Thumbnail
«Καταλαβαίνεις πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο και ότι μόλις μας σταύρωσες…;» . Αυτή ήταν η αρχή της απάντησης ιδιοκτήτη εστιατορίου σε κριτική πελάτη.

Ας δούμε την εξέλιξη της ιστορία που από μόνης της παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και ταυτόχρονα αποκαλύπτει το θαυμαστό νέο κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών στον οποίο ζούμε.

Η ιστορία έχει ως εξής, πελάτης προσπαθεί να βρει τραπέζι σε trendy μικρή πιτσαρία του Manchester, Σάββατο βράδυ, χωρίς να έχει κάνει κράτηση. Η αναμονή μεγάλη και το service του εστιατορίου τον ενημερώνει πως δεν μπορεί να του εγγυηθεί πως θα καθίσει μέχρι την ώρα που θα κλείσει η κουζίνα.  Η απογοήτευση και αίσθηση ότι έχει τη δύναμη να τιμωρήσει το εστιατόριο, οδηγούν τον πελάτη να μπει στο TripAdvisor και να βαθμολογήσει πολύ χαμηλά, με ένα αστεράκι το εστιατόριο γράφοντας ταυτόχρονα:

«Έφτασα στις 7:45 αφού παιδεύτηκα να βρω θέση να παρκάρω, έφυγα στις 7:48, αφού μου είπαν ευγενικά πως δεν μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα με σερβίρουν καθώς θα έκλειναν τους φούρνους τους στις 9:30. Ήταν γεμάτο κόσμο, για να είμαι ειλικρινής ταξίδεψα από το Bollington στο Manchester, αλλά δεν θα ξανά έρθω σε αυτό το μέρος».

Ο συνιδιοκτήτης και αρχιμάγειρας του Rudy's Neapolitan Pizza, γνωρίζοντας τη δύναμη διάδοσης και επιρροής που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα, αντιδρά γράφοντας:

«Καταλαβαίνεις πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο σωστά... και ότι μόλις μας σταύρωσες γιατί είχαμε πολύ κόσμο; Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα για το πόσο οι άνθρωποι θέλουν να περιμένουν για ένα τραπέζι εδώ. Το Σάββατο (τη μέρα της εβδομάδας με τον περισσότερο κόσμο για κάθε εστιατόριο), ορισμένοι περιμένουν και δυόμιση ώρες για ένα τραπέζι. Οι περισσότεροι περιμένουν χωρίς να παραπονούνται και επειδή δημιουργείτε αναμονή, γι΄ αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να δεχόμαστε πελάτες, διαφορετικά θα είμαστε εδώ μέχρι τα ξημερώματα να μαγειρεύουμε.

Για να ξεκαθαρίσω. Δεν κλείνουμε τους φούρνους στις 9:30. Κλείνουμε την κουζίνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάμε να μαγειρεύουμε. Το Σάββατο μαγειρεύαμε μέχρι τις 10:30 μμ... και αυτό για πελάτες που ήταν στην σειρά πριν από εσένα.

Είναι αυτό αρκετό για να χαρακτηρίσεις το εστιατόριο μας απαίσιο; Ακόμη και αν η μοναδική σου επαφή μαζί μας χαρακτηρίστηκε ευγενική, τη χρησιμοποίησες για να εκτονώσεις την οργή σου για το ότι δεν έβρισκες πάρκινγκ, το ότι ερχόσουν από αλλού, και το ότι είχαμε πολύ κόσμο για να σε εξυπηρετήσουμε.

Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει κάποιο εστιατόριο σε όλο το Manchester που θα φτάσεις σχεδόν στις 8 Σάββατο βράδυ και θα κάτσεις αμέσως αν δεν έχεις κάνει κράτηση.

Το σενάριο που θα σου άρεσε είναι: «Γεια σου Πίτερ, απλά ξέχνα τους 200 ανθρώπους που ήταν στην σειρά πριν από ‘σένα... Αν είναι να μας βάλεις ένα αστέρι, τότε έλα από εδώ, θα καθίσεις αμέσως.

Λυπούμαστε που δεν είχαμε χώρο για να σε εξυπηρετήσουμε … αλλά έλα τώρα... προσπάθησε να μας υποστηρίξεις με το να αποδεχθείς την κατάσταση ή ακόμα και να μας συγχαρείς για το ότι έχουμε τόσο κόσμο (όπως έχουν κάνει και άλλοι πελάτες παρά το γεγονός πως δεν μπορούσαμε να τους εξυπηρετήσουμε), αντί να προσπαθείς να μας κάνεις κακό».

Ο καθοριστικός τρόπος που τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης αμφισβητούν πολλές παραδοχές και στερεότυπα. Μια τέτοια απάντηση σε "πελάτη" θα ήταν κάποτε αδιανόητη (αν και απολύτως δικαιολογημένη), σήμερα όμως γίνεται... viral. Καιρός λοιπόν να καταργηθεί και αυτός ο μύθος, ο πελάτης μπορεί και μάλιστα συχνά, να κάνει λάθος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 28/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλήνιες
Πανελλαδικές 2025: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη βαθμολόγηση στα γραπτά - Πότε ξεκινά
Τον τρόπο με τον οποίο θα βαθμολογηθούν τα γραπτά των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις 2025, παρουσιάζει το alfavita.gr με βάση τις εγκυκλίους...
Πανελλαδικές 2025: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη βαθμολόγηση στα γραπτά - Πότε ξεκινά
panelladikes_03
Πανελλήνιες 2025: Οι εκτιμήσεις στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Το alfavita.gr σας παρουσιάζει πρώτο τις εκτιμήσεις στα θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2025: Οι εκτιμήσεις στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
παραλία Θεσσαλονίκης
Θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για 53 προσλήψεις
Μέσω των ακόλουθων προκηρύξεων, θα προσληφθούν παιδαγωγοί, αποφοίτων φυσικής αγωγής, βοηθοί βρεφονηπιοκόμων, μάγειρες και οδηγοί
Θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για 53 προσλήψεις