giannis antoniou
«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου αναφορικά με την εσωτερική και  εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια». Αυτό σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου, αναφορικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Μιλώντας στην «Καθημερινή της Κυριακής», ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. τονίζει συγκεκριμένα: «Ζητάμε από τα σχολεία να μας καταγράψουν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία τους, με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που παράγουν»

«Η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είναι ένα από τα κατεξοχήν απαραίτητα εργαλεία στην κατεύθυνση της υλοποίησης του παραπάνω στόχου. Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», συμπληρώνει.

«Το αίτημα της αξιολόγησης είναι ώριμο στην ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση», εκτιμά ο κ. Αντωνίου, προσθέτοντας:

«Η δυτική νεωτερικότητα από την εποχή του Γαλιλαίου μετρά για να βγάλει συμπεράσματα και να εφαρμόσει πολιτικές. Προτείνουμε αυτό το σύστημα αξιολόγησης έχοντας στραμμένο το βλέμμα στη λειτουργική βελτίωση των σχολείων μας και σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Λυπάμαι για τον δογματισμό των συνδικαλιστών που είναι αρνητικοί σε οποιοδήποτε αξιολογικό σύστημα».

Οπως παρατηρεί ο πρόεδρος του ΙΕΠ, «κατά την τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί εξέπληξαν θετικά την κοινωνία. Κράτησαν το σχολείο ζωντανό και αυτό θα αποτυπωθεί στην αξιολόγηση».

Τον Σεπτέμβριο η αξιολόγηση 170.000 εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», η αξιολόγηση των περίπου 170.000 εκπαιδευτικών των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων οι 143.000 είναι μόνιμοι και οι υπόλοιποι 27.000 αναπληρωτές θα ξεκινήσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο αφού έως τότε θα ψηφιστεί o σχετικός νόμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Κ n αξιολόγηση των νηπιαγωγών δασκάλων και καθηγητών θα είναι διαμορφωτική. Δηλαδή τα αποτελέσματά της δεν θα έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα για τον εκπαιδευτικό, αντίθετα στόχος θα είναι η βελτίωσή του.

Κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από δύο αξιολογητές σε σειρά κριτηρίων/δεικτών, ενώ θα αξιολογούνται και οι μέθοδοι διδασκαλίας του στην τάξη.

Η αξιολόγηση θα είναι περιοδική και κάθε εκπαιδευτικός θα αποκτήσει ένα portfolio το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της διαδρομής του στην ελληνική εκπαίδευση.

Η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών και η χρήση τεκμηρίων στοχεύει την ανάδειξη μιας όσο το δυνατόν πραγματικής εικόνας περιορίζοντας τις υποκειμενικές αξιολογικές κρίσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

cinema.jpg
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστούν οι ποικίλες δράσεις, οι δημιουργίες και το όραμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσα από αφιερώματα,...
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
mitsotakis
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
Στρατηγική συμμαχία για την παιδεία και το περιβάλλον: Συνάντηση Μητσοτάκη με την Πρόεδρο του Yale
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
thrania
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών
«Διαδραστικά μαθήματα» για τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας στο 23ο Δημοτικό Σχολείο
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών