Τηλεκπαίδευση
Χιόνια και τηλεμάθημα: Σπάζοντας τα νεύρα του κόσμου
Δήλωση Νίκου Φίλη: Χαρείτε τον χιονιά - κλείστε τις οθόνες!
Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘ για την τηλεκπαίδευση
Σύλλογος γονέων: Καλούμε τους μαθητές σε αποχή από τη σημερινή τηλεκπαίδευση και στηρίζουμε τους εκπαιδευτικούς για μη παροχή της με ίδια μέσα εκτός σχολείου
ΟΛΜΕ - ΔΟΕ: Σχετικά με την οδηγία του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σήμερα
ΔΟΕ: Προκλητικά επικοινωνιακή η «μέριμνα» του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη διενέργεια τηλεκπαίδευσης εξ αιτίας της κακοκαιρίας
Κλειστά σχολεία – Τηλεκπαίδευση: «Οι εκπαιδευτικοί να μην υποχωρήσουν στους άθλιους εκβιασμούς»
Νέο μήνυμα του ΓΓ του ΥΠΑΙΘ κ. Αλεξ. Κόπτση: Τι πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί σήμερα Κυριακή
Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Κόπτση-Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!!
Τι μήνυμα έστειλε Σαββατιάτικα το υπουργείο Παιδείας στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» - ΟΙΕΛΕ για τηλεκπαίδευση: Υποκριτικό το ενδιαφέρον να μην χαθούν μαθήματα
Webex και ξερό ψωμί
Τηλεργασία στο Δημόσιο: Νέα εγκύκλιος με δικαιώματα και υποχρεώσεις υπαλλήλων
Οι μαθητές της Γαύδου, η τηλεκπαίδευση και το «αίσιο τέλος» μετά από παρέμβαση του Πρωθυπουργού
Βρέθηκε (;) «λύση» για τους δύο μαθητές από τη Γαύδο. Τηλεκπαίδευση! Ευκαιρία ή κίνδυνος;
Επειδή η τηλεκπαίδευση ίσως γυρίσει - Αφιερωμένο από έναν διευθυντή σχολείου
Ποιος θυμάται τα κάλαντα της τηλεκπαίδευσης; Θαυμάζω πώς αντέξατε τέτοια διδασκαλία ‘’-Δε σας ακούω βρε παιδιά!’’ ‘’-Ούτε κι εμείς κυρία!’’
Τηλεδιασκέψεις: Η καταγραφή τους δεν αποτελεί «έγγραφο» αν έγινε για τη σύνταξη πρακτικών
Προσωπικά δεδομένα: «Τρύπες» ασφαλείας στις εφαρμογές του GOV.GR
ΣΥΡΙΖΑ για Τηλεκπαίδευση: Καταπέλτης η απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων για τις παρανομίες ΥΠΑΙΘ/Cisco
ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση: Συμβατή με τη νομοθεσία – Η απόφαση της ΑΠΔΠΧ
Τηλεκπαίδευση: Μαθησιακά κενά για έναν στους δύο μαθητές στη διάρκεια των lockdown
Η αστυνομοκρατία στα σχολεία το … όραμα του νέου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Πειραιά
Τσούκου-τσούκου το υπουργείο Παιδείας μεθοδικά και με κάθε ευκαιρία προωθεί την τηλεκπαίδευση!
Τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις: «Τιμωρούμε τους μαθητές, αντί να λειτουργήσουμε παιδαγωγικά»