Thumbnail
Τουρκία

Η τουρκική αστυνομία συνέλαβε έναν άντρα ο οποίος πυροβολούσε στον αέρα έξω από την αμερικανική πρεσβεία στην Άγκυρα, μεταδίδει το τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu, λίγες ώρες μετά τη δολοφονία του Ρώσου πρεσβευτή στην Τουρκία, από αστυνομικό εκτός υπηρεσίας.

Σύμφωνα με το Anadolu, ο άντρας πυροβόλησε 8 ή 9 φορές στον αέρα, με όπλο που είχε κρυμμένο στο σακάκι του, πριν από τη σύλληψή του.

Ο ένοπλος εμποδίστηκε από την αστυνομία και βρίσκεται υπό κράτηση, είπε η εφημερίδα Daily Sabah μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Twitter.

 

FOOTAGE: Police arrest the gunman outside the US Embassy in Ankara. He swears and says "don't play with us" pic.twitter.com/ZmFzYR2kq0

— DAILY SABAH (@DailySabah) December 20, 2016

The gunman who shot in the air outside the US Embassy in Ankara tonight has been pictured. Credit: Anadolu Agency pic.twitter.com/DJNqPeMrqb

— DAILY SABAH (@DailySabah) December 20, 2016

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia