Thumbnail
Κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας για το άρθρο 30 του νομοσχεδίου του υπουργείου Δημόσιας Τάξης

Νοθεία σημειώθηκε κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας για το άρθρο 30 του νομοσχεδίου του υπουργείου Δημόσιας Τάξης με ευθύνη του προεδρεύοντος αντιπροέδρου της Βουλής, Χρ. Μαρκογιαννάκη, ο οποίος θεώρησε την πλειοψηφία της Ν.Δ. επαρκή για να περάσει το επίμαχο άρθρο που καταψήφισε το ΠΑΣΟΚ. «Εκτροπή και πραξικοπηματικές διαδικασίες εκεί όπου η δημοκρατία δεν βολεύει» κατήγγειλαν με ανακοίνωσή τους οι Π. Λαφαζάνης, Δ. Τσουκαλάς και Ζ. Κωνσταντοπούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ κι ο Ν. Μαριάς από τους ΑΝ.ΕΛ. που πρόσθεσαν ότι «η κυβέρνηση έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο, κάνοντας δεκτό άρθρο που απορρίφθηκε πανηγυρικά, δηλαδή νοθεία στην ψηφοφορία, κι αναγορεύοντας «πλειοψηφία» μόνον την Ν.Δ.»

Ο Χρ. Μαρκογιαννάκης υποστήριξε ότι οι 126 βουλευτές της Ν.Δ. είναι περισσότεροι από τους βουλευτές των κομμάτων που καταψήφισαν (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΑΝ.ΕΛ., ΚΚΕ) τους οποίους προσδιόρισε σε 125 αν και είναι 127! Στην συνέχεια ο αντιπρόεδρος της Βουλής απέρριψε την ένσταση ΣΥΡΙΖΑ κι ΑΝ.ΕΛ. και θεώρησε ότι το άρθρο υπερψηφίστηκε. Στο επίμαχο άρθρο η ΔΗΜ.ΑΡ. ψήφισε παρών, ενώ η Χρυσή Αυγή κι οι ανεξάρτητοι βουλευτές ήταν απόντες.

Αργότερα ο προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ υφυπουργός Εργασίας, Β. Κεγκέρογλου, μιλώντας σε δημοσιογράφους τόνισε ότι το άρθρο που αφορά τον συντονισμό των υπηρεσιών ασφαλείας έχει καταψηφιστεί κι επέρριψε ευθύνες στον γ.γ. της κυβέρνησης, Τ. Μπαλτάκο, για την απροθυμία του να μεταθέσει την ψήφιση των άρθρων την Τρίτη ώστε να υπάρξει διαβούλευση. Το επίμαχο άρθρο συνδέεται με την γνωστή κόντρα Ηρακλείου-Χανίων για τις έδρες των δημοσίων υπηρεσιών.

Σε κοινή τους δήλωση οι Π. Λαφαζάνης, Δ. Τσουκαλάς και Ζ. Κωνσταντοπούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ και ο Ν. Μαριάς από τους Ανεξάρτητους Έλληνες καταγγέλλουν τον Προεδρεύοντα. «Η Κυβέρνηση με εκτελεστικό όργανο τον Προεδρεύοντα Αντιπρόεδρο της Ν.Δ. κ. Μαρκογιαννάκη έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο: εκτροπή και πραξικοπηματικές διαδικασίες, εκεί όπου η δημοκρατία δεν βολεύει.

Έφθασε να κάνει δεκτό άρθρο (το 30) που απορρίφθηκε πανηγυρικά. Δηλαδή, νοθεία στην ψηφοφορία, αναγορεύοντας «πλειοψηφία» μόνον τη Ν.Δ., που μόνη της ψήφισε το άρθρο, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα κόμματα και κοινοβουλευτικές ομάδες», υπογραμμίζουν.

Πηγή: Αυγή 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η διεφθαρμένη διαδικασία εισαγωγής των πλούσιων γόνων σε ελίτ Πανεπιστήμια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Αυξήσεις-ρεκόρ το 2026: Συνταξιούχοι με 42 έτη «κερδίζουν» έως και 1.845 ευρώ
Συνταξιούχοι με 39 έως 42 έτη: Αναλυτικά τα ποσά ανά Ταμείο για το 2026 με κατάργηση ή «κούρεμα» της προσωπικής διαφοράς
Αυξήσεις-ρεκόρ το 2026: Συνταξιούχοι με 42 έτη «κερδίζουν» έως και 1.845 ευρώ
Εκπαίδευση
Απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής: Επιφυλάξεις για τη διαδικασία των συμπληρωματικών μεταθέσεων
Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής: «Θετική η ίδρυση Τμημάτων Ένταξης, προβληματική η μεταχείριση των εκπαιδευτικών»
Απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής: Επιφυλάξεις για τη διαδικασία των συμπληρωματικών μεταθέσεων
Σοφία Ζαχαράκη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
«Όχι κάμερες σε αμφιθέατρα»: Όλα όσα ανακοίνωσε η Σοφία Ζαχαράκη για ασφάλεια, φοιτητικά δικαιώματα και αλλαγές στα ΑΕΙ
Η υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε πού θα τοποθετούνται κάμερες, μίλησε για την ελευθερία λόγου, τα μέτρα ασφάλειας, τις ποινές και παρουσίασε στοιχεία...
«Όχι κάμερες σε αμφιθέατρα»: Όλα όσα ανακοίνωσε η Σοφία Ζαχαράκη για ασφάλεια, φοιτητικά δικαιώματα και αλλαγές στα ΑΕΙ
ΥΠΑΙΘΑ
​Πόση επικοινωνιακή πολιτική μπορεί να έχουν οι υπουργοί Παιδείας; ​
Η επικοινωνιακή πολιτική προσπαθεί να παρακάμψει τόσο τις μεγάλες προκλήσεις που θέτουν οι εποχές μας στην εκπαίδευση όσο και τα ζέοντα προβλήματα...
​Πόση επικοινωνιακή πολιτική μπορεί να έχουν οι υπουργοί Παιδείας; ​