Thumbnail
Πρόταση για «ακαδημαϊκά» ΣΔΙΤ από τα ΑΕΙ

Αλλαγή του τρόπου χρηματοδότησης της εκπαίδευσης και αναζήτηση νέων εργαλείων για τα οικονομικά σχολείων και πανεπιστημίων προτείνει μεταξύ άλλων η επιτροπή διαλόγου για την Παιδεία υπό τον καθηγητή κ. Αντώνη Λιάκο, η οποία παραδίδει το πόρισμά της στα τέλη Μαΐου.

Η αναζήτηση των νέων «οδών» για τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης κατά τρόπο που να κλείσει «τρύπες» και προβλήματα στον εκπαιδευτικό χάρτη της χώρας θα γίνει μέσω επιτροπής που έχει συγκροτηθεί με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.

Όπως αναφέρεται στο πρώτο κείμενο που συντάχθηκε απο τους εκπροσώπους της επιτροπής Λιάκου και το οποίο παρουσιάζει «Το Βήμα» (Μάρνυ Παπαματθαίου), τα σχολεία πρέπει να αυτονομηθούν και να συνδεθούν περισσότερο με την τοπική αυτοδιοίκηση για τα οργανωτικά θέματα λειτουργίας τους, ενώ τα πανεπιστήμια και τα τεχνολογικά Ιδρύματα πρέπει να αναζητήσουν πόρους και μέσω συνεργασιών με τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Συγκεκριμένα στο κείμενο της επιτροπής αναφέρονται οι εξής προτάσεις:

    Εθνικό Σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών ανάλογα με τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών ή των σχολείων
    «Ανοικτά» σχολεία με ενεργούς εκπαιδευτικούς που θα έχουν δυνατότητα παρέμβασης και συνδιαμόρφωσης της διδακτικής διαδικασίας και των μαθημάτων διδασκαλίας
    Μείωση διδασκόμενης ύλης και αντικατάσταση της βαθμολογίας μέχρι και το Γυμνάσιο με περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών
    Χρήση των σχολείων τις απογευματινές ώρες για δραστηριότητες σε συνεργασία με του δήμους και «βάφτιση» σχολείων για συμβολικούς λόγους
    Κατάργηση αλλεπάλληλων εξετάσεων στο Γυμνάσιο και αντικατάστασή τους με projects - εργασίες
    Ενοποίηση κατευθύνσεων μαθημάτων
    Απελευθέρωση των Τμημάτων χαμηλής ζήτησης από τις πανελλαδικές εξετάσεις
    Τετραετές Γυμνάσιο και διετές Λύκειο που θα δίνει ισχυρό απολυτήριο για την εισαγωγή σε τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης όπου υπάρχουν κενές θέσεις ή δεν είναι υψηλού ενδιαφέροντος
    Διατήρηση πανελλαδικών εξετάσεων με την μορφή που έχουν σήμερα στις σχολές υψηλής ζήτησης
    Δωρεάν ακαδημαϊκά / ερευνητικά μεταπτυχιακά προγράμματα και δίδακτρα στα προγράμματα επαγγελματικής εξειδίκευσης και ανάπτυξης
    Επανέρχονται τα τετραετή αναπτυξιακά συμβόλαια μεταξύ ΑΕΙ και Πολιτείας
    Ενιαίος χώρος ΑΕΙ - ερευνητικά κέντρα και δημιουργία Εθνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

attiko-nosokomeio
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
«Δεν έχει τίποτα με το «φίλο» Άδωνι Γεωργιάδη και την πολιτική της κυβέρνησης για αυτό και μπορεί ωραιότατα να διαπομπεύει τους υγειονομικούς!»
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»