Thumbnail
Η γαλλική εταιρεία Alstom έκανε γνωστό ότι πρόκειται φέτος να πραγματοποιήσει στην Ολλανδία, σε πραγματικές συνθήκες, τις πρώτες δοκιμές αυτοματοποιημένων τρένων της

Το τρένο μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Ο οδηγός αρκείται σε εποπτικό ρόλο.

Στόχος των δοκιμών είναι να επιβεβαιωθεί ότι το αυτοματοποιημένο τρένο και το σύστημα σηματοδότησης επικοινωνούν σωστά, ώστε το τρένο να κινείται με ασφάλεια.

Η Alstom, σύμφωνα με το BBC, υπέγραψε συμφωνία με τις ολλανδικές εταιρείες ProRail και Rotterdam Rail Feeding για να πραγματοποιήσουν τα τεστ σε μια διπλή γραμμή μήκους 150 χιλιομέτρων, που συνδέει το Ρότερνταμ με τη Γερμανία.
Παρόλο που αυτοκίνητα, αεροπλάνα και πλοία γίνονται ολοένα πιο αυτόνομα, οι ειδικοί θεωρούν μάλλον απίθανο ότι τα τρένα θα γίνουν πλήρως αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει κανένας άνθρωπος έστω στο ρόλο του οδηγού-επόπτη, ο οποίος θα μπορούσε να επέμβει αν κάτι έκτακτο συμβεί.

Η αυτόνομη τεχνολογία στα τρένα εξελίσσεται συνεχώς, αν και εκτιμάται ότι θα χρειασθούν 30 έως 50 χρόνια για να εφαρμοσθεί ευρέως στην Ευρώπη, κυρίως επειδή θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί το σύστημα σηματοδότησης σε μεγάλες αποστάσεις και να αναβαθμισθεί το δίκτυο των γραμμών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα