Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Το υπουργείο Παιδείας, μετά από την κατακραυγή, άλλαξε στάση και ουσιαστικά πήρε πίσω την εγκύκλιο για τα τηλέ-διαγωνίσματα, ωστόσο επιμένει να ζητά βαθμολογία για το Α’ Τετράμηνο αναφέρει η ΕΛΜΕ Ζακύνθου

Και η ΕΛΜΕ Ζακύνθου με τη σειρά της καλεί τους εκπαιδευτικούς να α αξιοποιήσουν την δυνατότητα, να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά τα σχολεία.

Το Δ. Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, με την υπ’ αριθμό 80/13-12-2020 ανακοίνωσή του με αφορμή την απαράδεκτη εγκύκλιο για τα τηλε-διαγωνίσματα, απαίτησε, ανάμεσα στα άλλα την παράταση για ικανό διάστημα του Α’ Τετραμήνου, ώστε να διδαχθεί δια ζώσης η ύλη, να υπάρχει χρόνος για την ουσιαστική αξιολόγηση των μαθητών. Επίσης, σε περίπτωση που συνεχιζόταν η καραντίνα και μετά τις γιορτές (όπως και έγινε), να ληφθεί υπόψη μόνο ο βαθμός του Β’ Τετραμήνου.

Σημείωνε επίσης, ότι ο βαθμός του 4μήνου είναι ένας από τους δείκτες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είναι μια αποτύπωση της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται μέσα στην σχολική αίθουσα, σε συνδυασμό με την ατομική προσπάθεια του κάθε μαθητή σε συγκεκριμένο, οικογενειακό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο. Η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, και για να επιτελεί το ρόλο της πρέπει να υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στο μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους.  

Δύο μήνες μετά και τα σχολεία παραμένουν κλειστά, δεν ξέρουμε πότε θα ανοίξουν.

Το Υπουργείο δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, ανακοινώνει ημερομηνίες που μετά παίρνει πίσω.

Όλο αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικοί κάνουν ό, τι μπορούν για να κρατήσουν ζωντανή την επαφή των παιδιών με το σχολείο, πίσω από ένα μικρόφωνο. Είναι όμως σαφές ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απέχει από κάθε έννοια εκπαίδευσης όπως τη γνωρίζουμε και όπως είναι η διά ζώσης εκπαίδευση. Οι ανισότητες στην πρόσβαση χιλιάδων μαθητών, η σύνδεση μέσα ένα κινητό τηλέφωνο εκ των πραγμάτων αποκλείουν μαθητές ή δυσκολεύουν αφάνταστα την κατανόηση νέων εννοιών και νόμων.

Οι καθηγητές δεν έχουμε δει τα πρόσωπα των μαθητών μας εδώ και δύο μήνες, πολλοί δεν τα έχουν δει και καθόλου, αφού προσλήφθηκαν λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Στο πλαίσιο αυτό, πολλοί εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν ορθά να βάλουν τηλε-διαγωνίσματα, αρνούμενοι να να γίνουν συμμέτοχοι-συνδιαμορφωτές στο κακόγουστο σκηνικό που έστησε το Υπ. Παιδείας, στην προσπάθειά του να κρύψει τις ευθύνες του και να αποδείξει ότι όλα βαίνουν καλώς, δεν τρέχει και τίποτα που κινδυνεύει να χαθεί μία ακόμα σχολική χρονιά, αφού γίνεται τηλεκπαίδευση. Η διά ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη!

Το Υπουργείο Παιδείας, κάτω από την κατακραυγή άλλαξε στάση και ουσιαστικά πήρε πίσω την εγκύκλιο για τα διαγωνίσματα. Έδωσε τη δυνατότητα και στα Γυμνάσια (στα Λύκεια ίσχυε) για δύο διαγωνίσματα στο Β’ Τετράμηνο, παραδεχόμενο ουσιαστικά ότι δεν μπορεί να γίνει ουσιαστική αξιολόγηση των μαθητών πίσω από μία κάμερα. Είναι πέρα για πέρα αντιπαιδαγωγικό, γελοιοποίηση ουσιαστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ωστόσο, επιμένει να ζητά βαθμολογία για το Α’ Τετράμηνο.

  • Πώς μπορεί όμως να αξιολογηθεί και να βαθμολογηθεί ένας μαθητής που δεν βλέπουμε, που καλά-καλά δεν ακούμε μία ολόκληρη διδακτική ώρα;
  • Τι θα γίνει με τα παιδιά που δεν έχουν εξοπλισμό, δυνατότητες πρόσβασης, που έχουν και άλλα αδέρφια που πάνε σχολείο κλπ;
  • Τι βαθμός θα παραδοθεί στα εργαστηριακά μαθήματα, που πρακτικά δεν έχουν πραγματοποιηθεί

Ερωτήματα και προβληματισμοί που διατυπώνουμε εδώ και μήνες, χωρίς να ιδρώνει το αυτί του Υπουργείου.

Παίρνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω και λειτουργώντας πρώτα και κύρια σαν παιδαγωγοί, η ΕΛΜΕ Ζακύνθου προτρέπει τους συναδέλφους να αξιοποιήσουν την δυνατότητα, να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά σχολεία. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το σωματείο θα έρθει σε αντιπαράθεση με συναδέλφους που θα εκτιμήσουν διαφορετικά.

Έχουμε δεκάδες τρόπους να επιβραβεύσουμε, να στηρίξουμε τους μαθητές μας και φυσικά θα βάλουμε βαθμό στο Β’ Τετράμηνο, ελπίζοντας να έχουμε δει επιτέλους από κοντά τους μαθητές μας.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα αφόρητα SMS πίεσης του μετρ του Αχίλλειον στη Γεωργία Μπίτα

Νέες Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση και στην στέγη Γραμμάτων και τεχνών

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Ασύλληπτη τραγωδία στο Παίδων: Νεκρό με εγκαύματα μεταφέρθηκε βρέφος
Με αρκετές μέρες καθυστέρηση μεταφέρθηκε, όπως όλα δείχνουν, στο νοσοκομείο Παίδων το βρέφος 15 μηνών, το οποίο κατέληξε, μετά από εγκαύματα που...
Ασύλληπτη τραγωδία στο Παίδων: Νεκρό με εγκαύματα μεταφέρθηκε βρέφος
Εξετάσεις πιστοποίησης Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Πλήρης οδηγός εκπαιδευτικού
Το alfavita.gr ετοίμασε έναν χρήσιμο οδηγό για τις για ψηφιακές εξετάσεις που θα λάβουν χώρα σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕ.ΠΙΣ.) σε όλη την Ελλάδα -...
Εξετάσεις πιστοποίησης Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Πλήρης οδηγός εκπαιδευτικού
Πανελλήνιες 2021: Ποιες είναι οι φετινές «κομβικές» αλλαγές
Πανελλήνιες 2022: Με ποια κριτήρια η ύλη αντί να παραμείνει στα ίδια επίπεδα προ-κορονοϊού τελικά αυξήθηκε;
Κραυγές αγωνίας για την εξεταστέα ύλη στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις
Πανελλήνιες 2022: Με ποια κριτήρια η ύλη αντί να παραμείνει στα ίδια επίπεδα προ-κορονοϊού τελικά αυξήθηκε;