Τηλεκπαίδευση: Χρήσιμο εργαλείο μόνο με προϋποθέσεις
«Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ»

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί χρήσιμο εργαλείο, με ταβάνι περιορισμένων δυνατοτήτων φυσικά, μόνο στα χέρια έντιμων ανθρώπων. Ανθρώπων που στόχο έχουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία και τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια του Δημοσίου σχολείου και όχι το επικοινωνιακό Θεαθήναι και την κουτοπόνηρη προβολή μιας δήθεν κανονικότητας.

Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ. Η χρήση της τότε γίνεται εργαλείο αποδοχής αυτής της ψευτοεκπαίδευσης, ως ισοδύναμο της κανονικής εκπαίδευσης. Τότε από χρήσιμο επικουρικό εργαλείο σε περιόδους κρίσης, γίνεται όχημα παραπλάνησης και αποδοχής του καταχρηστικού συχνά κλεισίματος των σχολείων. Η δε υποκρισία των δημιουργών του ταξικού, αναποτελεσματικού  σχολείου, οι οποίοι "νοιάζονται" ώστε να γίνει άμεσα τηλεκπαίδευση, είναι έκδηλη.

Δεν είναι κακό να γίνεται τηλεκπαίδευση, κυρίως σε περιστάσεις όπως στον Covid, όταν υπάρχει διάρκεια πραγματικής αδυναμίας λειτουργίας και πάντα με επίγνωση ότι είναι μια βοήθεια καλύτερη από το τίποτα, που δεν υποκαθιστά, ούτε προσεγγίζει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το πρόβλημα δεν είναι ο προσωπικός εξοπλισμός, ο προσωπικός χώρος και άλλα ξεπερασμένα συνδικαλιστικά κλισέ. Όλα αυτά θα βρίσκονταν και η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών θα το έκανε με την ψυχή της, αρκεί να μην ένιωθε ότι δίνει σε ανάλγητους καιροσκόπους κυβερνώντες την ευκαιρία να κανονικοποιούν  τη μη κανονικότητα και να καμώνονται ότι ενδιαφέρονται για την ύλη που θα χαθεί μια μέρα! Και κυρίως αρκεί να ήξεραν ότι αυτό που κάνουν αναγνωρίζεται ως μια επικουρική βοήθεια έκτακτης ανάγκης και όχι ως μια πλασματική συνέχιση της δήθεν κανονικής κάλυψης της ύλης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
εκπαιδευτικός
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών
Δύο επίκαιρες ερωτήσεις για την παιδεία έχουν προγραμματιστεί να συζητηθούν σήμερ Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών