Thumbnail
Του αιρετού ΚΥΣΕΕΠ, Βασίλη Βούγια

Πρόβλημα με τις προσλήψεις αναπληρωτών σε ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ

Κι ενώ αισίως διατρέχουμε το πρώτο μισό του μηνός Αυγούστου, έναν σχεδόν μήνα πριν ανοίξουν τα σχολεία για το 2019-20, δεν υπάρχουν νέα από το ζήτημα της διευθέτησης του Προγράμματος ΕΣΠΑ, που θα δώσει προσλήψεις αναπληρωτών στα: Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) της χώρας.

Υπενθυμίζουμε πως το Πρόγραμμα είχε δοθεί στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης και θα είχε πενταετή (5) διάρκεια, όμως επιλέχθηκε τελικώς η μεταφορά για υλοποίηση φέτος στο Υπουργείο Παιδείας.

Όμως δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς ενέργειες έχουν γίνει, ώστε να είμαστε σίγουροι πως θα έχουμε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κι ΕΕΠ στα ΚΕΣΥ και στις ΕΔΕΑΥ  με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Πρόβλημα με τους μόνιμους διορισμούς;Oστα ΚΕΣΥ

Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προστεθεί το σημαντικό ζήτημα, το οποίο αφορά στους μόνιμους διορισμούς μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και εκπαιδευτικών στις οργανικές θέσεις των  ΚΕΣΥ.

Οπως όλοι γνωρίζουν πια, διαπιστώσαμε πλήρη αναντιστοιχία μεταξύ του νόμου 4589/2019, κατά τον οποίο προβλέπεται ότι οι διορισμοί μόνιμων Ε.Ε.Π. πραγματοποιούνται σε κενές οργανικές θέσεις και του νόμου 4547/2018 – άρθρου 9 περί στελέχωσης των ΚΕΣΥ, κατά τον οποίο δυστυχώς δεν έχει προβλεφθεί η πλήρωση θέσεων από διορισμό, παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος νόμος ιδρύει νέα ΚΕΣΥ και συστήνει νέες θέσεις ανά κλάδο.

Από τότε που αναδείξαμε το θέμα πέρασε μισός μήνας, η ΠΟΣΕΕΠΕΑ έχει καταθέσει σχετική διάταξη στο ΥΠΑΙΘ, η οποία λύνει το πρόβλημα, αλλά ακόμη δεν έχουμε δει κίνηση από το Υπουργείο Παιδείας.

Εφιστούμε την προσοχή

Εμείς από εδώ εφιστούμε την προσοχή για επικείμενο κίνδυνο να υπάρξει ζήτημα πλήρωσης των οργανικών και λειτουργικών κενών των ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ, από ΕΕΠ και εκπαιδευτικούς μόνιμους και αναπληρωτές, τη χρονιά που έρχεται.

Η μη ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ενεργειών για επίλυση των παραπάνω ζητημάτων προβλέπεται να οδηγήσει τις δομές σε υποστελέχωση, δημιουργώντας σοβαρές δυσκολίες στη διαγνωστική, αξιολογική και υποστηρικτική τους λειτουργία σε παιδιά, οικογένειες και σχολεία.

Δείτε ποια Προγράμματα ΕΣΠΑ «τρέχουν» για προσλήψεις αναπληρωτών

1) «Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047058.

2) «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2019-20», με κωδικό ΟΠΣ 5047065.

3) «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047082.

4) «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047057.

5) «Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5045765.

6) «Ενταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα», με κωδικό ΟΠΣ 5002810.

7) «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδικό ΟΠΣ 5010706.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καρπαθος
Διακοπές στην Κάρπαθο: Στα 10 πιο ενδιαφέροντα μέρη του κόσμου για το 2025​​​​​​​​
Ο Δήμος Καρπάθου οργάνωσε τον Σεπτέμβριο δημοσιογραφικές αποστολές από Πολωνία και Σουηδία, με στόχο την έγκαιρη προβολή για τη νέα σεζόν
Διακοπές στην Κάρπαθο: Στα 10 πιο ενδιαφέροντα μέρη του κόσμου για το 2025​​​​​​​​