Thumbnail
Σύλλογος καθηγητών αγγλικής Λέσβου

Μυτιλήνη, 29 Απριλίου 2015
Αριθμ. Πρωτ. : 2/29-4-2015

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ «Κ.Α.ΛΕΣ.ΜΑ»
Διεύθυνση: Μυρογιάννη 2 Μυτιλήνη
[email protected]
http://kalesma00.blogspot.gr
Τηλ.: 6938464018
Πληροφορίες: Μαρία Βαλιού
Αικατερίνη Αρμάδα
ΠΡΟΣ :
1)    Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων, κ. Αριστείδη Μπαλτά
ΚΟΙΝ :
1)    Αναπληρωτή Υπουργό    κ. Αναστάσιο Κουράκη
2)    Γενικό Γραμματέα,    κ. Δημήτρη Χασάπη
3)    Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας  Εκπαίδευσης Β. Αιγαίου,  κ. Αριστείδη Καλάργαλη
4)    Σχολικούς Συμβούλους Αγγλικής Γλώσσας
5)    Μ.Μ.Ε.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

σχετικά με τις επικείμενες κρίσεις υποψηφίων διευθυντών & υποδιευθυντών σχολικών μονάδων.      

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας ΠΕ06 υπήρξε θύμα αδικιών & διακρίσεων. Οι επιστολές διαμαρτυρίας μας και τα ερωτήματα που απευθύναμε στους προκατόχους σας μέσω των τοπικών βουλευτών, δεν είχαν αποτέλεσμα.

Στερηθήκαμε το δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» στις μέχρι τώρα φάσεις.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου μας υπήρξαν πρωτοπόροι στη χρήση των ΤΠΕ καθώς και στην πραγματοποίηση προγραμμάτων Ε-ΤWINNING, COMENIUS κ.α., όπου η άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία τους.

Θεωρούμε πως η επιλεκτική πρόσκληση κάποιων ειδικοτήτων και η απόρριψη άλλων αντιτίθεται στην αρχή της ισονομίας και καθιερώνει μια αυθαίρετη και αντιπαιδαγωγική διάκριση κυρίων και δευτερευουσών κλάδων.

Σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι πιστοποίησης δεξιοτήτων στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου έχουν αυξημένη μοριοδότηση στις περιπτώσεις κρίσεων για θέσεις ευθύνης, γεγονός το οποίο καταστρατηγεί την ισονομία και την ισοτιμία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.

Ζητάμε λοιπόν να μη ληφθεί υπόψη η πιστοποίηση Β’ επιπέδου ως προσόν στις επικείμενες κρίσεις, εφόσον δεν είχαν όλοι οι κλάδοι το δικαίωμα για την απόκτησή της.

Επίσης, θεωρούμε ότι δεν είναι δίκαιο να μην προσμετρούνται οι επιπλέον τίτλοι γλωσσομάθειας που κατέχουμε, εφόσον δεν είχαν αποτελέσει προϋπόθεση για το διορισμό μας.

Παρακαλούμε λοιπόν, να ανταποκριθείτε στα δύο αιτήματά μας και να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μας δοθεί το δικαίωμα συμμετοχής στις κρίσεις Διευθυντών & Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων αισθανόμενοι ίσοι έναντι όλων των υπολοίπων ειδικοτήτων.

Η Πρόεδρος                     Η Γραμματέας                            

Μαρία Βαλιού                 Αικατερίνη Αρμάδα


Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€
 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γιούλικα Σκαφιδά
Γ. Σκαφιδά: Η ανιψιά μου κινδυνεύει – Εκφοβισμός αγροτικής γιατρού σε Κέντρο Υγείας
Καταγγελία σοκ της Γ. Σκαφιδά για το Ιατρικό Κέντρο Μεσσήνης – Απειλούν την ανιψιά της
Γ. Σκαφιδά: Η ανιψιά μου κινδυνεύει – Εκφοβισμός αγροτικής γιατρού σε Κέντρο Υγείας
salata
Καλοκαιρινή σαλάτα με φράουλες και τυρί: Δροσιά, χρώμα και γεύση στο πιάτο σας
Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για ανάλαφρες, φρέσκες σαλάτες και η σημερινή πρόταση αξιοποιεί έναν πρωταγωνιστή της εποχής: τις φράουλες.
Καλοκαιρινή σαλάτα με φράουλες και τυρί: Δροσιά, χρώμα και γεύση στο πιάτο σας
bari
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα
Αν κοιτάζετε τους αλτήρες που αγοράσατε αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, ίσως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε την προπόνηση με αντιστάσεις.
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα