Τηλεκπαίδευση: Χρήσιμο εργαλείο μόνο με προϋποθέσεις
«Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ»

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί χρήσιμο εργαλείο, με ταβάνι περιορισμένων δυνατοτήτων φυσικά, μόνο στα χέρια έντιμων ανθρώπων. Ανθρώπων που στόχο έχουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία και τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια του Δημοσίου σχολείου και όχι το επικοινωνιακό Θεαθήναι και την κουτοπόνηρη προβολή μιας δήθεν κανονικότητας.

Η συμβολή της τεχνολογίας στο μετριασμό των συνεπειών του κλεισίματος των σχολείων είναι θετική, αν όμως στο όνομα της διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα και η Πολιτεία προσποιείται εκπαιδευτική ομαλότητα, τότε δυστυχώς γίνεται μπούμερανγκ. Η χρήση της τότε γίνεται εργαλείο αποδοχής αυτής της ψευτοεκπαίδευσης, ως ισοδύναμο της κανονικής εκπαίδευσης. Τότε από χρήσιμο επικουρικό εργαλείο σε περιόδους κρίσης, γίνεται όχημα παραπλάνησης και αποδοχής του καταχρηστικού συχνά κλεισίματος των σχολείων. Η δε υποκρισία των δημιουργών του ταξικού, αναποτελεσματικού  σχολείου, οι οποίοι "νοιάζονται" ώστε να γίνει άμεσα τηλεκπαίδευση, είναι έκδηλη.

Δεν είναι κακό να γίνεται τηλεκπαίδευση, κυρίως σε περιστάσεις όπως στον Covid, όταν υπάρχει διάρκεια πραγματικής αδυναμίας λειτουργίας και πάντα με επίγνωση ότι είναι μια βοήθεια καλύτερη από το τίποτα, που δεν υποκαθιστά, ούτε προσεγγίζει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το πρόβλημα δεν είναι ο προσωπικός εξοπλισμός, ο προσωπικός χώρος και άλλα ξεπερασμένα συνδικαλιστικά κλισέ. Όλα αυτά θα βρίσκονταν και η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών θα το έκανε με την ψυχή της, αρκεί να μην ένιωθε ότι δίνει σε ανάλγητους καιροσκόπους κυβερνώντες την ευκαιρία να κανονικοποιούν  τη μη κανονικότητα και να καμώνονται ότι ενδιαφέρονται για την ύλη που θα χαθεί μια μέρα! Και κυρίως αρκεί να ήξεραν ότι αυτό που κάνουν αναγνωρίζεται ως μια επικουρική βοήθεια έκτακτης ανάγκης και όχι ως μια πλασματική συνέχιση της δήθεν κανονικής κάλυψης της ύλης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γίωργος Τσίπρας
Γιώργος Τσίπρας: Αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ - Η επιστολή της παραίτησης του
Θεωρεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπόρεσε να ανασυγκροτηθεί μετά την εκλογική ήττα του 2023 και κατηγορεί την ηγεσία για αποφυγή απολογισμού
Γιώργος Τσίπρας: Αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ - Η επιστολή της παραίτησης του
ipourgeio_paideias
ΠΟΣΥΠ: Καμπανάκι για τις συνθήκες ασφαλείας των εργαζομένων στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας
Προειδοποίηση ΠΟΣΥΠ: Κίνδυνος για ζωές στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
ΠΟΣΥΠ: Καμπανάκι για τις συνθήκες ασφαλείας των εργαζομένων στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας
Ελικόπτερο
Σύλληψη του κυβερνήτη του ελικοπτέρου που κατέπεσε στη Βουλιαγμένη – Έγκυος ανάμεσα στους διασωθέντες
O κυβερνήτης φέρεται να χειρίστηκε λανθασμένα το ελικόπτερο επιχειρώντας στροφή αριστερά – δηλαδή με τον άνεμο στην «πλάτη» του – αντί να κινηθεί...
Σύλληψη του κυβερνήτη του ελικοπτέρου που κατέπεσε στη Βουλιαγμένη – Έγκυος ανάμεσα στους διασωθέντες
Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»