόχο τη μηχανογραφική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των διοικητικών δομών της Εκπαίδευσης στην Ελληνική Επικράτεια) ο αριθμός των μαθητών με Αναπηρία ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αυξάνεται κάθε χρόνο καθιστώντας ακόμα επιτακτικότερη την ανάγκη για σταθερότητα και συνέπεια στην εκπαιδευτική του υποστήριξη.
  4. Ζητούμε τη σύσταση οργανικών θέσεων και στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για τις κοινές ειδικότητες (πχ. Καθηγητές Μουσικής, Φυσικής Αγωγής, Ξένων γλωσσών, Πληροφορικής, Θεατρολογίας, Εικαστικών κτλ) οι οποίες θα συμπεριλαμβάνονται στο συνολικό αριθμό διοριστέων  εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, αφού εκεί θα εργάζονται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιβλία
Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποια είναι τα 180 Δημοτικά Σχολεία που εντάσσονται
Τα 180 Δημοτικά Σχολεία που εντάσσονται που εντάσσονται στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών
Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποια είναι τα 180 Δημοτικά Σχολεία που εντάσσονται
χρήματα
Πότε 47.000 συνταξιούχοι στρατιωτικοί θα λάβουν έως 3.500 ευρώ αναδρομικά - Οι ημερομηνίες
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η πληρωμή θα ξεκινήσει από την Πέμπτη 28 Αυγούστου (ή το απόγευμα της 27ης), ταυτόχρονα με την πίστωση των συντάξεων...
Πότε 47.000 συνταξιούχοι στρατιωτικοί θα λάβουν έως 3.500 ευρώ αναδρομικά - Οι ημερομηνίες
Νάντια Γιαννακοπούλου
Νάντια Γιαννακοπούλου: Νίκη όλων μας η απόφαση μη συγχώνευσης του 1ου με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω
Υπογράμμισε ότι αυτή η εξέλιξη δεν επιτρέπει εφησυχασμό, δεσμευόμενη να συνεχίσει τον αγώνα κατά των συγχωνεύσεων που θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον των...
Νάντια Γιαννακοπούλου: Νίκη όλων μας η απόφαση μη συγχώνευσης του 1ου με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω
κοσμάς μαρινάκης
Κοσμάς Μαρινάκης LIVE στο BBC – Το βίντεο που αγνόησαν τα ελληνικά ΜΜΕ
Έλληνας ακαδημαϊκός Κοσμάς Μαρινάκης εμφανίστηκε στο BBC News για να αναλύσει τη συνάντηση Τραμπ – Πούτιν στην Αλάσκα. Ποιος είναι και γιατί τα...
Κοσμάς Μαρινάκης LIVE στο BBC – Το βίντεο που αγνόησαν τα ελληνικά ΜΜΕ