Thumbnail
Η ΕΛΜΕ Χανίων παρουσιάζει για τους εκπαιδευτικούς σχέδιο αιτιολογημένου σημειώματος μη κατάθεσης βαθμολογίας

Η ΕΛΜΕ Χανίων παρουσιάζει προς γνώση και διευκόλυνση των εκπαιδευτικών σχέδιο αιτιολογημένου σημειώματος μη κατάθεσης βαθμολογίας για το Α' τετράμηνο στα σχολεία. Υπενθυμίζουμε ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θέλει να μην γίνει αξιολόγηση και βαθμολόγηση των μαθητών υπό συνθήκες τηλεκπαίδευσης. 

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να μπει μία συνολική βαθμολογία, στο δεύτερο εξάμηνο, όταν τα σχολεία θα έχουν πλέον ανοίξει.

Σχέδιο αιτιολογημένου σημειώματος μη κατάθεσης βαθμολογίας

Βάσει των παραγράφων 4 και 7 του άρθρου 103 και των παραγράφων 1 και 4 του άρθρου 122 του Ν.4610/2019 καθώς και του άρθρου 12 του Π.Δ 126/16 και έχοντας πλήρη επίγνωση της παιδαγωγικής μου ευθύνης δηλώνω ότι αδυνατώ να καταθέσω βαθμολογία Α' Τετραμήνου και θα αξιοποιήσω τη δυνατότητα να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά σχολεία, για τους παρακάτω λόγους:

α) ο χρόνος κατά τον οποίο το σχολείο λειτούργησε δια ζώσης ήταν λιγότερος από δύο μήνες.

β) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεδομένου ότι αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό, γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή τους στην εκπαίδευση.

γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα.

δ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καθιστά δυνατή την αντικειμενική και ισότιμη αξιολόγηση των μαθητών.

ε) Το ότι λόγω των ειδικών συνθηκών της τηλεκπαίδευσης δεν είναι δυνατό να διεξαχθούν γραπτές δοκιμασίες εξ αποστάσεως και ούτε να σχηματιστεί ικανοποιητική εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον των μαθητών του τμήματος.

στ) Ότι με βάση την κείμενη νομοθεσία (Ν.4610/2019   αρθ.103 παρ. 1, 4,7,αρθ. 120 και 122,ΥΑ 3245/Δ2/12-1-2021 ΦΕΚ 47/ 13-1-2021, Π.Δ 126/2016 άρθρο 12),  μπορούμε να μεταφέρουμε τα διαγωνίσματα του 1ου Τετραμήνου στο 2ο Τετράμηνο και να μην καταθέσουμε βαθμολογία, με αιτιολογημένο σημείωμά μας, ενεργώντας με γνώμονα την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη που φέρουμε απέναντι σε όλα τα παιδιά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πινακας
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
Επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα Ιδιωτικά...
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
mathitis_6.jpg
Στο κυνήγι των γνώσεων
Εκμάθηση περισσότερων των δύο ξένων γλωσσών, πτυχίο, μεταπτυχιακό (κάποιες φορές και παραπάνω του ενός) ,ψηφιακές δεξιότητες και η λίστα ολοένα και...
Στο κυνήγι των γνώσεων
synodos
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
Σύνοδος Πρυτάνεων: Ερχεται και νέο «ξήλωμα» του νόμου Κεραμέως για τη λειτουργία των πανεπιστημίων
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
doc_20120821_977593_thrania.jpg
Συμβούλιο τμήματος: Θεσμός για το θεαθήναι ή θεσμός ουσίας
   Βασική προυπόθεση, για να αποδειχθεί αποτελεσματική η διαδικασία, είναι να υπάρχει συντονιστής που σύμφωνα με το νόμο είναι ο αρχαιότερος/η...
Συμβούλιο τμήματος: Θεσμός για το θεαθήναι ή θεσμός ουσίας