Στη διασαφήνιση ότι όσοι εκπαιδευτικοί είναι σε διαθεσιμότητα συμμετέχουν ως ισότιμα μέλη στις ΕΛΜΕ και έχουν πλήρη συνδικαλιστικά δικαιώματα (εκλέγειν και εκλέγεσθαι), ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ.
Συγκεκριμένα:
Ενόψει των εκλογών των ΕΛΜΕ και με αφορμή ερωτήματα που μας τέθηκαν σας
ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα συμμετέχουν ως ισότιμα μέλη στις ΕΛΜΕ και έχουν πλήρη συνδικαλιστικά δικαιώματα (εκλέγειν και εκλέγεσθαι).