Επίπεδη κοιλιά
Πολυάριθμες έρευνες συνδέουν υψηλές ποσότητες λίπους στην κοιλιά με χρόνια προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων μορφών καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Αποκτήστε πιο σφιχτή και επίπεδη κοιλιά προσθέτοντας τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, ειδικά αν είστε στην ηλικία των 40 ετών και άνω.

Πολυάριθμες έρευνες συνδέουν υψηλές ποσότητες λίπους στην κοιλιά με χρόνια προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων μορφών καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Η προσθήκη ειδών όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα στα γεύματά σας μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας, να σας δώσει ενέργεια και να αποφύγετε ασθένειες στο μέλλον.

Μερικές από τις καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιά

1. Blueberries

Μια μερίδα μύρτιλων (ένα φλιτζάνι) παρέχει μόλις 80 θερμίδες μαζί με 4 γραμμάρια χορταστικών φυτικών ινών για να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι περισσότερο. Περιέχουν επίσης απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C, βιταμίνη Κ και μαγγάνιο μαζί με ανθοκυανίνες (ένας τύπος φυτοθρεπτικών συστατικών).

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Scientific Reports αποκάλυψε ότι η κατανάλωση ενός φλιτζάνι blueberries κάθε μέρα για συνολικά 14 ημέρες, πριν και για τέσσερις ημέρες μετά από μια προπόνηση 90 λεπτών (όπως το τρέξιμο) βοήθησε στην καταπολέμηση της φλεγμονή σε ενήλικες που συνήθως ασκούνται λιγότερο από τρεις φορές την εβδομάδα.

2. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μια πλούσια, χαμηλή σε θερμίδες πηγή φυτικών ινών, που μπορούν να προάγουν τα αισθήματα πληρότητας και να βοηθήσουν στη διαχείριση του βάρους. Σύμφωνα με μια κλινική δοκιμή ενός έτους, οι συμμετέχοντες που ακολουθούσαν μια δίαιτα πλούσια σε μανιτάρια έχασαν μεγαλύτερο βάρος και πέτυχαν χαμηλότερο ΔΜΣ και χαμηλότερη περιφέρεια μέσης. Επιπλέον, μετά την απώλεια βάρους, αυτοί οι συμμετέχοντες κατάφεραν να διατηρήσουν το νέο τους βάρος.

3. Άπαχες Πρωτεΐνες

Η άπαχη πρωτεΐνη συνδέεται με μια σφιχτή, τονισμένη κοιλιά. Η κατανάλωση τροφών όπως το ψάρι και το κοτόπουλο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερη άπαχη πρωτεΐνη στη διατροφή σας χωρίς τον υψηλό αριθμό θερμίδων που συνοδεύει άλλα κρέατα.

4. Πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και πρωτεΐνες. Επίσης, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να σας κρατήσουν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

5. Υγιή Λίπη

Ακόμα και όταν προσπαθείτε να χάσετε λίπος από την κοιλιά, είναι απαραίτητο να ενσωματώσετε λίγο λίπος στη διατροφή σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για υγιή λίπη όπως τα πολυακόρεστα και τα μονοακόρεστα λίπη. Το αβοκάντο είναι ένα τέτοιο τρόφιμο που είναι γεμάτο με υγιή λιπαρά και είναι εύκολο να συνδυαστεί με μια σαλάτα ή να τοποθετηθεί πάνω από ένα κομμάτι ψωμί ολικής αλέσεως.

6. Καρότα και Σέλερι

Αν θέλετε μια επίπεδη κοιλιά μετά τα 40, τρώτε πολλά καρότα και σέλινο – ή φρέσκα λαχανικά. Τα καρότα και το σέλερι είναι υπέροχα σνακ που είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες, κρατώντας σας χορτάτους για περισσότερο. Εάν αρχίζετε να πεινάτε μεταξύ των γευμάτων, ένα μικρό μπολ με τα δύο αυτά λαχανικά μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Πηγή: healthstories.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αστεγος
Ρίχνουν πρόστιμο στους άστεγους επειδή ... είναι άστεγοι!
Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εξετάζει την προσφυγή που τιμωρεί τους αστέγους με πρόστιμο 295 δολαρίων αν κατασκηνώσουν σε δρόμους ή πάρκα, ενώ...
Ρίχνουν πρόστιμο στους άστεγους επειδή ... είναι άστεγοι!
taksi
Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά Σχολεία: Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί κατάλογοι των αιτήσεων εισαγωγής
Αναλυτικά η ενημέρωση αιτούντων για εισαγωγή στα Πρότυπα (Π.Σ.), Πειραματικά (ΠΕΙ.Σ.) ή Εκκλησιαστικά Σχολεία (Ε.Κ.)
Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά Σχολεία: Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί κατάλογοι των αιτήσεων εισαγωγής