giannis antoniou
«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου αναφορικά με την εσωτερική και  εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια». Αυτό σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου, αναφορικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Μιλώντας στην «Καθημερινή της Κυριακής», ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. τονίζει συγκεκριμένα: «Ζητάμε από τα σχολεία να μας καταγράψουν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία τους, με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που παράγουν»

«Η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είναι ένα από τα κατεξοχήν απαραίτητα εργαλεία στην κατεύθυνση της υλοποίησης του παραπάνω στόχου. Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», συμπληρώνει.

«Το αίτημα της αξιολόγησης είναι ώριμο στην ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση», εκτιμά ο κ. Αντωνίου, προσθέτοντας:

«Η δυτική νεωτερικότητα από την εποχή του Γαλιλαίου μετρά για να βγάλει συμπεράσματα και να εφαρμόσει πολιτικές. Προτείνουμε αυτό το σύστημα αξιολόγησης έχοντας στραμμένο το βλέμμα στη λειτουργική βελτίωση των σχολείων μας και σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Λυπάμαι για τον δογματισμό των συνδικαλιστών που είναι αρνητικοί σε οποιοδήποτε αξιολογικό σύστημα».

Οπως παρατηρεί ο πρόεδρος του ΙΕΠ, «κατά την τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί εξέπληξαν θετικά την κοινωνία. Κράτησαν το σχολείο ζωντανό και αυτό θα αποτυπωθεί στην αξιολόγηση».

Τον Σεπτέμβριο η αξιολόγηση 170.000 εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», η αξιολόγηση των περίπου 170.000 εκπαιδευτικών των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων οι 143.000 είναι μόνιμοι και οι υπόλοιποι 27.000 αναπληρωτές θα ξεκινήσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο αφού έως τότε θα ψηφιστεί o σχετικός νόμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Κ n αξιολόγηση των νηπιαγωγών δασκάλων και καθηγητών θα είναι διαμορφωτική. Δηλαδή τα αποτελέσματά της δεν θα έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα για τον εκπαιδευτικό, αντίθετα στόχος θα είναι η βελτίωσή του.

Κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από δύο αξιολογητές σε σειρά κριτηρίων/δεικτών, ενώ θα αξιολογούνται και οι μέθοδοι διδασκαλίας του στην τάξη.

Η αξιολόγηση θα είναι περιοδική και κάθε εκπαιδευτικός θα αποκτήσει ένα portfolio το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της διαδρομής του στην ελληνική εκπαίδευση.

Η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών και η χρήση τεκμηρίων στοχεύει την ανάδειξη μιας όσο το δυνατόν πραγματικής εικόνας περιορίζοντας τις υποκειμενικές αξιολογικές κρίσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»
«Η παραπάνω αποκάλυψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο τις δραματικές εκκλήσεις των οργανώσεων Γονέων, των συλλόγων εκπαιδευτικών, των μαθητών, σε όλη την...
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»