diadiktyaki ekdilosi pame
Αξιολόγηση: Σήμερα στις 19:30 η διαδικτυακή εκδήλωση της ΑΣΕ με θέμα «Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση & η αναγκαία απάντηση των εργαζομένων»

Σήμερα, Σάββατο 6 Φεβρουαρίου, στις 19:30 αναμένεται να πραγματοποιηθεί η Πανελλαδική Διαδικτυακή εκδήλωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών «Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση & η αναγκαία απάντηση των εργαζομένων».

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί:
YouTube: http://bit.ly/32B8u7X
Facebook: http://bit.ly/38pVHXQ

Εισηγήσεις:

  • Νομοθετικό πλαίσιο:ν.4547/18 (Γαβρόγλου) - ν.4692/20 (Κεραμέως) και Υ.Α. ΝΔ “για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση. Διακηρύξεις και πραγματικές στοχεύσεις” - Δημήτρης Ακτύπης, μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ
  • Για την οργάνωση της αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση και τα μέτρα για την επιτυχία της απεργίας - αποχής Αχιλλέας Ζορμπάς, μέλος Δ.Σ. ΔΟΕ
  • Αξιολόγηση και διεθνής πείρα - Ανδρέας Καργόπουλος, μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ
  • Η εμπειρία από την απεργία - αποχή και τη διαπάλη για την “αξιολόγηση” στο υπόλοιπο Δημόσιο - Βέτα Πανουτσάκου, μέλος της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ εκλεγμένη με την ΔΑΣ και πρόεδρος της ΟΣΥΑΠΕ
diadiktyaki ekdilosi pame

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia