Thumbnail
Η καταγγελία γονέα κινητοποίησε την Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης

Το ενδεχόμενο να υπήρξε θύμα σχολικής βίας και εκφοβισμού (bullying) το 11χρονο προσφυγόπουλο, που τραυμάτισε ελαφρά με λεπίδα ξύστρας 9χρονο σε δημοτικό σχολείο της ανατολικής Θεσσαλονίκης, ερευνά η Εισαγγελία Πρωτοδικών της πόλης, με παραγγελία που έδωσε ο προϊστάμενός της, Στέφανος Ζαρκαντζιάς.

Της εισαγγελικής παραγγελίας προηγήθηκε καταγγελία πατέρα, του οποίου η κόρη φοιτά στο ίδιο σχολείο, ότι ο 11χρονος μαθητής από τη Συρία υφίστατο bullying από συμμαθητές του. Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Facebook), το νεαρό αγόρι «το δέρνανε κάθε μέρα στο σχολείο» και την ημέρα που συνέβη το περιστατικό «το απείλησαν ότι θα το σκοτώσουν».

«Ο 11χρονος ήταν τρομοκρατημένος από τις επιθέσεις που δεχόταν από τα υπόλοιπα παιδιά και όταν τον πλησίασε ο 9χρονος για να τον ρωτήσει τι έπαθε, ο μικρός φοβήθηκε και του επιτέθηκε», ανέφερε ο καταγγέλλων στην ίδια ανάρτηση.

Μετά τα δημοσιεύματα που φιλοξένησαν τις καταγγελίες του πατέρα, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ζήτησε από την εισαγγελέα ανηλίκων, Δήμητρα Τσιαρδακλή, να διενεργήσει έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί η βασιμότητα όσων αναφέρει ο γονέας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Νέο κύμα καύσωνα από σήμερα Κυριακή με διάρκεια και κινδύνους – Ποιες περιοχές θα «καούν»

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

akinita_26.jpg
Μεγάλες αλλαγές στους πλειστηριασμούς – Στο στόχαστρο οι ευάλωτοι οφειλέτες
Νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης αυστηροποιεί το πλαίσιο αναγκαστικής εκτέλεσης και περιορίζει τα δικαιώματα άμυνας των οφειλετών
Μεγάλες αλλαγές στους πλειστηριασμούς – Στο στόχαστρο οι ευάλωτοι οφειλέτες
μαθητές
Από τη Διεπιστημονική στη Δια-επιστημονική Μάθηση: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη και η Συμβολή της Έρευνας Δράσης στο Ελληνικό Σχολείο
Οι μαθητές καλούνται να εμπλακούν σε σχέδια δράσης (projects), όπου ενεργοποιούν γνώσεις από πολλούς τομείς: επιστήμες, τέχνες, γλώσσα, τεχνολογία.
Από τη Διεπιστημονική στη Δια-επιστημονική Μάθηση: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη και η Συμβολή της Έρευνας Δράσης στο Ελληνικό Σχολείο