Thumbnail

 

(Για ανοιχτους Δασκάλους και Δασκάλισσες ελεύθερες)
 
Ο Ιησούς και οι μαθητές
 
Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό. 
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:
- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν. Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη...
Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε: - Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: - Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: - Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: - Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: - Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: - Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: - Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: - Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: - Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: - Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: - Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς;
 
Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης και τον ρωτά: 
- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
- Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
- Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
- Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
- Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
- Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;
 
Σ' αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

maria-karystianou
Καρυστιανού: Αναγνώρισε τον άνδρα που την απείλησε – Είναι πρώην δικαστικός
Ραγδαίες εξελίξεις: Η Καρυστιανού αναγνώρισε τον άνδρα που της αποκάλυψε ότι απειλείται η ζωή της – Είναι πρώην δικαστικός
Καρυστιανού: Αναγνώρισε τον άνδρα που την απείλησε – Είναι πρώην δικαστικός
foto_education.jpg
Από την τάξη στην ανεργία: «Οι αναπληρωτές στο κενό ξανά»
«Δεν είσαι μόνος/η – η δύναμή μας στη συλλογικότητα»: Το σωματείο «Ρόζα Ιμβριώτη» απευθύνεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς λίγο πριν βρεθούν ξανά...
Από την τάξη στην ανεργία: «Οι αναπληρωτές στο κενό ξανά»
Εξαφάνιση στα Πετράλωνα
Φόβοι για την 16χρονη που εξαφανίστηκε στα Πετράλωνα: «Κάποιος την κρατάει» λέει η μητέρα της
Αγωνία για την 16χρονη που εξαφανίστηκε πριν από τέσσερις μέρες στα Πετράλωνα – «Κάποιος την κρατάει» λέει η μητέρα της
Φόβοι για την 16χρονη που εξαφανίστηκε στα Πετράλωνα: «Κάποιος την κρατάει» λέει η μητέρα της
Μαρία Ζαχάροβα
Ρωσία σε ΗΠΑ: Μην τολμήσετε επέμβαση κατά του Ιράν – «Απόλυτα απρόβλεπτες οι συνέπειες»
Ρωσία προς ΗΠΑ: Μην εμπλακείτε στρατιωτικά κατά του Ιράν, οι συνέπειες θα είναι ανεξέλεγκτες
Ρωσία σε ΗΠΑ: Μην τολμήσετε επέμβαση κατά του Ιράν – «Απόλυτα απρόβλεπτες οι συνέπειες»