Thumbnail

 

(Για ανοιχτους Δασκάλους και Δασκάλισσες ελεύθερες)
 
Ο Ιησούς και οι μαθητές
 
Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό. 
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:
- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν. Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη...
Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε: - Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: - Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: - Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: - Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: - Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: - Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: - Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: - Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: - Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: - Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: - Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς;
 
Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης και τον ρωτά: 
- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
- Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
- Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
- Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
- Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
- Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;
 
Σ' αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίσκεψη του 45ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου στο Οβιέδο της Ισπανίας
Erasmus+: Επίσκεψη του 45ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου στο Οβιέδο της Ισπανίας
Erasmus+: Επίσκεψη του 45ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου στο Οβιέδο της Ισπανίας
Πολυτεχνείο, Αστυνομία
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για Πολυτεχνειούπολη: «Κρανιοφόροι επιτέθηκαν σε φοιτητές και αμέσως εισέβαλε η Αστυνομία»
Σε μια σοβαρή καταγγελία για τα επεισόδια στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου προχώρησε η δημοσιογράφος, Σοφία Μανδηλαρά
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για Πολυτεχνειούπολη: «Κρανιοφόροι επιτέθηκαν σε φοιτητές και αμέσως εισέβαλε η Αστυνομία»
γενιδο
Σφοδρή αντίδραση από ΑΔΕΔΥ για την απόλυση του Κώστα Γενηδούνια – Ζητά την άμεση ανάκλησή της
Εκτελεστική Επιτροπή ΑΔΕΔΥ: Απόλυση με άρωμα εκδίκησης - Στο στόχαστρο ο συνδικαλιστής Κώστας Γενηδούνιας
Σφοδρή αντίδραση από ΑΔΕΔΥ για την απόλυση του Κώστα Γενηδούνια – Ζητά την άμεση ανάκλησή της