panellinies kinito
Υπάρχει ένας αποτελεσματικός τρόπος για να σταματήσουν οι αδιάκοπες και ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση.

Τι είναι το «Μητρώο 11» και πώς λειτουργεί;

Πολλοί καταναλωτές δέχονται συχνά τηλεφωνικές κλήσεις από εταιρείες που προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες, όπως προγράμματα τηλεφωνίας, ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου. Παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες, το φαινόμενο αυτό εξακολουθεί να προκαλεί ενόχληση, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να σχετίζεται και με περιπτώσεις τηλεφωνικής απάτης.

Για την προστασία από τέτοιου είδους κλήσεις, έχει δημιουργηθεί το «Μητρώο 11», μια ειδική λίστα στην οποία μπορούν να εγγράφονται όσοι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν διαφημιστικές ή προωθητικές τηλεφωνικές επικοινωνίες.

Σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, οι εγγεγραμμένοι στο «Μητρώο 11» έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν αποζημίωση έως 10.000 ευρώ εάν εξακολουθήσουν να δέχονται ανεπιθύμητες κλήσεις. Η συνταγματικότητα αυτής της αποζημίωσης έχει επιβεβαιωθεί από τον Άρειο Πάγο, καθώς αναγνωρίζεται ως μορφή ηθικής βλάβης.

Διαδικασία εγγραφής στο «Μητρώο 11»

Η εγγραφή στη λίστα είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω ηλεκτρονικής αίτησης στην ιστοσελίδα του παρόχου.
  • Με τηλεφωνική επικοινωνία με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.
  • Με φυσική παρουσία σε κάποιο κατάστημα του παρόχου.

Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, οι εταιρείες που πραγματοποιούν τηλεφωνικές προωθήσεις υποχρεούνται να εξαιρούν τους εγγεγραμμένους αριθμούς από τις λίστες κλήσεων τους.

Τι ισχύει σε περίπτωση που συνεχιστούν οι ενοχλητικές κλήσεις;

Αν, παρά την εγγραφή στο «Μητρώο 11», εξακολουθούν να γίνονται ανεπιθύμητες κλήσεις, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε καταγγελία και να κινηθούν νομικά. Παράλληλα, μπορούν να ζητήσουν από τον πάροχό τους να καταργήσει την απόκρυψη αριθμού στις εισερχόμενες κλήσεις, ώστε να είναι δυνατή η ταυτοποίηση των καλούντων και η καταγγελία των παραβατών.

Η ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτεί έως και 30 ημέρες, ενώ η αίτηση μπορεί να υποβληθεί είτε μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου είτε τηλεφωνικά μέσω των ειδικών γραμμών εξυπηρέτησης.

Με την ένταξη στο «Μητρώο 11», οι καταναλωτές αποκτούν έναν αποτελεσματικό μηχανισμό προστασίας απέναντι στις ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko-2016_1.jpg
Μηχανογραφικό δελτίο ΓΕΛ για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση στις Πανελλήνιες 2025
Εξαιρούνται όσοι συμμετείχαν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις των ίδιων ετών
Μηχανογραφικό δελτίο ΓΕΛ για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση στις Πανελλήνιες 2025
Επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Τεχεράνης στο Ιράν, καπνός από αεροπορικό πλήγμα σε πόλη
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Τι κρύβεται πίσω από τις εικόνες πανικού στην Τεχεράνη και τη σιωπή από το Τελ Αβίβ;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
νερο
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
Η κυβέρνηση εξετάζει ριζική μεταρρύθμιση λόγω λειψυδρίας και κακοδιαχείρισης – Σενάρια για νέες εταιρείες, συγχωνεύσεις και έργα δισεκατομμυρίων...
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς