Thumbnail
Εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα πλεονασμάτων καθηγητών του Υπ. Παιδείας και στην Αχαΐα, του αιρετού Παναγιώτη Μπούρδαλα

Εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα πλεονασμάτων καθηγητών του Υπ. Παιδείας και στην Αχαΐα

Σχεδιασμένη με το νέο διδακτικό ωράριο και της οργανωμένης αφαίρεσης άμεσων και έμμεσων αναγκών σε αναλυτικά προγράμματα, εκπαιδευτικές δομές, αλλά και άλλες πάγιες ανάγκες

Του αιρετού Παναγιώτη Μπούρδαλα

Σας ανακοινώνουμε σχετικό πίνακα με βάση τον προ-υπολογισμό από την ηλεκτρονική βάση του Υπ. Παιδείας πάνω στην οποία αύριο Τετάρτη θα κληθεί να αποφασίσει το ΠΥΣΔΕ Αχαΐας, κάνοντας δική του εκτίμηση και μετά θα ακολουθήσει της Διευθύντριας εκπ/σης και του Περιφερειακού Δ/ντή εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας με «αιτιολόγηση» σε περίπτωση αλλαγών!

Οφείλουμε προκαταβολικά να σημειώσουμε τα εξής:

1) Αφαιρείται η δεύτερη βασική αρμοδιότητα από τα ΠΥΣΔΕ (μετά τον πειθαρχικό έλεγχο), δηλαδή ο αποκεντρωμένος και κυριαρχικός ρόλος εκτιμήσεων και έχει συγκεντρωθεί στο Υπ. Παιδείας.

2) Η πρώτη χρήση των τελικών πινάκων «οργανικών κενών» κατά σειρά σε επίπεδο σχολείου, ομάδας σχολείων και Περιοχής μετάθεσης (σε μας ο Ν. Αχαΐας) για να ξεκινήσει η διαδικασία των πολλαπλά καθυστερημένων «εθελοντικών μεταθέσεων». Η εκτίμηση είναι ότι επί της ουσίας φέτος δεν θα γίνουν τέτοιες μεταθέσεις – πλην ακραίων περιπτώσεων – και προς το Ν. Αχαΐας, διότι έχουμε παντού «πλεονάσματα».

2) Η τεχνητή αύξηση έγινε εν πρώτοις με το εργαλείο την αύξηση του διδ. ωραρίου (+2 διδ. ώρες), δηλαδή αύξηση κατά 11,11%, που πρακτικά σημαίνει ότι κατά 10 καθηγητές του ίδιου κλάδου και ειδικότητας πλεονάζει ο ένας!

3) Δυστυχώς το Υπ. Παιδείας με την τελευταία εγκύκλιο Αρ. Πρωτ. 70607/Δ2/23-5-2013 (που αναλύσαμε στα βασικά της σημεία στις 26/5/2013) τελικά βάζει επί πλέον και άλλα πακέτα με τα οποία δημιουργεί τεχνητά και επικοινωνιακά για τα «σαρκοβόρα» και «ανθρωποφάγα» φιλο-τροικανά ΜΜΕ για να πολλαπλασιαστούν τα πλεονάσματα προς πάσα χρήση…

α) Δεν αναλογεί υποχρεωτικές διδ. ώρες αναλυτικών προγραμμάτων ως Α ανάθεση (παράτυπα) σε κανένα κλάδο. Συγκεκριμένα, με τον προϋπολογισμό του Υπ. Παιδείας, στην Αχαΐα περίπου έχουμε: 900 διδ. ώρες από Project, 285 διδ. ώρες από ΣΕΠ, 90 διδ. ώρες χορωδίας του ΠΕ16, τουλάχιστον 340 διδ. ώρες ΠΕ04 στα εργ. Φυσ. Επιστημών και πάνω από 400 διδ. ώρες στα Εργ. Πληροφορικής, πέραν αυτών που χάνονται στα ΠΕ19-20 από την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα για τα μαθήματα στα εργαστήρια.

β) Θεωρούνται ότι οι Δ/ντές των σχολείων θα έχουν την αναγκαία γραμματειακή και πληροφορική υποστήριξη και θα μπορούν να κάνουν ολόκληρο το νέο διδ. ωράριό τους, εις βάρος φυσικά της Δ/νσης των σχολείων και της συμπλήρωσης του καθηγητικού προσωπικού.    οργαν

γ) Οι φυσικώς αδυνατούντες, τουλάχιστον όσοι έχουν από υγειονομική επιτροπή αποδεδειγμένη αναπηρία πάνω από 67%, θεωρούνται απολύτως υγειείς για διδακτικό έργο (καμία αναφορά σε άλλο έργο, όπως αναφέρει το άρθρο 153 και του νέου Δημ. Κώδικα του 2012).

δ) Οι υπό μετάταξη από β/βάθμια στην Α/βάθμια, όχι μόνο δεν έγινε πρόνοια να έχουν ήδη μεταταγεί και επομένως αφαιρεθεί, αλλά δν υπάρχει καμία πρόβλεψη μαθηματικής προβολής για να αφαιρεθούν

ε) Οι απουσιάζοντες σε μακροχρόνιες άδειες (π.χ. κυήσεις, άδειες ανατροφής, χωρίς αποδοχές, κλπ) δεν αφαιρούνται από το Υπ. Παιδέιας, παρότι υπάρχουν μαθηματικές προβολές με τις οποίες το ΠΥΣΔΕ  μπορεί να λάβει αιτιολογημένα υπόψη του.

στ) Οι αποσπασμένοι νομίμως από το ΚΥΣΔΕ ή άλλους φορείς (όπως π.χ. σε διευθύνσεις Νομού, Περ/κές διευθύνσεις, ΑΕΙ, δομές του κράτους, Βουλευτές, Μητροπόλεις, κλπ) μπορεί επίσης με μαθηματική προβολή, όχι μόνο κάθε ΠΥΣΔΕ, αλλά και το ίδιο το υπουργείο να κάνει κατά κλάδο και ειδικότητα.

ζ) Για τις συνταξιοδοτήσεις εντός Ιουλίου καμιά πρόβλεψη μαθηματικής προβολής δεν υφίσταται.

η) Δεν διορθώνεται επίσης το αρνητικό φαινόμενο να μη προβλέπονται ώρες για Σχολικές Βιβλιοθήκες, Επαγγελματικό Προσανατολισμό, βοηθητικό προσωπικό σε ΕΚΦΕ, αλλά και σε «καινοτομίες», όπως σε προγράμματα πολιτισμικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας κλπ.

Ο προ-υπολογισμός πλεονασμάτων του Υπ. Παιδείας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Survey για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ του Ν. Αχαΐας πάνω από 2.

 

Σημείωση:

α) Έλλειμμα παρουσιάζεται στους ΠΕ04.03-Φυσ/στες (-1), ΤΕ01.19-Κομμωτικής (-6), και ΠΕ18.29-Φωτογραφίας (-1)!!!

β) Μηδενικοί εμφανίζονται οι ΠΕ04.05-Γεωλόγοι και κάποιες σπάνιες ειδικότητες της ΤΕΕ.

υπόλοιπες ειδικότητες.

γ) Οι υπόλοιπες βασικές ειδικότητες και αρκετές στην ΤΕΕ έχουν πλεόνασμα +1 ή +2.

δ) Έχω ήδη ενημερώσει δημόσια και τα 2 ΔΣ των ΕΛΜΕ της Αχαΐας ώστε να κινητοποιηθούν.

ε) Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Αχαΐας θα γίνει αύριο το μεσημέρι περί τις 12.30 στα νέα γραφεία της Διεύθυνσης.

 

Πάτρα 28-05-2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα