Τηλεκπαίδευση: Χρήσιμο εργαλείο μόνο με προϋποθέσεις
«Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ»

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί χρήσιμο εργαλείο, με ταβάνι περιορισμένων δυνατοτήτων φυσικά, μόνο στα χέρια έντιμων ανθρώπων. Ανθρώπων που στόχο έχουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία και τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια του Δημοσίου σχολείου και όχι το επικοινωνιακό Θεαθήναι και την κουτοπόνηρη προβολή μιας δήθεν κανονικότητας.

Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ. Η χρήση της τότε γίνεται εργαλείο αποδοχής αυτής της ψευτοεκπαίδευσης, ως ισοδύναμο της κανονικής εκπαίδευσης. Τότε από χρήσιμο επικουρικό εργαλείο σε περιόδους κρίσης, γίνεται όχημα παραπλάνησης και αποδοχής του καταχρηστικού συχνά κλεισίματος των σχολείων. Η δε υποκρισία των δημιουργών του ταξικού, αναποτελεσματικού  σχολείου, οι οποίοι "νοιάζονται" ώστε να γίνει άμεσα τηλεκπαίδευση, είναι έκδηλη.

Δεν είναι κακό να γίνεται τηλεκπαίδευση, κυρίως σε περιστάσεις όπως στον Covid, όταν υπάρχει διάρκεια πραγματικής αδυναμίας λειτουργίας και πάντα με επίγνωση ότι είναι μια βοήθεια καλύτερη από το τίποτα, που δεν υποκαθιστά, ούτε προσεγγίζει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το πρόβλημα δεν είναι ο προσωπικός εξοπλισμός, ο προσωπικός χώρος και άλλα ξεπερασμένα συνδικαλιστικά κλισέ. Όλα αυτά θα βρίσκονταν και η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών θα το έκανε με την ψυχή της, αρκεί να μην ένιωθε ότι δίνει σε ανάλγητους καιροσκόπους κυβερνώντες την ευκαιρία να κανονικοποιούν  τη μη κανονικότητα και να καμώνονται ότι ενδιαφέρονται για την ύλη που θα χαθεί μια μέρα! Και κυρίως αρκεί να ήξεραν ότι αυτό που κάνουν αναγνωρίζεται ως μια επικουρική βοήθεια έκτακτης ανάγκης και όχι ως μια πλασματική συνέχιση της δήθεν κανονικής κάλυψης της ύλης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλος
Ζάκυνθος: Χιλιάδες χαμένες ώρες και μαζικές παραιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Συνολικά, οι χαμένες διδακτικές ώρες από την έναρξη του σχολικού έτους φτάνουν τις 10.490, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, με 48 κενές...
Ζάκυνθος: Χιλιάδες χαμένες ώρες και μαζικές παραιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
PERIPOLIKO_euronikissi1.jpg
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης ισχυρίστηκε ότι τσακώθηκε με τον οδηγό του ΙΧ επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
παππας
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
Η έρευνα φέρνει στο φως ότι ο Πετσίτης είχε επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων και ο δολοφονηθείς πρώην...
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
onaseia
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
Σφοδρές αντιδράσεις για τα "Ωνάσεια Σχολεία" – Κίνδυνος αποκλεισμού μαθητών με ειδικές ανάγκες
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"