Τηλεκπαίδευση: Χρήσιμο εργαλείο μόνο με προϋποθέσεις
«Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ»

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί χρήσιμο εργαλείο, με ταβάνι περιορισμένων δυνατοτήτων φυσικά, μόνο στα χέρια έντιμων ανθρώπων. Ανθρώπων που στόχο έχουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία και τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια του Δημοσίου σχολείου και όχι το επικοινωνιακό Θεαθήναι και την κουτοπόνηρη προβολή μιας δήθεν κανονικότητας.

Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ. Η χρήση της τότε γίνεται εργαλείο αποδοχής αυτής της ψευτοεκπαίδευσης, ως ισοδύναμο της κανονικής εκπαίδευσης. Τότε από χρήσιμο επικουρικό εργαλείο σε περιόδους κρίσης, γίνεται όχημα παραπλάνησης και αποδοχής του καταχρηστικού συχνά κλεισίματος των σχολείων. Η δε υποκρισία των δημιουργών του ταξικού, αναποτελεσματικού  σχολείου, οι οποίοι "νοιάζονται" ώστε να γίνει άμεσα τηλεκπαίδευση, είναι έκδηλη.

Δεν είναι κακό να γίνεται τηλεκπαίδευση, κυρίως σε περιστάσεις όπως στον Covid, όταν υπάρχει διάρκεια πραγματικής αδυναμίας λειτουργίας και πάντα με επίγνωση ότι είναι μια βοήθεια καλύτερη από το τίποτα, που δεν υποκαθιστά, ούτε προσεγγίζει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το πρόβλημα δεν είναι ο προσωπικός εξοπλισμός, ο προσωπικός χώρος και άλλα ξεπερασμένα συνδικαλιστικά κλισέ. Όλα αυτά θα βρίσκονταν και η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών θα το έκανε με την ψυχή της, αρκεί να μην ένιωθε ότι δίνει σε ανάλγητους καιροσκόπους κυβερνώντες την ευκαιρία να κανονικοποιούν  τη μη κανονικότητα και να καμώνονται ότι ενδιαφέρονται για την ύλη που θα χαθεί μια μέρα! Και κυρίως αρκεί να ήξεραν ότι αυτό που κάνουν αναγνωρίζεται ως μια επικουρική βοήθεια έκτακτης ανάγκης και όχι ως μια πλασματική συνέχιση της δήθεν κανονικής κάλυψης της ύλης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ξυλοδαρμος
Βίντεο σοκ από Νέο Ηράκλειο: Μαθητές και εξωσχολικοί σε βίαιη συμπλοκή
Σοκαριστικές εικόνες καταγράφουν μαθητές και εξωσχολικούς σε βίαιη συμπλοκή, αναδεικνύοντας την ανάγκη για μέτρα πρόληψης και ασφάλειας γύρω από τα...
Βίντεο σοκ από Νέο Ηράκλειο: Μαθητές και εξωσχολικοί σε βίαιη συμπλοκή
υδροστροβιλος
Κακοκαιρία «Adel»: Υδροστρόβιλος εντυπωσιάζει στο Μαθράκι της Κέρκυρας
Το φαινόμενο καταγράφηκε από κατοίκους χωρίς να προκαλέσει ζημιές, ενώ η κακοκαιρία συνεχίζει να επηρεάζει το Ιόνιο και τη Βόρεια Ελλάδα
Κακοκαιρία «Adel»: Υδροστρόβιλος εντυπωσιάζει στο Μαθράκι της Κέρκυρας
φλογα
ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας: Συμμετοχή στη Λαμπαδηδρομία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων ‘’MILANO CORTINA 2026’’
Η Ολυμπιακή Φλόγα θα ανάψει στην Αρχαία Ολυμπία στις 26 Νοεμβρίου 2025 και θα ταξιδέψει επί 9 ημέρε
ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας: Συμμετοχή στη Λαμπαδηδρομία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων ‘’MILANO CORTINA 2026’’
aithoysa2.jpg
Υποστελέχωση απειλεί τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων στα Άνω Λιόσια
Αναστολή του ολοήμερου προγράμματος λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού και προβλήματα πρόσληψης
Υποστελέχωση απειλεί τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων στα Άνω Λιόσια