αξιολόγηση
Παρεμβάσεις: Δεν θα περάσει η αξιολόγηση και ο αυταρχισμός
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: Ξεκινά άμεσα η διαδικασία
Αναλυτικά τα σχέδια του ΥΠΑΙΘ για την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»
Αξιολόγηση μαθητών: Το ΥΠΑΙΘ έχει άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας
Εκπαιδευτικοί: Άνοιγμα σχολείων και “αξιολόγηση”
Τα «παρασκήνια» της εκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικοί: «Όχι» στην αξιολόγηση – παρωδία των μαθητών
Ψηφιακή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και κατάταξη των σχολείων
Εκπαιδευτικοί: 5 προτάσεις για βαθμολόγηση, τετράμηνο, διδακτέα ύλη
Εκπαιδευτικοί προς γονείς: Οι βαθμοί απέχουν της πραγματικότητας
Ψάχνοντας μέσω της ψηφιακής αξιολόγησης τον «αδύναμο κρίκο»
Βαθμολογία μαθητών: Δημοτικό αποφάσισε να βάλει σε όλους άριστα
Βαθμολογία μαθητών: Τι προβλέπει ο νόμος 4610/2019
Εκπαιδευτικοί: Το τελευταίο που λείπει είναι η παράδοση βαθμολογίας
Βαθμολογία μαθητών: Ανήθικη μία τέτοια απαίτηση
Αξιολόγηση μαθητών-Εκπαιδευτικοί: Να παρθεί πίσω το ΦΕΚ
Τηλεκπαίδευση: Όχι στην εξ αποστάσεως αξιολόγηση και από τους γονείς
Εκπαιδευτικοί: Η παράταση του 4μήνου αποτελεί πια μονόδρομο
Εκπαιδευτικοί: Οι εγκύκλιοι του υπ. Παιδείας προκαλούν γέλιο
Αξιολόγηση μαθητών: Ιδεοληψίες από ΙΕΠ και Υπουργείο Παιδείας
Εκπαιδευτικοί: Το ΥΠΑΙΘ γελοιοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία
Βαθμοί στο Δημοτικό: Η χαμένη ευκιαρία
Για την Ηλεκτρονική Αξιολόγηση Μαθητών
Ο e-έλεγχος της Νίκης (όχι της Κεραμέως) μετά από e-εξετάσεις…
e-αξιολόγηση: Είναι αδιάβλητη, αντικειμενική; Παρέχει ίσες ευκαιρίες;