Thumbnail
Το 47% θεωρεί το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα «κάτι το αρνητικό»

Αρνητική είναι η άποψη της πλειοψηφίας των Ιταλών σχετικά με το ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας του Ευρωβαρόμετρου η οποία δημοσιοποιήθηκε σήμερα.

Το 47% των Ιταλών θεωρεί το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα «κάτι το αρνητικό» και μόνον το 43% πιστεύει ότι «πρόκειται για κάτι το θετικό».

Βάσει αυτών των στοιχείων η Ιταλία, γράφουν οι σχολιαστές στην Ρώμη, πρέπει να θεωρείται η πιο ευρωσκεπτικιστική χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά την Κύπρο.

Μέσα σε μόλις έναν χρόνο, το ποσοστό των Ιταλών που θεωρεί ότι το ευρώ δεν είναι μια θετική κατάκτηση, μειώθηκε κατά εννέα ποσοστιαίες μονάδες.

Το 2013, επίσης, το 67% των ερωτηθέντων θεωρούσε ότι «για το σύνολο των χωρών της Ένωσης, το κοινό νόμισμα έχει ευνοϊκές επιπτώσεις». Φέτος, το αντίστοιχο ποσοστό μειώθηκε στο 63%.

Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, τέλος, η Ιταλία είναι η μόνη χώρα στην οποία η σχετική πλειοψηφία (45% έναντι 37%) πιστεύει ότι η υιοθέτηση του ευρώ δεν διευκόλυνε τους πολίτες που επιθυμούν να ταξιδεύουν ούτε μείωσε το συνολικό κόστος των μετακινήσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pos-antimetopizete-ti-thlipsi.jpg
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Η «κραυγή» μητέρας στο alfavita.gr αποκαλύπτει το δραματικό αδιέξοδο για εκατοντάδες οικογένειες: Ενστάσεις παραμένουν αναξιολόγητες, ενώ το σύστημα...
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες