Επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας στέλνουν καθηγητές του Διονύση Κατάκαλου, ο οποίος αν και αρίστευσε στις Πανελλαδικές εξετάσεις, μένει εκτός της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ, της σχολής που επιθυμούσε.
Διαβάστε εδώ την επιστολή
Οι καθηγητές στην επιστολή που απέστειλαν στο alfavita.gr, αναφέρουν πως «παρά το γεγονός ότι οι επιπτώσεις της ΕΒΕ στη διαδικασία εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο είχαν επισημανθεί από φορείς και μεμονωμένα άτομα, το Υπουργείο επέμεινε στην εφαρμογή της» τονίζοντας πως «φτάσαμε στο σημείο να μη δίνεται η δυνατότητα σε χιλιάδες υποψήφιους/ες, ακόμα και σε αυτούς/ές που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία, να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν στο μηχανογραφικό τους. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει ο Διονύσης Κατάκαλος και, δυστυχώς, δεν είναι ο μόνος, καθώς τα παραδείγματα μαθητών/τριών που κόβονται από σχολές λόγω της ΕΒΕ ολοένα και πληθαίνουν».
«Η κατάσταση γίνεται χειρότερη στα τμήματα που έχουν ΕΒΕ και στα ειδικά μαθήματα, όπως τα τμήματα Αρχιτεκτονικής. Αυτές οι περιπτώσεις έχουν μια ακόμη πολύ σημαντική ιδιομορφία: πρόκειται για μαθήματα εκτός Ωρολογίου Προγράμματος, τα οποία διδάχθηκαν –διαδικτυακά φυσικά- ως ενισχυτική διδασκαλία για ελάχιστες ώρες μέσα στη χρονιά (ενδεικτικά, φέτος τα κέντρα ενισχυτικής ξεκίνησαν να λειτουργούν από τέλη Μαρτίου)», συνεχίζουν
Τέλος, οι καθηγητές του 1ου Π. ΓΕΛ - Αθηνών - Γεννάδειο, ζητούν την κατάργηση της ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια, «μιας ρύθμισης που δεν επιλύει κανένα πρόβλημα, αλλά αντίθετα προκαλεί πολύ περισσότερα».
Αναλυτικά
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ 1ου Π. ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κ. ΚΕΡΑΜΈΩΣ
Αθήνα, 21 Ιουλίου 2021
κ. Υπουργέ,
Η πρόσφατη επιστολή του μαθητή μας Διονύση Κατάκαλου, η οποία διακινήθηκε ευρέως στο διαδίκτυο και έφτασε μέχρι τη συνεδρίαση της Βουλής, ανέδειξε τη στρέβλωση και την αδικία που προκαλεί η νομοθέτηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Παρά το γεγονός ότι οι επιπτώσεις της ΕΒΕ στη διαδικασία εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο είχαν επισημανθεί από φορείς και μεμονωμένα άτομα, το Υπουργείο επέμεινε στην εφαρμογή της. Έτσι, φτάσαμε στο σημείο να μη δίνεται η δυνατότητα σε χιλιάδες υποψήφιους/ες, ακόμα και σε αυτούς/ές που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία, να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν στο μηχανογραφικό τους. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει ο Διονύσης Κατάκαλος και, δυστυχώς, δεν είναι ο μόνος, καθώς τα παραδείγματα μαθητών/τριών που κόβονται από σχολές λόγω της ΕΒΕ ολοένα και πληθαίνουν.
Η κατάσταση γίνεται χειρότερη στα τμήματα που έχουν ΕΒΕ και στα ειδικά μαθήματα, όπως τα τμήματα Αρχιτεκτονικής. Αυτές οι περιπτώσεις έχουν μια ακόμη πολύ σημαντική ιδιομορφία: πρόκειται για μαθήματα εκτός Ωρολογίου Προγράμματος, τα οποία διδάχθηκαν –διαδικτυακά φυσικά- ως ενισχυτική διδασκαλία για ελάχιστες ώρες μέσα στη χρονιά (ενδεικτικά, φέτος τα κέντρα ενισχυτικής ξεκίνησαν να λειτουργούν από τέλη Μαρτίου).
Από την πλευρά μας, οι καθηγητές/τριες του Διονύση Κατάκαλου στηρίζουμε απερίφραστα την επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε ο μαθητής και ενώνουμε τις φωνές μας με τις φωνές όσων ζητούν την κατάργηση της ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια, μιας ρύθμισης που δεν επιλύει κανένα πρόβλημα, αλλά αντίθετα προκαλεί πολύ περισσότερα.
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ
Δ. Γιάτας
Χ. Γκανέτσου
Γ. Γκαράς
Κ. Δημητρακοπούλου
Δ. Κοπανάς
Α. Κορούλη
Ευσ. Λεουτσάκος
Δ. Παπαγεωργάκης
Ειρ. Παπαδάκη
Γ. Σάρλας
Ν. Χιωτέλης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη