Κυριάκος Μητσοτάκης
INTIME NEWS/ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μηδενική ανοχή στη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών

Πενταετές εθνικό σχέδιο δράσης για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική εκμετάλλευση και τη σεξουαλική κακοποίηση, ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης μιλώντας σε εκδήλωση της Βουλής για την Ευρωπαϊκή ημέρα για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική εκμετάλλευση και τη σεξουαλική κακοποίηση, αναφέρθηκε στην προσπάθεια διαμόρφωσης μιας εθνικής στρατηγικής για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι και στην ελληνική κοινωνία υπάρχουν αδράνειες και στερεότυπα.

«Σε αυτές τις αγκυλώσεις απαντά το εθνικό σχέδιο για την προστασία των παιδιών από την σεξουαλική κακοποίηση», τόνισε.

Περιγράφοντάς το σχέδιο δράσης ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι είναι μια πραγματικά εθνική προσπάθεια που πρέπει να έχει ως θεμέλιο λίθο την μηδενική ανοχή στην σεξουαλική βία κατά των παιδιών. 

Χαρακτήρισε ως αυτονόητη υποχρέωση της Πολιτείας να θωρακίσει τους μελλοντικούς ενήλικες. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάλεσε όλες τις δυνάμεις του κοινοβουλίου να συνταχθούν με αυτό το σχέδιο και έκανε τρεις παρατηρήσεις: 

-πρώτον ότι το σχέδιο δράσης είναι ολιστικό

-δεύτερον, προϋποθέτει κεντρική οργάνωση και μια κοινωνική αποδοχή και

-τρίτον, αποτελεί μια ευρύτερη στροφή σε κρίσιμα ζητήματα της εποχής. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Το παζλ των βάσεων: Ποιες σχολές «εκτοξεύτηκαν» και ποιες βούτηξαν
Σε 232 τμήματα καταγράφεται ανοδική τάση, ενώ 200 βλέπουν τις βάσεις τους να υποχωρούν, διαμορφώνοντας ένα εκρηκτικό τοπίο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Το παζλ των βάσεων: Ποιες σχολές «εκτοξεύτηκαν» και ποιες βούτηξαν