Πόσο βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002; επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου
 «Σας παρακαλώ, μην ακυρώνετε την προσπάθεια μας, ακούστε και κατανοείστε την αγωνία μας. Ζητάμε πολλά;»

Μία ακόμα επιστολή μαθήτριας της Νέας Σμύρνης για το ζήτημα των πανελλαδικών εξετάσεων, μετά τις έκτακτες συνθήκες που έχουν προκύψει λόγω κορονοϊού, λαμβάνει το alfavita.gr.

Η μαθήτρια της Γ' Λυκείου εκθέτει τους προβληματισμούς της για το ζήτημα της διεξαγωγής των πανελλαδικών, καθώς και την άγνοια που επικρατεί γύρω από τη νέα ημερομηνία και την ύλη την οποία δεν ειναι πλέον δεδομένη.

Αναλυτικά η επιστολή της μαθήτριας:

 Με αφορμή παρόμοιες επιστολές συνομηλίκων μου και σχόλια χρηστών στις σχετικές δημοσιεύσεις, αποφάσισα κι εγώ να πάρω θέση στο ζήτημα και να προσπαθήσω να καταδείξω τι βιώνουμε εμείς, η γενιά του '02, τουλάχιστον από την δική μου οπτική.

 Σε ορισμένους φαίνεται γελοίο, αφελές και παιδιάστικο ενώ όλα γύρω μας καταρρέουν και βρισκόμαστε σε περίοδο παγκόσμιας κρίσης, να καθόμαστε να αγχωνόμαστε για τις πανελλαδικές. Ίσως ναι σε έναν βαθμό να είναι. Ωστόσο, έχουμε κάθε δίκιο να θυμωνούμε με το πως έχει εξελιχθεί αυτή η χρονιά για εμάς. Όχι μόνο άλλαξε ο τρόπος εξέτασης των μαθημάτων και αυξήθηκε δραματικά η ύλη, αλλά φτάσαμε τώρα, 2 μήνες πριν τις εξετάσεις, να μη γνωρίζουμε όχι μόνο πότε θα δώσουμε αλλά και την ίδια την ύλη, η οποία μέχρι πρότινος ήταν δεδομένη.

 Δεν είναι τόσο ασήμαντο όσο πολλοί θα πιστεύετε. Η αλήθεια είναι πως, για μεγάλο μέρος των μαθητών, η όλη κατάσταση έχει αλλάξει τελείως την καθημερινότητα μας. Πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να συγκεντρωθούμε και να διαβάσουμε όπως πρέπει, το πρόγραμμα του ύπνου μας έχει διαταραχθεί πλήρως, αφού πλέον δεν υπάρχει ο παράγοντας της κούρασης. Δεν υπάρχει τίποτα που να θυμίζει την καθημερινότητα μας προ καραντίνας, όμως όλοι μας λένε "Η ζωή πρέπει να συνεχιστεί κανονικά, όπως πριν". Μα αυτό είναι αδύνατο!

 Φαντάζει τελείως ουτοπικό να συνεχίζουμε κανονικά, ενώ γύρω μας όλα αλλάζουν. Πώς εμείς να διαβάσουμε, να προετοιμαστούμε για τις εξετάσεις  που θα καθορίσουν, σε σημαντικό βαθμό, τη ζωή μας, όταν η ζωή όπως την ξέραμε, αποτελεί παρελθόν;

 Μέχρι τώρα στερηθήκαμε βόλτες, φίλους, αγώνες, προπονήσεις, ύπνο. Κάναμε ο καθένας από μια παραχώρηση, μια θυσία, βάλαμε ένα μέρος της ζωής μας σε παύση ολίγων μηνών. Κι αυτό γιατί; Για να έρθουν τώρα κάποιοι από πάνω μας και να μας πουν ότι είμαστε αχάριστοι, υπερβολικοί, εγωιστές, επειδή σκεφτόμαστε τον κόπο που κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε;

 Η ζωή μας δεν είναι καθόλου ίδια. Και ο φόβος αρκετών από εμάς είναι μήπως με όλη την κατάσταση δεν μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε όπως πρέπει, μήπως η όλη μας προσπάθεια πάει χαμένη μέσα σε λίγες εβδομάδες καραντίνας. Έχουμε τόσο άγχος, πίεση και φόβο. Φόβο για το τι θα ακολουθήσει. Να είστε σίγουροι ότι γνωρίζουμε τι συμβαίνει γύρω μας, διαβάζουμε, ενημερωνόμαστε, πατάμε στη γη, σε αντίθεση με όσα ορισμένοι πιστεύουν,και αναγνωρίζουμε πως το ζήτημα που μας απασχολεί δεν είναι το πιο σημαντικό. Ξέρουμε πως οι επιπτώσεις στην οικονομία θα είναι τεράστιες και πολλές οικογένειες θα πληγούν σημαντικά. Όχι δεν πετάμε στο συννεφάκι μας. Στεκόμαστε στα πόδια μας και προσπαθούμε να ισορροπήσουμε το άγχος μας, ανάμεσα στην αβεβαιότητα και την πίεση των πανελληνίων και στο φόβο για τον "πόλεμο" κατά του ιού.

 Το μόνο που θέλουμε είναι να αναγνωρισθεί από την κυβέρνηση, το υπουργείο παιδείας, αλλά και από το σύνολο των πολιτών, πως προσπαθούμε, αγχωνόμαστε, φοβόμαστε. Θέλουμε απλώς να γνωρίζουμε πως οι κόποι μας δεν πάνε χαμένοι. Και ναι, προφανώς θέλουμε μείωση της ύλης, όμως μια απλή δήλωση δεν μας αρκεί, δεδομένου ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα την ημερομηνία των εξετάσεων. Χρειαζόμαστε,όμως, μια οριστική, έγκυρη απόφαση,για να γνωρίζουμε πώς να πορευθούμε.

 Σας παρακαλώ, μην ακυρώνετε την προσπάθεια μας, ακούστε και κατανοείστε την αγωνία μας. Ζητάμε πολλά;

 

Μαθήτρια λυκείου της Νέας Σμύρνης

*Τα στοιχεία της μαθήτριας βρίσκονται στη διάθεση του alfavita.gr

Διαβάστε επίσης:

Κραυγή αγωνίας μαθήτριας Γ' Λυκείου: Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;

Σκέψεις πάνω στο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

«Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω»: Νέα επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

Επιστολή μαθητή Λυκείου: «Έχουμε κουραστεί. Δυο χρόνια τώρα έχουμε γίνει πειραματόζωα»

Επιστολή μαθητή προς το υπ. Παιδείας: Αχρείαστες οι δηλώσεις για τις εξετάσεις χωρίς ουσιαστικές αποφάσεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
Η ελληνική κουζίνα στην κορυφή του κόσμου, στα βραβεία του Taste Atlas - Τα δέκα φαγητά που μας έδωσαν την πρωτιά
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών